Ik jou ookquote:
aahquote:
dankje ja ik ook !!quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wij jou ook meissieblij dat je er weer bent
Hoi Plym.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
nee nog niet.. ze laten me mooi in spanning zitten
Waarover?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
nee nog niet.. ze laten me mooi in spanning zitten
had een gesprek met de gemeente gehad over beschermd wonen in een andere plaats dan waar ik nu verblijf. nu is het afwachten of ze het me gaan toekennen ja of nee.quote:
Waarom moet/wil jij beschermd wonen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:02 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
had een gesprek met de gemeente gehad over beschermd wonen in een andere plaats dan waar ik nu verblijf. nu is het afwachten of ze het me gaan toekennen ja of nee.
dat is een heel lang verhaal, maar om het kort te maken heb ik ass en een flinke depressie en begeleiding nodig.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom moet/wil jij beschermd wonen dan?
Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:04 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
dat is een heel lang verhaal, maar om het kort te maken heb ik ass en een flinke depressie en begeleiding nodig.
Ooh spannend! Ik duim voor jequote:Op donderdag 5 maart 2020 20:02 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
had een gesprek met de gemeente gehad over beschermd wonen in een andere plaats dan waar ik nu verblijf. nu is het afwachten of ze het me gaan toekennen ja of nee.
Ik hoop mee voor jequote:Op donderdag 5 maart 2020 20:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
maar ik blijf hoopvol! bedankt dat je er naar vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |