Trump ziet er nu, met de Corona crisis, heel slecht uit. Ongeinformeerd, incompetent, leugenachtig. Zeker als het doorzet, en we Italiaanse toestanden krijgen. Dat zou wel eens einde oefening voor hem kunnen zijn. Zou daar dus niet zo zeker van zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:57 schreef BoneThugss het volgende:
Trump gaat sws nog vier jaar tegemoet. Zit je dan met je goeie gedrag omdat die 'democraten' alleen maar seniele oude mannetjes naar voren schuiven![]()
Nog altijd tig x beter dan Ruttequote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:51 schreef Burner82 het volgende:
Mensen die nog voor Biden gaan stemmen, snappen het echt niet meer. Of ze willen dat Trump wint.
Doe mij maar Rutte hoor, die vergeet ook veel maar lijkt toch een stuk capabeler. Als je bijvoorbeeld ziet hoe hij zo'n Baudet wegzette in een debat. Zo scherp heb ik Biden nog niet uit de hoek zien komenn deze campagne. Daarbij is Rutte ook minder autoritair dan Biden en in mijn ogen ook wat jovialer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:15 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Nog altijd tig x beter dan Rutte
Biden vergeet nog wel eens wat, jij wilt zeggen dat ze daar bij de VVD nooit last van hebben?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Doe mij maar Rutte hoor, die vergeet ook veel maar lijkt toch een stuk capabeler. Als je bijvoorbeeld ziet hoe hij zo'n Baudet wegzette in een debat. Zo scherp heb ik Biden nog niet uit de hoek zien komenn deze campagne. Daarbij is Rutte ook minder autoritair dan Biden en in mijn ogen ook wat jovialer.
In deze drie staten heeft Biden tot nu toe 122 kiesmannen en Sanders 60 kiesmannen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:33 schreef Broomer het volgende:
Ben hier nu aan het kijken -- resultaten komen binnen -- tot nu toe geeft Biden Sanders een hele flinke draai om de oren (Michigan, Missouri, Mississippi).
Laten we wel wezen, Medicare for all gaat er sowieso niet komen. Ook niet met Sanders aan het roer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja Biden heeft het politiek veel slimmer gespeeld. Met al die endorsements heeft hij de race weten te draaien. Veel stemmers beslissen op het laatste moment en de meeste daarvan gaan voor Biden. Veel democraten willen ook graag dat het over is. Daarbij zijn er iets meer moderates die het allemaal wel best vinden. Dan maar geen medicare for all bijvoorbeeld of andere broodnodige maatregelen om de maatschappij weer werkend te maken voor de werkenden zo lang Trump maar weg is.
De drempel kan ie nog wel halen. Maar als hij qua aantal gewoon achterblijft dan verlest hij op basis daarvan. He.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:14 schreef Idisrom het volgende:
M
[..]
In deze drie staten heeft Biden tot nu toe 122 kiesmannen en Sanders 60 kiesmannen.
Ook Idaho gaat naar Biden, en in de staten North Dakota en Washington is het voorlopig nog 50/50.
De voorsprong van Bieden is in totaal nu al 160 kiesmannen. Dat zijn ongeveer net zoveel kiesmannen (namelijk, 163) die Warren, Bloomberg, Buttigieg en Klonuchar gehaald hebben.
Ik denk wel dat je kunt stellen dat Sanders de drempel van 1991 kiesmannen niet meer gaat halen.
Als Sanders de drempel zal halen, dan moet hij vanaf nu nog meer dan 320 extra kiesmannen t.o.v. Biden gaan scoren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:03 schreef KI1234 het volgende:
[..]
De drempel kan ie nog wel halen. Maar als hij qua aantal gewoon achterblijft dan verlest hij op basis daarvan. He.
De polls lijken uit te wijzen dat Biden van Trump zou winnen. Hier een recente van Rasmussen:quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:27 schreef KI1234 het volgende:
Biden gaat het loodje leggen tegen Trump. Helaas. Dan heb je als blauwe partij Trump juist van 4 meer jaar gegarandeerd.
Ik denk ook dat Biden meer kans heeft tegenover Trump, dan Clinton vier jaar geleden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:51 schreef kipknots het volgende:
[..]
De polls lijken uit te wijzen dat Biden van Trump zou winnen. Hier een recente van Rasmussen:
https://www.rasmussenrepo(...)_beats_sanders_trump
Zegt natuurlijk niet alles, maar Biden maakt zeker een goede kans. Een stuk grotere dan Bernie lijkt het ook, die een fanatieke aanhang heeft maar ook veel meer mensen die negatief over hem zijn.
Biden heeft in ieder geval als voordeel dat lamlendige thuisblijvers uit 2016 nu wel weten wat dat teweeg kan brengen en ook dat er weer 4 jaar aan conservatieve bejaarden overleden is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Biden meer kans heeft tegenover Trump, dan Clinton vier jaar geleden.
En ook vooral dat Republikeinen in de suburbs die Trump 4 jaar geleden nog wel het voordeel van de twijfel wilden geven daar in de midterms wel aardig van terug lijken te zijn gekomen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Biden heeft in ieder geval als voordeel dat lamlendige thuisblijvers uit 2016 nu wel weten wat dat teweeg kan brengen en ook dat er weer 4 jaar aan conservatieve bejaarden overleden is.
Ik geloof in wat Sanders wil bereiken, niet in fake news van de reps of in Biden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zelfde kan eerder gezegd worden over mensen die Sanders stemmen, hoe groot is de kans dat Sanders de swingstates wint?
Of geloof jij die filmpjes van de Republikeinen, waar twitter en facebook zelfs een 'gemanipuleerd' waarschuwing bij geven, over Biden? Misschien moet je niet zo in hun fake news campagne trappen, is niet verstandig en staat ook gek voor iemand die zegt dat hij voor de Democraten is.
Sanders is te aardig. Ik hoop echt dat hij bij het komende debat eens fel Biden aanvalt op al zijn leugens. En over zijn cuts in social security... En hoe hij als president medicare zou veto-en.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja Biden heeft het politiek veel slimmer gespeeld. Met al die endorsements heeft hij de race weten te draaien. Veel stemmers beslissen op het laatste moment en de meeste daarvan gaan voor Biden. Veel democraten willen ook graag dat het over is. Daarbij zijn er iets meer moderates die het allemaal wel best vinden. Dan maar geen medicare for all bijvoorbeeld of andere broodnodige maatregelen om de maatschappij weer werkend te maken voor de werkenden zo lang Trump maar weg is.
Je kunt NL niet met USA vergelijken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:15 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Nog altijd tig x beter dan Rutte
Welke regels willen ze veranderen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Sanders is te aardig. Ik hoop echt dat hij bij het komende debat eens fel Biden aanvalt op al zijn leugens. En over zijn cuts in social security... En hoe hij als president medicare zou veto-en.
Maar de DNC wil toch al de regels aanpassen, omdat Biden anders een debat niet eens volhoudt.
Dat ze mogen zitten, spreektijd verkorten. Alles om het Biden zo veilig mogelijk te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:24 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Welke regels willen ze veranderen dan?
Mogen zitten is voor beide, de DNC wil gewoon zo min mogelijk laten opvallen dat het twee oude mannen zijn. Een oudere man komt zittend gewoon veel beter over. En daarnaast is zittend debateren vrij gebruikelijk in de VS, het is niet alsof dat iets heel geks is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat ze mogen zitten, spreektijd verkorten. Alles om het Biden zo veilig mogelijk te maken.
Jij bent nog pro-Biden als hij dood en begraven is.... Via een seance, heeft Biden betere ideeen dan Sanders....quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Mogen zitten is voor beide, de DNC wil gewoon zo min mogelijk laten opvallen dat het twee oude mannen zijn. Een oudere man komt zittend gewoon veel beter over. En daarnaast is zittend debateren vrij gebruikelijk in de VS, het is niet alsof dat iets heel geks is.
Nee, ik ben alleen niet zo van "DNC kiest een kans en dat is niet eerlijk". Ik vind zowel Sanders als Biden te oud en geen ideale kandidaat. Ik vind het wel slim van DNC dat ze dat probleem wat beide hebben minder willen benadrukken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij bent nog pro-Biden als hij dood en begraven is.... Via een seance, heeft Biden betere ideeen dan Sanders....
DNC kiest duidelijk een kant. Als je dat nog niet doorhebt....quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen niet zo van "DNC kiest een kans en dat is niet eerlijk". Ik vind zowel Sanders als Biden te oud en geen ideale kandidaat. Ik vind het wel slim van DNC dat ze dat probleem wat beide hebben minder willen benadrukken.
Dat onder druk zetten geloof ik niet in.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DNC kiest duidelijk een kant. Als je dat nog niet doorhebt....
Waarom zijn Buttigieg, Klobuchar etc eruit gestapt... Alleen maar onder druk van DNC.
Ze willen NIET dat Sanders wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |