Jij had het ook niet breed op het laatste gisteren he.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch wordt weer eens gefileerd in het Feijenoordtopic
Ik weet daar vrij weinig meer vanafquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij had het ook niet breed op het laatste gisteren he.
En je ging pas laat naar Rotterdam. Zit jij als een tokkie dan al blikken bier in de auto weg te tikken???quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En je ging pas laat naar Rotterdam. Zit jij als een tokkie dan al blikken bier in de auto weg te tikken???
Dat was een goede tip van je, bedanktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
Toen @:onlogisch het doelwit werd is het Feyenoordtopic opgeschoond
Het begint erg sneue vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met @:Onlogisch
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aar-aan-toiletpapier
@:kapiteintje en ik vinden dit een verstandige voorzorgsmaatregel
Onzin. Het paste niet in het Feyenoordtopic. Hier zou het gewoon blijven staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Don
Onlogisch stond weer voor aap, maar hij heeft het verwijderd.
Ik zag het net hierboven. Ik ben niet eens meer verbaasd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Don
Onlogisch stond weer voor aap, maar hij heeft het verwijderd.
Jij bent er 2 dagen op rij. Ik ben wel verbaasd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag het net hierboven. Ik ben niet eens meer verbaasd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |