Terechte klacht welquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Waarom doet iedereen ineens mee aan deze zwaar matige act?
Hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef Flippiee het volgende:
Oh wacht ik dacht dat er terechte act stond
Ja maar waarom is dat gelinkt aan theisme? Dat staat toch niet altijd gelijk aan iets goddelijks?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er is ook een bepaalde geleefde ervaring, een gevoel, etc.
Nee, maar dat is het punt ook niet. Het hoeft niet gelinkt te zijn, maar het kan wel en het kan op een redelijke, rationele wijze.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat gelinkt aan theisme? Dat staat toch niet altijd gelijk aan iets goddelijks?
Valt wel mee koukleum.quote:
Moet ik je komen opwarmen 😏😏😏quote:
Het klinkt als een soort verdediging van religie. Waar an sich niks mis mee is verder.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het punt ook niet. Het hoeft niet gelinkt te zijn, maar het kan wel en het kan op een redelijke, rationele wijze.
Jij laat menig vrouw smeltenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
God die was zelfs voor mij te makkelijk om te maken
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij laat menig vrouw smelten
Maar smelten is ook niet nodig, dan blijft er zo weinig van me over. :Squote:
Wel makkelijker op te likkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar smelten is ook niet nodig, dan blijft er zo weinig van me over. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |