Gelukkigquote:
keer samen kijken?quote:
69quote:
Schandalig weer zegquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dacht dat we lunch op werk hadden maar was er niet
Bezuinigingen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dacht dat we lunch op werk hadden maar was er niet
Gecondoleerdquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
ex belt net dat der vader is overleden.
sterktequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, hangt er meestal vanaf hoelang de vergadering is. Als ie langer dan 13:00 is, is er pauze met lunch maar vandaag was ie zo voorbijquote:
Ik heb er op 23 maart een met lunchquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, hangt er meestal vanaf hoelang de vergadering is. Als ie langer dan 13:00 is, is er pauze met lunch maar vandaag was ie zo voorbij
Je moet wel even wat gaan eten hoor..quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef skysherrif het volgende:
En kantine om zelf lunch te halen ging om 13:00 dicht, kan nog wel ff naar appie gaan maarja wacht nu wel 2 uurtjes tot avondeten.
Kan wel ff cup a soup pakken ofzo
OH WACHT IK HEB NOG BANANENquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je moet wel even wat gaan eten hoor..
Oh lekker hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er op 23 maart een met lunch
en op 20 april s'avonds ook een met eten, zullen wel soep met broodjes zijn.
Das niet goed hequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef skysherrif het volgende:
Soms ontbijt ik helemaal niet en eet ik pas avondeten als eerste maaltijd en nu gewoon goed onbeten en nu weer honger :/
Ik heb toch maar kippengroenten soep uit de vriezer gehaald. ZIt op iets te wachten wat bezorgd moet worden ppff ellendig is dat zit je de hele dat te wachten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je moet wel even wat gaan eten hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |