quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
Buda die weer door een slotje heen post, je verwacht het niet
Naar de afvoer dan, het probleem daarmee was toch lekkage?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blaas ook eens naar je vaatwasser dan!
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
Buda die weer door een slotje heen post, je verwacht het niet
Was te snel. Geen letters geprint :pquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blaas ook eens naar je vaatwasser dan!
gewoon een leeg blaadje uitgepoept?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was te snel. Geen letters geprint :p
arg ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een leeg blaadje uitgepoept?
inkt opgedroogd of op?quote:
als het opgedroogd is niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen maar geeft die dat niet aan dan?
Kleur?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
nou goed hij doet het nog wel dus moet dan alleen nieuwe inkt halen
Beide denk ik. Hij heeft misschien ook wel bijna een jaar uitgestaan dus zo vreemd is het nietquote:
O, ik dacht iets elektronischquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar de afvoer dan, het probleem daarmee was toch lekkage?
Lekker?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
Overbuurvrouw komt net wafels brengen
Nee al denk ik wel dat de lekkage in de douche zit maar toch durf ik het niet zo goed aanquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht iets elektronisch
Bal, help ons!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht iets elektronisch
Lekker?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
Overbuurvrouw komt net wafels brengen
Hou ons op de hoogte.quote:
jij noemt je vrouw vaatwasser?quote:
En lekker heet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ze lekker vochtig als je met je handen in haar gaat?
Je zou Travelodge kunnen proberen. Zelf verblijf ik altijd in het Tavistock Hotel in Bloomsbury.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek een nieuw hotel in Londen, want het hotel waar ik de afgelopen paar jaar verbleef, is ineens drie keer zo duur.
Aardappelen, wortels, vegaschijf.quote:
Moet ik je smakelijk of gecondoleerd wensen?quote:
Je eet zoveel vķķr het sporten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aardappelen, wortels, vegaschijf.
Suf, doch prettig voer voor het sporten.
precies ditquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aardappelen, wortels, vegaschijf.
Aan de bovenkant of zijkant?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
Goeie wafels jaen omg ik begin peentjes te zweten of m’n kast wel gaat passen :’) als ik goed gemeten heb, houd ik 1 cm over
Smakelijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik je smakelijk of gecondoleerd wensen?
Ja? Rond 18 eten, om 20 uur sporten.quote:
Spannend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
Goeie wafels jaen omg ik begin peentjes te zweten of m’n kast wel gaat passen :’) als ik goed gemeten heb, houd ik 1 cm over
Dan moet je hem staand in elkaar zetten, als je hem liggen opbouwt krijg je hem niet meer gekanteldquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zowel zij als bovenkant.
Als t aan zijkant niet past, kan ik nog een plint van de muur halen..
Zoiets zou ik doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je hem staand in elkaar zetten, als je hem liggen opbouwt krijg je hem niet meer gekanteld
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:43:51Van vooringenomenheid is volgens de wrakingskamer geen sprake. Wrakingsverzoek afgewezen. Dat betekent dat de strafzaak verder kan. #tramschutter reageer retweet
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:53 schreef Muck het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:43:51Van vooringenomenheid is volgens de wrakingskamer geen sprake. Wrakingsverzoek afgewezen. Dat betekent dat de strafzaak verder kan. #tramschutter reageer retweet
![]()
![]()
2 uur ertussen gaat nog wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja? Rond 18 eten, om 20 uur sporten.
Het wát zegt niet echt iets over hoeveelheid he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 uur ertussen gaat nog wel.
Ik krijg echt niet zoveel weg binnen 2 uur voor ik ga sporten
nee, vandaag wordt alleen de strafeis voorgelezenquote:
True truequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wát zegt niet echt iets over hoeveelheid he.
Ah.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, vandaag wordt alleen de strafeis voorgelezen
het is levenslang, of 30 jaar met tbs.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah.
Oke nou ja das al wat.
Ach zal toch erg lang worden. Misschien het zelfde als micheal p? Lange straf plus tbs?
al denk ik dat deze gorkem toch wel gestoord is
Ja of een kortere straf met tbs? Dat kan ook nog toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is levenslang, of 30 jaar met tbs.
maar officieel moet natuurlijk alle verschillende aanklachten benoemd worden met daarbij behorende straffen e.d.
Daarom juist suf dit, dat boeren we tenminste niet op.quote:
lijkt wel een soapquote:Mustafa wil in het Turks vragen stellen. De rechter staat niet toe dat er vragen worden gesteld. Wel mag de man alsnog zijn spreekrecht gaan uitvoeren. Er wordt nog even gesproken over of er nou een tolk aanwezig is of niet. Nu moet er wederom onderbroken worden om dus de tolk, die beneden zit, naar boven te halen.
Wederom veel irritatie in de zaal. Want het was juist Aachboun die voor de zitting de tolk voor Mustafa had afgebeld. Nu moet dus de tolk die er was voor T. worden ingezet, die er niet op voorbereid is.
Wederom dus vertraging in de zaak. Het is niet duidelijk of het OM nog toekomt aan het (hele) requisitoir.
Nee, alleen de strafeis vandaag.quote:
Wat voor sport doet Joop?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom juist suf dit, dat boeren we tenminste niet op.(Joop moet ook sporten, maar dan om 19 uur).
Dat is t probleem niet. Zet m in een andere kamer in elkaarquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je hem staand in elkaar zetten, als je hem liggen opbouwt krijg je hem niet meer gekanteld
hij hoeft zich niet te schamen.quote:
Als je de DM had gezien had je wel gesnapt waarom het in DM moestquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij hoeft zich niet te schamen.
Ook mannen kunnen paaldansen.
Niet aan mij om 'm te uiten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spannendquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je de DM had gezien had je wel gesnapt waarom het in DM moest
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet te verwarren met HaatBaardje.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet te verwarren met HaatBaardje.
Die zit te mokken in de kelder
verfilm deze shitquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
wtf lees ik
Yelle Tieleman
@:YelleTieleman
Nabestaanden beginnen Aachboun behoorlijk beu te raken. 'Het gaat ook om anderen.' #tramaanslag
2m
Yelle Tieleman
Onderdeel van de schadevergoeding die Mustafa eist is een bedrag van 50.000 euro aan declaraties voor juridisch adviseur Aachboun. #tramaanslag
3m
Yelle Tieleman
Wat zich hier nu voltrekt is erg pijnlijk. Voor Mustafa. Voor de nabestaanden. De juridisch adviseur en het OM trekken elkaar in een soort moddergevecht over geld en over het toekennen van een heldenrol. Pijnlijk. #tramaanslag
4m
Yelle Tieleman
Ook wil het OM weten hoe de schadevergoeding die Mustafa eist (100.000 euro) in verhouding staat tot zwaargewonde slachtoffers die rond de 40.000 euro eisen. #tramaanslag
Ja Mustafa heeft het ook heel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
wtf lees ik
Yelle Tieleman
Nabestaanden beginnen Aachboun behoorlijk beu te raken. 'Het gaat ook om anderen.' #tramaanslag
2m
Yelle Tieleman
Onderdeel van de schadevergoeding die Mustafa eist is een bedrag van 50.000 euro aan declaraties voor juridisch adviseur Aachboun. #tramaanslag
3m
Yelle Tieleman
Wat zich hier nu voltrekt is erg pijnlijk. Voor Mustafa. Voor de nabestaanden. De juridisch adviseur en het OM trekken elkaar in een soort moddergevecht over geld en over het toekennen van een heldenrol. Pijnlijk. #tramaanslag
4m
Yelle Tieleman
Ook wil het OM weten hoe de schadevergoeding die Mustafa eist (100.000 euro) in verhouding staat tot zwaargewonde slachtoffers die rond de 40.000 euro eisen. #tramaanslag
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet te verwarren met HaatBaardje.
Die zit te mokken in de kelder
Zoveel was al wel duidelijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Gökmen wordt weer de zaal ingebracht. 'Hoi hoi', zegt hij tegen het publiek. #tramaanslag
Die man is niet goed.
Nekschotquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Gökmen wordt weer de zaal ingebracht. 'Hoi hoi', zegt hij tegen het publiek. #tramaanslag
Die man is niet goed.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 14:41:11Ik vermoed dat de officieren van justitie het requisitoir vandaag wel willen afmaken. Dat wordt dus een latertje, want ze hebben er 4 ā 5 uur voor nodig. #tramschutter reageer retweet
awwwwww Muckjequote:Op donderdag 5 maart 2020 14:52 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 14:41:11Ik vermoed dat de officieren van justitie het requisitoir vandaag wel willen afmaken. Dat wordt dus een latertje, want ze hebben er 4 ā 5 uur voor nodig. #tramschutter reageer retweet
Ik vind het niet erg.quote:
Gelukkig :pquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg.
We eten tussen de bedrijven door een stuk pizza en gaan gewoon door.
Dat kan me echt niet schelen in dit soort gevallen
hoho, deze sc is de Gokmen T liveblog, niet de corona liveblogquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:58 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-van-38-naar-82.html
Corona, Gokmen.....quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoho, deze sc is de Gokmen T liveblog, niet de corona liveblog
tevens: we gaan doooooooooooodddddddddd!!!
doe mij maar corona.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Corona, Gokmen.....
Conclusie van het hele verhaal: Dood gaan we toch een keer.
Gokmen is denk ik wel wat minder besmettelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe mij maar corona.
Als gezonde, fitte blanke man is de kans dat ik sterf vrij nihil van corona
Gokmen denk ik eerder dat het op blanke mannen gemunt heeft.
toch zit ik liever 2 weken met corona opgesloten dan 2 weken met die mafklapper.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gokmen is denk ik wel wat minder besmettelijk.
Die kans is wel een heel stuk kleiner ondertussen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch zit ik liever 2 weken met corona opgesloten dan 2 weken met die mafklapper.
Op deze melodiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:41 schreef gianni61 het volgende:
Chaos, Crisis in de zaal!Die zin heb ik vaker in mijn hoofd dan ik durf toe te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zin heb ik vaker in mijn hoofd dan ik durf toe te geven
Zit nu in de trein. RIP!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
oh jee gaat snel nu, maar een lijstje maken voor een week boodschappen.
Openbaar vervoer neem ik al niet
Ben wel in de kfc geweest vandaag en werken natuurlijk
Maar als gezonde jonge god ga je er niet dood aan
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:41 schreef gianni61 het volgende:
Chaos, Crisis in de zaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef Karzai het volgende:
mijn week menu al klaar
shoarma met patat
2 dagen bami
2 dagen spaghetti bolognese
2 dagen wraps
wel blik bami toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef Karzai het volgende:
mijn week menu al klaar
shoarma met patat
2 dagen bami
2 dagen wraps
#prepped4coronaquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef Karzai het volgende:
mijn week menu al klaar
shoarma met patat
2 dagen bami
2 dagen wraps
quote:De vader van Roos roept dat T. te dom was om normaal het wapen te hanteren. "Je moeder is dom", roept T. terug.
quote:
Wollah je moeder is kkdomquote:
wel nog even op de grond tuffen daarna.quote:
quote:
'Beest' roept de vader van Roos naar Gökmen. ,,Hou je bek, schmer', roept hij terug. #tramaanslagquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Word bijna een script van monthy python
schmer?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Word bijna een script van monthy python
Hij is door zijn vocabulair heen en begint maar wat letters aan elkaar te plakken in de hoop dat hij toevallig iets zinnigs zegt?quote:
Je was toch opgehokt ...quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanavond patat halen. Daarna even bij mijn vader op de koffie.
Ik heb daar ook trek inquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanavond patat halen. Daarna even bij mijn vader op de koffie.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je een hele kluif aan
Dit loopt de spuigaten uitquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)p-hem-leeg~a94d859b/
wtf. vorige week ook al een gestoken.
Tuig van de richel.
Je moet ook bij de patatzaak zijnquote:
Wat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik lees, 2 miljard vluchtelingen uit Zeeland komen Ajax kijken op het songfestival.
Druk dagje geweest -------> koffie
Das niet met cognacquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh goed plan, Irish Coffee maken.
Net konijnen die coronezenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik let een dagje niet op en toen waren er al 82.
Ja bijblijvenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik let een dagje niet op en toen waren er al 82.
jawel hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Levenslang geëist. Dat mag toch niet meer?
Zoals die van het koetsiertje toch. Werkt. Is thuis maar hij had wel levenslang gehad toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
Hij mag over 30 jaar een verzoek indienen tot vrijlating, de minister beslist dan
dat weet ik nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoals die van het koetsiertje toch. Werkt. Is thuis maar hij had wel levenslang gehad toch?
Die schoot (onder andere) slechts een meisje van 12 door haar gezicht dood.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoals die van het koetsiertje toch. Werkt. Is thuis maar hij had wel levenslang gehad toch?
Dat bedoel kquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die schoot (onder andere) slechts een meisje van 12 door haar gezicht dood.
Nooit zijn mond open gedaan over zijn beweegredenen of spijt betuigd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat bedoel k
Heeft nu gezin en werk en vrijheid voor zover k weet
En wel om gratie blijven vragen. Maar goed zo kan het met die gnoom van vandaag ook gaanquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit zijn mond open gedaan over zijn beweegredenen of spijt betuigd.
27 jaar, dan volgt een herbeoordeling.quote:
Tegen die tijd is het vast een schat van een oud Turks mannetje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
27 jaar, dan volgt een herbeoordeling.
Ik denk persoonlijk dat hij dat niet gaat halen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het vast een schat van een oud Turks mannetje.
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat hij dat niet gaat halen.
Boh.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Brig, richting Italiaanse grens. Keurig hotel, nu de stad in voor kaasfonue of raclette. Waarschijnlijk allebei
oef, sterktequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
Morgenvroeg richting Parijs![]()
Word wel eerst even 8 uur in de bus bijslapen want goedkoopste optie om erheen te gaan
We hebben het beetje last minute besloten om dit weekend weg te gaan. Anders hadden we wel voor de trein gekozen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
oef, sterkte
bonustip: trein parijs - rotjeknor is met tijdig boeken 35 euro per rit..
ja duurder dan de bus, maar een heel stuk comfortabeler en sneller (maar goed, dan moet je niet vanuit groningen moeten komen)
Ik kom nooit op zulke prijzenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
oef, sterkte
bonustip: trein parijs - rotjeknor is met tijdig boeken 35 euro per rit..
ja duurder dan de bus, maar een heel stuk comfortabeler en sneller (maar goed, dan moet je niet vanuit groningen moeten komen)
ik heb busreizen beetje afgezworen, ben dus bereid fors te betalen voor een treinreisje als het niet anders kanquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben het beetje last minute besloten om dit weekend weg te gaan. Anders hadden we wel voor de trein gekozen.
Romantisch hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben het beetje last minute besloten om dit weekend weg te gaan. Anders hadden we wel voor de trein gekozen.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Brig, richting Italiaanse grens. Keurig hotel, nu de stad in voor kaasfonue of raclette. Waarschijnlijk allebei
en aansluitend 2 weken thuisqurantainequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
Morgenvroeg richting Parijs![]()
Word wel eerst even 8 uur in de bus bijslapen want goedkoopste optie om erheen te gaan
kaaskopquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet nu beetje hoe rot jij je voelt. Zit hele dag al met been omhoog.. zo min mogelijj belasten. Kut man!quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet nu beetje hoe rot jij je voelt. Zit hele dag al met been omhoog.. zo min mogelijj belasten. Kut man!
Had je 'm toch door Molo moeten laten poppen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Infectie aan been, inclusief wondroos. zit aan de antibiotica nu.
6 dagen, morgen terug voor controle, dan mag misschien vochtig verband eraf. tot zaterdag met been zo veel mogelijk omhoog.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je 'm toch door Molo moeten laten poppen.
Wel shit, lange kuur?
Sjongequote:Op donderdag 5 maart 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmonster lekker gekookt.
Tijdens het eten vertelde ze dat er weer wat verdwenen was. nu uit de kelder. Ik vroeg of het misschien niet dementie kon zijn. Ben er bijna uit gegooid
Volgende keer vragen of ze harddrugs op heeft, heb je die optie tenminste ook aangekaart.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen rare vraag hoorZe denkt dat iemand dat daar weg haald.
Ja die optie in onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer vragen of ze harddrugs op heeft, heb je die optie tenminste ook aangekaart.
ze gooide mij het huis uit en hoefde niet meer terug te komen als ik er nog een keer over zou beginnenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer testje laten doen bij de huisarts als je serieus denkt dat het dementie gerelateerd is?
Gezellig etentje wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze gooide mij het huis uit en hoefde niet meer terug te komen als ik er nog een keer over zou beginnen
Ik heb er ook een hekel aan, maar skeere studenten en ik geef liever meer uit in Parijs dan aan er te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb busreizen beetje afgezworen, ben dus bereid fors te betalen voor een treinreisje als het niet anders kan
Mijn vader een tijdje geleden laten testen, had hij nog maar 10 punten van de maximale score van 30 en bij 21 mag men het eigenlijk al zwakzinnigheid noemen, kwam wel even binnen ook al wisten we dat hij al een eind op weg was richting vergetelheid.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt overal om mij heen gekkies.
Ik zou dan gewoon niet meer langs gaan als zij er is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze gooide mij het huis uit en hoefde niet meer terug te komen als ik er nog een keer over zou beginnen
Ging die zonder morren mee naar de test?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader een tijdje geleden laten testen, had hij nog maar 10 punten van de maximale score van 30 en bij 21 mag men het eigenlijk al zwakzinnigheid noemen, kwam wel even binnen ook al wisten we dat hij al een eind op weg was richting vergetelheid.
ik ga juist voor haar ;p zij is de enige die daar woont :pquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon niet meer langs gaan als zij er is.
Nee die heeft aardig wat tegengestribbeld, altijd een sterk dominant en eigenwijs karakter gehad dus hij vind nu nog steeds dat er niets aan de hand is "ze willen me ziek praten die gekken"quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ging die zonder morren mee naar de test?
Bij mijn stiefmoeder kan het ook een andere stoornis zijn hoor, jaren geleden dacht ze ook al dit soort dingen. Haar zus zei dat ze vroeger ook al raar was.
Aan wat begon je het te merken?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die heeft aardig wat tegengestribbeld, altijd een sterk dominant en eigenwijs karakter gehad dus hij vind nu nog steeds dat er niets aan de hand is "ze willen me ziek praten die gekken"
Meldquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt overal om mij heen gekkies.
Gesprekken niet meer kunnen volgen, nou ja ineens over een ander onderwerp beginnen middenin een gesprek en de eenvoudigste huishoudelijke apparaten moeite mee krijgen.quote:
Gesprekken heeft ze ook wel een beetje. Of ze maakt de zin gewoon ineens niet meer af. komt niet meer op woorden terwijl haar kennis van de taal altijd wel echt onwijs goed was. Maar ze vindt zelf van niet. Zegt dat ze nog gewoon zelf naar berlijn rijdt. huishouden en alles doet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gesprekken niet meer kunnen volgen, nou ja ineens over een ander onderwerp beginnen middenin een gesprek en de eenvoudigste huishoudelijke apparaten moeite mee krijgen.
Glazige ogen ook soms en de volgende dag staan ze weer helder.
Vind het vooral zo sneu en zielig, dat tehuis is wellicht wel een optie voor als het thuis echt niet meer gaat, voor mijn moeder vooral.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
Vraagt veel geduld, dementie
m'n ma zit in de thuiszorg en werkt met dementerenden. Zorgt dat ze nog zo lang mogelijk thuis kunnen blijven en pas in uiterste gevallen naar een tehuis moeten.
Das minder, beterschapquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Infectie aan been, inclusief wondroos. zit aan de antibiotica nu.
Klinkt toch wel als een vorm van dementie, hoe oud is ze en laat haar eens de tijd opnoemen van een klok met wijzers?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gesprekken heeft ze ook wel een beetje. Of ze maakt de zin gewoon ineens niet meer af. komt niet meer op woorden terwijl haar kennis van de taal altijd wel echt onwijs goed was. Maar ze vindt zelf van niet. Zegt dat ze nog gewoon zelf naar berlijn rijdt. huishouden en alles doet.
Das ook zo. Maar ze wilt er niet aan denken. Sowieso heeft ze nooit echt laten zien dat ze kritisch naar haar zelf kan kijken. er is geen andere optie dan iemand komt daar in huis en in berlijn ook.
Dus ja kan niet zoveel doen.
Thuis blijven wonen is ook niet altijd alles, mijn opa heeft jarenlang tegengehouden dat mijn oma in een tehuis werd opgenomen. Op zich best begrijpelijk maar hij is er bijna zelf aan onder door gegaan want mijn oma werd ook heel agressief en incontinent en zulk soort ellende. Toen de kinderen hem uiteindelijk overtuigd hadden om haar in een tehuis te plaatsen zag je hem gewoon fysiek opknappen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
Vraagt veel geduld, dementie
m'n ma zit in de thuiszorg en werkt met dementerenden. Zorgt dat ze nog zo lang mogelijk thuis kunnen blijven en pas in uiterste gevallen naar een tehuis moeten.
Ik heb het geduld niet iig.
Ja dat kan ze gewoon. 68 dacht ik. Verder functioneert ze ook gewoon prima. Maar in combi met de taal en dat achterdochtige. Maar dit dacht ze jaren geleden ook al.. dus misschien is het wel iets anders en zie ik het nu pas omdat mijn vader misschien eerst het slachtoffer wasquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt toch wel als een vorm van dementie, hoe oud is ze en laat haar eens de tijd opnoemen van een klok met wijzers?
Heeft ook corona.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
godsallemachtig. qatar airways site doet echt fucking lastig
Last van de digitale versie van coronaquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
godsallemachtig. qatar airways site doet echt fucking lastig
Het is een complotquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
Site crasht en ineens 40 euro duurder
De wereld stort ineen door de megaernstigehypersupergriep.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
cookies eens verwijderen en nog eens proberenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
als je ticket, of any prijs, op het internet ineens duurder isquote:
zal het onthouden. Hij liep vast op mijn stoelselectie stond erquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je ticket, of any prijs, op het internet ineens duurder iscookies verwijderen en nog eens proberen..
kan, maar die sites registeren oa dmv cookies hoe vaak jij bepaalde tickets al bekeken hebt.. En kunnen zo de prijs op schroeven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal het onthouden. Hij liep vast op mijn stoelselectie stond er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |