En da's vooral afhankelijk van je manier van bordurenquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Al werkt borduren van boven naar beneden (en weer terug)
sneller dan van links naar rechts.
En links naar rechts werkt weer sneller dan rechts naar links.
+1.. ik doe eigenlijk altijd rechtsonder naar linksboven. Maar nu met PK maakt ook dat niet meer zoveel uit. Ik ben nu bezig met mijn HP kat en daar ga ik alle kanten opquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]
En da's vooral afhankelijk van je manier van bordurenzo werk ik het makkelijkst van rechts naar links en van onder naar boven... vandaar dat ik al mijn werkjes rechtsonderin begin
Wow! Prachtigquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:12 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Ontlurktliep 13 weken achter met m'n SAL, maar nu weer bij
Super mooi!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 15:12 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Ontlurktliep 13 weken achter met m'n SAL, maar nu weer bij
Zo doe ik ze ook!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:20 schreef Shandaly het volgende:
Het is volledig willekeur dus
Ik maak mijn kruisjes dus rechtshandig in kolommen van onder naar boven eerst / en dan weer naar beneden \ eroverheen. Op dezelfde rij van links naar rechts werkt dan dus niet, want dan moet je in hetzelfde gaatje zowel de draad naar de achterkant steken, als weer naar voren halen...
Wow! prachtig en zeker een lijst waardquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:39 schreef Shandaly het volgende:
De lijstenmaker was al klaar vandaag!!!
Ze belden ervoor, en ik zei dat ik 'm pas zaterdag kon komen halen... maar mijn nieuwsgierigheid was te groot, dus ik ben een uurtje eerder vertrokken van mijn werk, om thuis de auto te halen en naar de handwerkwinkel te rijden.
Hij is zo mooi geworden...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog even een uurtje werk inhalen, deadlines enzo![]()
Wauwquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:39 schreef Shandaly het volgende:
De lijstenmaker was al klaar vandaag!!!
Ze belden ervoor, en ik zei dat ik 'm pas zaterdag kon komen halen... maar mijn nieuwsgierigheid was te groot, dus ik ben een uurtje eerder vertrokken van mijn werk, om thuis de auto te halen en naar de handwerkwinkel te rijden.
Hij is zo mooi geworden...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog even een uurtje werk inhalen, deadlines enzo![]()
Ja en nee... Ik vind het eigenlijk stiekem ook best jammer dat ie af is... het was zo'n fijn werkje ❤❤quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |