Lekker. Dat pakken ze je in ieder geval niet meer af.quote:
Morguh Jippiequote:
Voor mensen die kanker hebben en/of chemo kan een griepje al gevaarlijk zijn.quote:
Daarom krijgen we ook griepprikjes..quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mensen die kanker hebben en/of chemo kan een griepje al gevaarlijk zijn.
Pfff das zeker niet zo bestquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Bij een arts-assistent van het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch is het coronavirus aangetroffen. Het ziekenhuis meldt dat de arts-assistent contact heeft gehad met de patiënt met het coronavirus die afgelopen vrijdag in het ziekenhuis was opgenomen. Bij die man uit Kerkwijk was dinsdag het virus vastgesteld
De arts-assistent is meteen naar huis gegaan en is door de GGD in thuisisolatie geplaatst. De patiënten die dinsdag door de besmette arts-assistent zijn gezien, zijn geïsoleerd en worden gemonitord op de ontwikkeling van koorts en luchtwegklachten, meldt het ziekenhuis. Het gaat in totaal om acht patiënten van de afdeling oncologie.
Oeps das niet zo best. Die mensen zijn al zo kwetsbaar.
Ik heb die prik ook gehad, maar toch ben ik niet bespaard gebleven voor de griepquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Daarom krijgen we ook griepprikjes..
Niet dat dat alle soorten voorkomt maar helpt wel.
Volgend jaar ook een Coronacocktail denk ik..
Ja, ik vond dat ook zo raar. Voor mij houdt dat dan in als je bij de eerste teste negatief test het ook niet zeker is of je het wel of niet hebtquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pfff das zeker niet zo best
Las gisteravond dat het jongste kind uit het gezzin uit Diemen bij de 2e test op Corona negatief testte, vraag mij dan af of de tweede test dan een uitgebreidere test is dan test nr. 1 en hoe kan zo'n 1e test vals positief uitslaan. Coronavirussen zijn toch een specifiek type?
Niet alle griepsoorten zitten in de prik..quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb die prik ook gehad, maar toch ben ik niet bespaard gebleven voor de griep
Voor het corona virus is niemand ingeënt
Zou maar zo kunnen dat we een cocktail krijgen
Morguh Sky. Ja ze was hier ff babbelenquote:
Daaromquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
Niet alle griepsoorten zitten in de prik..
En allemaal een fijne dag
Daar moest ik dus ook aan denken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat ook zo raar. Voor mij houdt dat dan in als je bij de eerste teste negatief test het ook niet zeker is of je het wel of niet hebt
Heel de nacht met dr vent moeten praten en dan haar missen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sky. Ja ze was hier ff babbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |