Die vrouwen van tegenwoordig ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 03:54 schreef engine het volgende:
Krijg iedere keer een rollback... Vieze tactik!
Ik was het ook vergeten en ik poste nog om 3:37quote:Op donderdag 5 maart 2020 03:56 schreef skysherrif het volgende:
Weer eens zo'n avond dat ik de downtime helemaal vergeet terwijl ik om 3;34 nog dacht zo ff posten
Helemaal klaar mee!quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 03:57 schreef Nizno het volgende:
maar ik poste ook nog gewoon in woorden en niet alleen maar stomme puntjes of smilies ofzo
Highfive girlllllllllquote:Op donderdag 5 maart 2020 03:56 schreef Nizno het volgende:
altijd goed om te lezen toch sherrif dat een blauwe hem had en niet die fanatieke puntenjagers
hehehe, lekker verstrooid zijn wequote:Op donderdag 5 maart 2020 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was het ook vergeten en ik poste nog om 3:37
quote:Op donderdag 5 maart 2020 03:58 schreef Nizno het volgende:
yeah daar zat ik op te azen een echt compliment
Ik wel. Ik zat me al af te vragen waarom engine zo zat te spammen, maar toen was het al te laatquote:Op donderdag 5 maart 2020 03:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hehehe, lekker verstrooid zijn we
Doe eens niet zo zuur zeg. Laat die Karen toch fantaseren dat ze er uit ziet als Mikeyquote:Op donderdag 5 maart 2020 03:59 schreef Nizno het volgende:
juf karen moet zo stoer zijn en dr eigen plaatje gebruiken ipv een disneyfiguur te misbruiken
quote:Op donderdag 5 maart 2020 04:03 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik heb lekker de puntjes gejoept die de fanatieken wilden hebben, dus ik kan met een gerust hart verder slapen.
Droom maar fijn over onsquote:Op donderdag 5 maart 2020 04:03 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik heb lekker de puntjes gejoept die de fanatieken wilden hebben, dus ik kan met een gerust hart verder slapen.
Laters ninzoquote:Op donderdag 5 maart 2020 04:03 schreef Nizno het volgende:
En wij zijn haar kidsquote:Op donderdag 5 maart 2020 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wist toch wel dat @:jippie68 Karen heet?
pow gaat kapotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |