57.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:01 schreef KingRadler het volgende:
ik ga voor 48 vandaag en nog altijd 0 doden
Het krijgen van Corona zit in het pakket.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:16 schreef KingRadler het volgende:
Je kan dus gratis Corona krijgen bij een ziekenhuis opname
ja, dat komt omdat ze van die rare protocollen hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:16 schreef KingRadler het volgende:
Je kan dus gratis Corona krijgen bij een ziekenhuis opname
Het worden er elke dag meer. Vooral volgede week met onze carnaval vierders en vakantiegangers. Zoiets zorgt ervoor dat het explodeert ipv langzaam aan verspreid.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:16 schreef deedeetee het volgende:
De uitslag van de vrouw van die man uit Geleen die corona heeft komt vandaag. Ik verwacht dat die ook positief is. Er zullen vandaag wel flink wat meer gevallen zijn in het land.
Echt waar?quote:
Dat is niet zo. Ziekenhuizen zijn in het algemeen een broedplaats van zulke infecties. Dat komt doordat er in ziekenhuizen vaak mensen bij elkaar komen die iets mankeren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:08 schreef Injetta het volgende:
Nederland is het enige land dat het heeft gepresteerd om juist in ziekenhuizen haarden te laten ontstaan.
![]()
![]()
Dat komt omdat je ze pas mag testen bij het vertonen van symptomen. Niet als je bij wijze van spreken uit Zuid-Korea komt, en je hebt een longontsteking.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar?
Volgens mij is het toch echt uniek dat wij patiënten gewoon over afdelingen hebben gesjouwd zonder ze te testen.
In de andere landen is de verspreiding in ziekenhuizen pas gekomen omdat het aantal besmette zieke patiënten opliep in ziekenhuizen.
Bij ons hebben we gefocused op 2 mensen terwijl er al besmette mensen in ziekenhuizen lagen, die niet zijn getest.
Wel een stuk minder erbij dan voorheen. Ik denk dat Korea het wel onder controle gaat krijgen. Zo niet, kunnen ze altijd nog een Erdogan move richting Noord-Korea doen. Open die grenzenquote:
Dit, en dat die mensen ook nog, omdat ze al ziek zijn, heel vatbaar zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:19 schreef Viltje het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Ziekenhuizen zijn in het algemeen een broedplaats van zulke infecties. Dat komt doordat er in ziekenhuizen vaak mensen bij elkaar komen die iets mankeren.
Of gewoon wanbeleid.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Bankroet Flybe staakt vluchten
Eerste luchtvaartmaatschappij strijkt de zeieln, mede door corona (en brexit)
https://www.telegraaf.nl/(...)lybe-staakt-vluchten
Geen idee, een dochter van een collega loopt stage in GB en had er een ticket gekocht voor de terugreis, dus die is nu verdrietig want ja, geld kwijtquote:
Da's zeker waar, maar bedrijven geven vaak aan alles de schuld als ze failliet gaan behalve het eigen beleid.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Geen idee, een dochter van een collega loopt stage in GB en had er een ticket gekocht voor de terugreis, dus die is nu verdrietig want ja, geld kwijt
altijd lullig
Ja ze hebben dagelijks contactquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kijk, de GGD doet wel wat. Hulde.
Heb ik ook wel een beetje, maar Singapore zelf heeft het redelijk goed onder controle. Dus dat stelt iets gerust. Al kunnen passagiers nog roet in het eten gooien, al vind ik het positief dat ze mensen uit China, Italie en Iran nu helemaal weren. Zelfs overstappen mag niet. Eenmaal op de eindbestemming maak ik me minder zorgen, pas 2 gevallen in Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:44 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken via Singapore naar Indonesie, maak mij toch wel lichtelijk zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |