Mensen die gewoon blijven reizenquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:44 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken via Singapore naar Indonesie, maak mij toch wel lichtelijk zorgen
Ik hoop dat ik voor de verandering onder de 50 verwijderde posts te blijven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:50 schreef Kyran het volgende:
Goedemorgen paniekzaaiers! Ben benieuwd naar de getallen vandaag. Verwacht een flinke stijging aangezien de ziekenhuizen ook meer zijn gaan testen. Hopen dat het meevalt.
Dat zou kunnen, maar gezien een IC bed enorm veel duurder is dan een bed op de verpleegafdeling lijkt me dat geen handige beleidskeuze.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:41 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Of dat is de enige plaats waar ze iemand kunnen isoleren?
Haha, ik help je hopen!quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik voor de verandering onder de 50 verwijderde posts te blijven.
Of bedoelde je dat niet?
Aircoquote:Op donderdag 5 maart 2020 06:47 schreef Noek het volgende:
Het warme weer. In Singapore blijft het aantal dus wel constant. Iemand schreef hier dat je kon zien aan Singapore dat het warme weer geen invloed heeft en ook al kwam daar van de week een besmetting bij, daar blijft het dan ook bij.
Ik denk dat ze daar echt wel testen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks![]()
Inmiddels is het hier ook een minder ver-van-mn-bed-show. In zoverre dat mijn vriend 1 collega heeft. En die komt uit Borne, waar er dus nu ook iemand ziek is.
Ik merk/lees sowieso op het forum meer mensen voor wie het 'dichterbij' komt. Wel bijzonder om te zien hoe snel dat eigenlijk gaat, tegenwoordig. En hoe snel je dat soort informatie bezit.
We zijn natuurlijk vee mobieler dan bijv. ten tijde van de Spaanse Griep en er is OVERAL een overkill aan informatie en nieuws.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ik ook sowieso 1 collega uit Borne, volgens mij zelfs meerdere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks![]()
Inmiddels is het hier ook een minder ver-van-mn-bed-show. In zoverre dat mijn vriend 1 collega heeft. En die komt uit Borne, waar er dus nu ook iemand ziek is.
Ik merk/lees sowieso op het forum meer mensen voor wie het 'dichterbij' komt. Wel bijzonder om te zien hoe snel dat eigenlijk gaat, tegenwoordig. En hoe snel je dat soort informatie bezit.
https://www.nu.nl/coronav(...)osch.html?redirect=1quote:Een medewerker van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven is besmet met het COVID-19-virus, meldt het ziekenhuishuis donderdag. Het ziekenhuis denkt dat de medewerker het virus heeft opgelopen bij het verplegen van een patiënt. Dinsdag maakte het ziekenhuis bekend dat een patiënt met het COVID-19-virus geïsoleerd wordt verpleegd.
Ook in het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch is een medewerker besmet geraakt met het virus. Het betreft een arts-assistent, die in contact is gekomen met een besmette patiënt. Zowel de arts in Eindhoven als die in Den Bosch zitten in thuisisolatie.
Goedemorgen paniekzaaierquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:50 schreef Kyran het volgende:
Goedemorgen paniekzaaiers! Ben benieuwd naar de getallen vandaag. Verwacht een flinke stijging aangezien de ziekenhuizen ook meer zijn gaan testen. Hopen dat het meevalt.
[..]We gaan van iemand uitzelfde land,provincie,plaats,wijk straat en naar iemand met steeds minder via via tot het een bekend is en daarna eem dierbare of jij zelf. Je ziet het steeds dichterbij komen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks![]()
We zijn natuurlijk vee mobieler dan bijv. ten tijde van de Spaanse Griep en er is OVERAL een overkill aan informatie en nieuws.
Social media maakt je wel echt paranoïde tov de het is maar griep mensen die er geforceerd iets van mee krijgen maar voor de rest er nauwelijks mee bezig zinn.
[..]Wat mensen ook vaak onderschatten is hoeveel mensen je kent op "3 stapjes" afstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks![]()
We zijn natuurlijk vee mobieler dan bijv. ten tijde van de Spaanse Griep en er is OVERAL een overkill aan informatie en nieuws.
Dus: ik ken A, die kent B en die kent C.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Ja, precies. Dat wordt zo wel heel mooi duidelijk. Ik vind het boeiend om te zien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:04 schreef manny het volgende:
[..]
Wat mensen ook vaak onderschatten is hoeveel mensen je kent op "3 stapjes" afstand.
Dus: ik ken A, die kent B en die kent C.
Dat zou een mooie opsteker zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik voor de verandering onder de 50 verwijderde posts te blijven.
Of bedoelde je dat niet?
Ik zal eens turven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou een mooie opsteker zijn.
Hoe kan dat vraag ik me af. Als verpleger ben je toch altijd al hygiënisch bezig alleen al omdat jij niet zelf kwetsbare patiënten moet besmetten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:57 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)osch.html?redirect=1
Denk je dat echt, ja?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:08 schreef Injetta het volgende:
Nederland is het enige land dat het heeft gepresteerd om juist in ziekenhuizen haarden te laten ontstaan.
![]()
![]()
In Italië ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:08 schreef Injetta het volgende:
Nederland is het enige land dat het heeft gepresteerd om juist in ziekenhuizen haarden te laten ontstaan.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |