abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191842177
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar zo makkelijk is dat natuurlijk niet. Waarschijnlijk hebben ze de middelen gewoon niet om zoveel te testen. Ja, dat is onhandig, maar ze zullen echt wel nadenken over wat nu verstandig is om te doen. Alleen je loopt een stapje achter en dat is altijd vervelend.

Het blijven mensen, die maken ook fouten. Maar tegelijkertijd hebben zij hier meer verstand van dan jij en ik.
Precies.
Ik kan me niet voorstellen dat alles wat wij hier bedenken, zoals het preventief in quarantaine zetten van iedereen die in contact is geweest met een coronapatient, niet ook bedacht werd door de WO opgeleide experts van het RIVM.

Als mede-ambtenaar ( :'( ) denk ik dat er bureaucratie en gebrek aan middelen tussen zit waardoor dit soort dingen vertraagd ten uitvoer komen.
  Redactie Sport donderdag 5 maart 2020 @ 09:23:11 #252
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191842182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Tuurlijk is het niet zo makkelijk. Alleen hadden ze dan niet zo hard moeten roepen dat ze voorbereid waren. Daarnaast vind ik het raar dat ze eerst alleen Erasmus en RIVM lieten testen en nu pas alle andere labaratoria inschakelen. Het is dus geen kwestie van capaciteit, maar het niet inzetten van alle beschikbare capaciteit.

Het is toch geen gekke gedachte om te verwachten dat ze de eerste dagen juist alle zeilen bijzetten om verspreiden te voorkomen.

Dit alles is voor mij genoeg om te zeggen dat ze het onderschat hebben. Net als China, Iran, Italië en de VS en daar val ik dus over.
Maar zelfs Duitsland en Frankrijk hebben het moeilijk en die hebben dan zogenaamd 'goed gehandeld'

Ik denk dat het virus gewoon veel moeilijker in te perken is dan wij allemaal inschatten, zeker nu Italië zoveel verspreid heeft in West-Europa.

Van de andere kant hebben landen als Japan en Singapore het relatief goed onder controle.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 maart 2020 @ 09:24:55 #253
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191842209
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste wat bij mij bekend was, was dat er nog 6 provincies vrij waren, is daar intussen al verandering in gekomen?
Volgens mij is Overijssel inmiddels voor de bijl gegaan, en staat Zeeland op de kiep.
https://www.tubantia.nl/b(...)rne-besmet~ae4e753f/
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_191842220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar zo makkelijk is dat natuurlijk niet. Waarschijnlijk hebben ze de middelen gewoon niet om zoveel te testen. Ja, dat is onhandig, maar ze zullen echt wel nadenken over wat nu verstandig is om te doen. Alleen je loopt een stapje achter en dat is altijd vervelend.

Het blijven mensen, die maken ook fouten. Maar tegelijkertijd hebben zij hier meer verstand van dan jij en ik.
Toch is het vreemd dat we continu te horen krijgen dat we zo goed zijn voorbereid. Ondertussen:

- is er geen capaciteit om te testen terwijl de zogenaamd minder goed voorbereide landen duizenden tests uit kunnen voeren.
- meerdere behandelcentra besmet omdat onze zorgvuldig voorbereide protocollen voorschrijven mensen met symptomen tussen de andere patiënten te leggen.
- is er na 4 dagen een gebrek aan mondkapjes...
- communiceert het RIVM dat mondkapjes voor burgers niet helpen, maar voor artsen wel.
- moeten mensen smeken om een test, en blijken ze achteraf inderdaad besmet.

De lijst kan nog veel langer. Ik vind het eerlijk gezegd verbijsterend.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191842239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zelfs Duitsland en Frankrijk hebben het moeilijk en die hebben dan zogenaamd 'goed gehandeld'

Ik denk dat het virus gewoon veel moeilijker in te perken is dan wij allemaal inschatten, zeker nu Italië zoveel verspreid heeft in West-Europa.

Van de andere kant hebben landen als Japan en Singapore het relatief goed onder controle.
In het vrije westen is het Chinese scenario gewoon bijna niet uit te voeren. Dit zou zoveel onrust en weerstand oproepen dat ik vrees dat er meer doden door handhaving zouden vallen dan door het virus.

Daarbij, Nederlandsers zijn zo ongelofelijk eigenwijs dat ik ze zelfs bij een Ebola uitbraak nog zie rondreizen, want ja... "anders kan je helemaal niets meer"

Je ziet dit bij meer thema's
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:28:59 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191842280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

een kennis van mij die in noord Duitsland eea coördineert wat betreft Corona zegt letterlijk:

" het gaat erom dat we het niet met z'n allen tegelijk oplopen en dat voor een jaar of 2 of tot er een vaccin is dus wen er maar aan"
pi_191842281
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
In het vrije westen is het Chinese scenario gewoon bijna niet uit te voeren.
Nope. In China hebben we kunnen zien dat het met drastische maatregelen, je economie stil leggen, wat deuren dichtlassen etc, op den duur redelijk in te perken is.

We gaan het meemaken wat er precies gebeurt als je dat soort maatregelen NIET neemt.

Ik gok alvast dat dergelijke maatregelen NIET nemen NIET beter gaat werken dan ze WEL nemen. Maar dat is gewoon een ongefundeerde gok. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:30:38 #258
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_191842313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
en staat Zeeland op de kiep.

Nog niks over gehoord. Godver, een paar zwakke mariniers jagen we zo weg en dan gaan we kapot door een virus.

Hadden we toch een trekker op de A58 moeten parkeren om de provincie af te sluiten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Sport donderdag 5 maart 2020 @ 09:30:44 #259
pi_191842314
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Nope. In China hebben we kunnen zien dat het met drastische maatregelen, je economie stil leggen, wat deuren dichtlassen etc, op den duur redelijk in te perken is.

We gaan het meemaken wat er precies gebeurt als je dat soort maatregelen NIET neemt.

Ik gok alvast dat dergelijke maatregelen NIET nemen NIET beter gaat werken dan ze WEL nemen. Maar dat is gewoon een ongefundeerde gok. :+
Alleen is de vraag wat het effect op de lokale economie is als West-Europa deze maatregelen wel neemt. Misschien zorgen die voor nog grotere problemen.

Ik denk dat er wel mensen zijn die de alternatieven afwegen.
pi_191842316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:28 schreef Tarado het volgende:
" het gaat erom dat we het niet met z'n allen tegelijk oplopen en dat voor een jaar of 2 of tot er een vaccin is dus wen er maar aan"
Ongetwijfeld. De beer is los. Dat zal het RIVM ook wel weten. Echter bij een paar duizend gevallen begint ons zorgapparaat al compleet vast te lopen. En de besmettingen lopen gewoon door.
vosss is de naam,
  Redactie Sport donderdag 5 maart 2020 @ 09:32:19 #261
pi_191842339
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. De beer is los. Dat zal het RIVM ook wel weten. Echter bij een paar duizend gevallen begint ons zorgapparaat al compleet vast te lopen. En de besmettingen lopen gewoon door.
Tsja, ook daar zal vast een draaiboek voor zijn. En misschien wordt dat niet gezellig, nee. Maar dat hebben we dan maar te accepteren.

Gewoon in lockdown voor de openbare orde met het leger die mensen binnen houdt. Mooie taferelen.
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:32:53 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191842347
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:30 schreef vosss het volgende:

[..]

bij die paar duizend zit uiteraard ook een groot deel met lichte verschijnselen
pi_191842349
India monitort meer dan 28.000 mensen op dit moment.

https://timesofindia.indi(...)iveblog/74484303.cms

En China is bang en wil voorkomen dat het virus via andere landen straks weer terugkomt naar China.

https://edition.cnn.com/2(...)=twCNN&utm_term=link
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:33:08 #264
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191842352
quote:
dat wisten we al langer :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 maart 2020 @ 09:35:04 #265
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191842376
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Nog niks over gehoord. Godver, een paar zwakke mariniers jagen we zo weg en dan gaan we kapot door een virus.

Hadden we toch een trekker op de A58 moeten parkeren om de provincie af te sluiten.
Ik dacht gister ergens te hebben gelezen dat er een geval in Zeeland was met 1e positieve test, maar uitslag van 2e nog moest komen. Als dat zo is, dan wordt dat vandaag wel duidelijk.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_191842378
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja, maar een paar duizend bevestigde gevallen daarvan behoeft zo een 15 tot 20% ziekenhuis opname.

Die paar duizend met lichte verschijnselen hebben we nu al gewoon rondlopen hoor.

Kijk naar Italië, daar lopen ze nu al flink tegen capaciteitsproblemen aan. Die alleen maar erger worden en nog zeker niet minder. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat wij die aantallen hier niet gaan halen.
vosss is de naam,
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:35:27 #267
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_191842384
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:33 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Heb ik ook wel een beetje, maar Singapore zelf heeft het redelijk goed onder controle. Dus dat stelt iets gerust. Al kunnen passagiers nog roet in het eten gooien, al vind ik het positief dat ze mensen uit China, Italie en Iran nu helemaal weren. Zelfs overstappen mag niet. Eenmaal op de eindbestemming maak ik me minder zorgen, pas 2 gevallen in Nieuw-Zeeland.
Singapore vertrouw ik opzich ook wel alleen Indonesie met pas 2 gevalen vertrouw ik wat minder.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_191842389
quote:

[..]

Die zitten er nu ook bij en komen nooit aan het licht omdat verschijnselen niet ernstig genoeg zijn om op Corona te testen.
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:35:44 #269
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191842391

https://www.scmp.com/news(...)eports-139-new-cases

[ Bericht 43% gewijzigd door THEFXR op 05-03-2020 09:55:25 ]
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:37:09 #270
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191842402
quote:

[..]

Daar gaat het niet om. Waar het om gaat is het aantal mensen dat continu verzorging nodig heeft en dat kan op een gegeven moment niet meer geleverd worden met 10-20% van die gevallen.
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:39:24 #271
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191842425
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:39:52 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191842430
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Waar het om gaat is het aantal mensen dat continu verzorging nodig heeft en dat kan op een gegeven moment niet meer geleverd worden met 10-20% van die gevallen.
maar dat is toch ook verder niet verrassend
pi_191842437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:37 schreef Richestorags het volgende:
Waar het om gaat is het aantal mensen dat continu verzorging nodig heeft en dat kan op een gegeven moment niet meer geleverd worden met 10-20% van die gevallen.
En dat "gegeven moment" dat kan zich zomaar binnen een maand voordoen. Of binnen 2 maanden. Of binnen 2 weken. Niemand die het weet. Maar als je kijkt naar China en Italië dan belooft het weinig goeds.

Nogmaals, ik kan geen reden bedenken waarom wij er genadig(er) vanaf zouden komen dan de Italianen. :)
vosss is de naam,
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:42:06 #274
396550 Richestorags
pi_191842471
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dat is toch ook verder niet verrassend
Kennelijk wel. Er zijn genoeg mensen die denken dat het allemaal wel los zal lopen. Dat kan, maar daar kunnen we beter maar wel wat moeite voor doen.
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:42:21 #275
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191842473
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 02:36 schreef Za het volgende:
3-3-2020
Het RIVM is zojuist met een nieuw advies gekomen over het gebruik van maskers bij COVID-19. Dit advies baseert zich op de huidige kennis van de verspreiding van het virus (via druppels en (in)direct contact): een FFP1-masker biedt voldoende bescherming voor zorgverleners die patiënten met COVID-19 moeten verzorgen.

https://m.lhv.nl/actueel/(...)sen-over-coronavirus

Biedt voldoende bescherming maar werkt niet voor particulieren, dat u het weet.
leugens
zie COR / De amateurs van het RIVM 2

[ Bericht 6% gewijzigd door THEFXR op 05-03-2020 09:48:37 ]
pi_191842479
Ik denk ook dat het RIVM (bewust) een stapje achter loopt op de realiteit. Ook om de paniekreacties te spreiden. Als ze in januari al hadden gezegd: ja mensen, het is nu alleen nog in China maar het komt ook hierheen. En dan gaan we gebieden afsluiten, scholen sluiten en het OV plat leggen.
Dat had dan óf geleid tot paniekreacties óf tot een lacherige reactie zoals we die kennen bij een code rood voor bijv sneeuwval terwijl er dan maar tien vlokken vallen.
We zijn het gewoon niet gewend dat het echt mis kan gaan, omdat het hier niet vaak misgaat.
Ik geloof best dat ze een volgende stap al hebben voorbereid, maar ze wachten tot het echt nodig is.
En ja, daarvoor zal er dan eerst toch weer iets mis moeten gaan.
Lastige situatie.

Hoorde vanmorgen trouwens iemand achter me in de trein die in een ziekenhuis werkt en die zei dat het, als er nog meer getest moet gaan worden, ook impact gaat hebben op andere labtests die gedaan moeten worden. Ga je dan bijv. niet meer op andere aandoeningen testen omdat alle medewerkers alleen nog maar met corona bezig zijn.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_191842588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:33 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Heb ik ook wel een beetje, maar Singapore zelf heeft het redelijk goed onder controle. Dus dat stelt iets gerust. Al kunnen passagiers nog roet in het eten gooien, al vind ik het positief dat ze mensen uit China, Italie en Iran nu helemaal weren. Zelfs overstappen mag niet. Eenmaal op de eindbestemming maak ik me minder zorgen, pas 2 gevallen in Nieuw-Zeeland.
In NZ weten ze niet hoeveel gevallen ze hebben, omdat het derde geval niet in het buitenland is geweest en er aangenomen wordt dat het een besmetting via een on gediagnosticeerde patiënt is.
pi_191842593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:35 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft geen zin zo.

Kun je op zijn minst een normale link plaatsen naar het betreffende artikel?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191842617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef Felixa het volgende:
Ik denk ook dat het RIVM (bewust) een stapje achter loopt op de realiteit. Ook om de paniekreacties te spreiden. Als ze in januari al hadden gezegd: ja mensen, het is nu alleen nog in China maar het komt ook hierheen. En dan gaan we gebieden afsluiten, scholen sluiten en het OV plat leggen.
Dat had dan óf geleid tot paniekreacties óf tot een lacherige reactie zoals we die kennen bij een code rood voor bijv sneeuwval terwijl er dan maar tien vlokken vallen.
We zijn het gewoon niet gewend dat het echt mis kan gaan, omdat het hier niet vaak misgaat.
Ik geloof best dat ze een volgende stap al hebben voorbereid, maar ze wachten tot het echt nodig is.
En ja, daarvoor zal er dan eerst toch weer iets mis moeten gaan.
Lastige situatie.
Ik denk dat je de spijker hier op z’n kop slaat. Paniek voorkoming is natuurlijk ook een taak van het RIVM. Zij moeten ook strategisch te werk gaan met de informatie die ze naar buiten brengen.
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:55:39 #280
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191842647
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:51 schreef Salina het volgende:

[..]

Dit heeft geen zin zo.

Kun je op zijn minst een normale link plaatsen naar het betreffende artikel?
done
pi_191842665
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:52 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

het is breaking news, dus vers vd pers.

CoronaNederland twitterde op woensdag 04-03-2020 om 20:41:36 BREAKING: 9 mensen overleden aan Coronavirus-gerelateerde klachten in ziekenhuis Breda melden 2 anonieme bronnen los van elkaar. De patiënten hadden hoge koorts en luchtwegklachten, maar werden niet getest op het Coronavirus vanwege capaciteitsproblemen melden onze bronnen [1/2] https://t.co/mhemfr1Md4 reageer retweet
https://twitter.com/CoronaNederland/status/1234827515925061632
Deze Tweet is van een account dat niet meer bestaat. Meer informatie

Ah, verdwenen. ;)
pi_191842669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

done
Thanx. ^O^
pi_191842686
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:50 schreef KingRadler het volgende:
Wat een cijfers ik kan me nog herhinneren dat Nederland nog geen besmetting had.
Nu zitten we al boven de 40 en 0 doden
Probeer het te relativeren paniekvogel, verder raad ik iedereen aan om je leven niet te laden lijden ( :) ) door dit topic
  donderdag 5 maart 2020 @ 10:04:55 #284
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191842759
Waarschijnlijk al voorbij gekomen maar toch. 3 nieuwe gevallen.

Een Nootdorps echtpaar van middelbare leeftijd is besmet geraakt met het coronavirus. Dat is vandaag de uitkomst van een GGD-onderzoek. Het stel kwam recent terug uit Noord-Italië.

Het echtpaar zit in thuisisolatie en maken zij het naar omstandigheden goed. GGD Haaglanden is een contactonderzoek gestart om te kijken met wie de man en vrouw in contact zijn geweest toen zij al besmet waren.

Volgens AT5 is in Amsterdam een vader uit Amsterdam-West besmet geraakt. Ook hij is naar Noord-Italie geweest. Volgens de GGD is er geen gevaar voor leerlingen en docenten van de school van zijn kinderen. De school blijft daarom open.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 5 maart 2020 @ 10:06:18 #285
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_191842779
Die dokter in het JBZ in Den Bosch is besmet door een patiënt.

Maar ik zie die patiënt nergens genoemd? Is die bij de cijfers toegevoegd of weten ze niet wie het is en gaan ze er maar vanuit dat het op die manier gebeurd is?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_191842780
hoe laat komt de update van het RIVM voor het aantal gevallen?
pi_191842782
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:06 schreef Faraday01 het volgende:
Rond 1 uur.
  donderdag 5 maart 2020 @ 10:06:52 #288
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191842784
quote:
13:00
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191842790
quote:
Rond 13u meestal.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 maart 2020 @ 10:07:31 #290
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191842796
Wat is daar toch gebeurd in Noord-Italië? Kijk, Zuid Korea was duidelijk, met die kerkgangster bij die mega-kerkdienst.

Maar Noord Italië? Was dat 1 grote orgie ofzo?
Lijkt wel of iedereen die in Noord Italië was en teruggekomen is naar Nederland ziek is geworden.
pi_191842809
BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 10:05:47 BREAKING: Switzerland reports first death due to coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
pi_191842817
czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 10:05:00 @telegraaf @dft Om 10.15 begint in de Tweede Kamer een debat over de ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus. Kijk het hier live mee https://t.co/SNbWBjiJlM reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2020 @ 10:09:37 #293
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191842828
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is daar toch gebeurd in Noord-Italië? Kijk, Zuid Korea was duidelijk, met die kerkgangster bij die mega-kerkdienst.

Lijkt wel of iedereen die in Noord Italië was en teruggekomen is naar Nederland ziek is geworden.
Skiliften. Lekker met 10 man in een relatief gesloten vochtige ruimte elkaar in de nek hoesten.
  donderdag 5 maart 2020 @ 10:10:23 #294
396550 Richestorags
pi_191842836
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Veel legale en illegale Chinezen daar.
pi_191842847
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 10:05:00 @:telegraaf @:dft Om 10.15 begint in de Tweede Kamer een debat over de ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus. Kijk het hier live mee https://t.co/SNbWBjiJlM reageer retweet
Ben benieuwd!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2020 @ 10:13:38 #296
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191842866
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:11 schreef _I het volgende:

[..]

Ben benieuwd!
Hopen dat CDA en PVV kritisch blijven. Tot nu toe zijn zij de enigen die goede vragen stellen.
pi_191842877
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hopen dat CDA en PVV kritisch blijven. Tot nu toe zijn zij de enigen die goede vragen stellen.
Eens. En welke de volgende maatregelen zullen zijn en of die nu al opgeschaald worden.
pi_191842883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:13 schreef Kyran het volgende:
Tot nu toe zijn zij de enigen die goede vragen stellen.
Ik hoop dat nou eindelijk iemand eens een keer de vraag recht op de man af stelt: "waarom denken wij dat wij het beter doen dan Italië en verwachten wij onder die cijfers te blijven en zo ja, op basis van wat precies?"
vosss is de naam,
pi_191842888
https://www.bndestem.nl/b(...)ronapaniek~af8c94af/

Man sluit echtgenote op in badkamer vanwege coronapaniek
  donderdag 5 maart 2020 @ 10:16:59 #300
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191842902
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 10:05:47 BREAKING: Switzerland reports first death due to coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
wow, en die hebben een erg goed zorgstelsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')