Ik vrees dat ik je gelijk moet geven ..😕. Saai spellen erg jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het een van de minste seizoenen tot nu toe.
Spellen zijn onduidelijk en saai.
Mee eens, en dat terwijl ik juist extra spektakel verwachtte vanwege het 20e jubileum.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat was bij Robinson ook geen reden voor succes. Dat jubileum was ook weer een flopshow.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mee eens, en dat terwijl ik juist extra spektakel verwachtte vanwege het 20e jubileum.
Ik vermaak me prima zo'n uurtje met dit programma en alle hints eromheen hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze hadden de opening van seizoen 18 voor seizoen 20 moeten bewaren imo. Dat en de opdracht waarbij de mol langs de kandidaten liep. Beide jubileum waardige momenten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mee eens, en dat terwijl ik juist extra spektakel verwachtte vanwege het 20e jubileum.
Hoe vaak zullen ze dat buiten beeld uitleggenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind vooral de opdrachten echt ontzettend onduidelijk.
Eens. De opdrachten zijn daarbij ook nog eens onmogelijk, zelfs zonder mol.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat was de meest kansloze aanfluiting die ik in tijden gezien heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was bij Robinson ook geen reden voor succes. Dat jubileum was ook weer een flopshow.
Ik vraag het mij af iddquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe vaak zullen ze dat buiten beeld uitleggen
Ah nou als ze dan ook even 30 seconden meer uittrekken in de uitzending snappen wij het ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik las een interview met een oud-deelnemer, die vertelde dat.
ik kijk natuurlijk ook,quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima zo'n uurtje met dit programma en alle hints eromheen hoor
inderdaad, veel kandidaten zijn ook niet van die heldere lichten. Volgens mij krijgen ze nog aanwijzingen tijdens het spel of spelen ze het meerdere keren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah nou als ze dan ook even 30 seconden meer uittrekken in de uitzending snappen wij het ook
Terwijl die eerste opdracht zo veelbelovend leek, toen ze moesten kiezen tussen geluk of wijsheid.....daar hadden ze nog zoveel uit kunnen halen....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:58 schreef MMunkun het volgende:
Ik hoop dat er nog iets speciaals gebeurt dit seizoen; ik heb nog helemaal niet het idee dat ik naar een jubileum-seizoen zit te kijken (buiten de opdracht met de enveloppen met namen van de molloten, dat was wel leuk gedaan).
Denk dat de makers waarschijnlijk ook wel gehoopt hadden dat een aantal kandidaten hun groene vrijstelling zouden bewaren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Terwijl die eerste opdracht zo veelbelovend leek, toen ze moesten kiezen tussen geluk of wijsheid.....daar hadden ze nog zoveel uit kunnen halen....
Ze gebruiken natuurlijk wel molgeld ontworpen door de kijkers!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:58 schreef MMunkun het volgende:
Ik hoop dat er nog iets speciaals gebeurt dit seizoen; ik heb nog helemaal niet het idee dat ik naar een jubileum-seizoen zit te kijken (buiten de opdracht met de enveloppen met namen van de molloten, dat was wel leuk gedaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |