Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ] Overigens zeer misleidende stats, penalty merchant.
Volgende keer beter!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt 90 minuten.
Gosens zit niet bij de voorselectie van Oranjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zes. Dat is een penalty elke anderhalve wedstrijd.
Koeman is met geen mogelijkheid serieus te nemen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gosens zit niet bij de voorselectie van Oranje.
Deze post komt hard binnen hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. We proberen iets te maken van het leven en dan komt de kille realiteit van het eeuwige definitieve niets.
En Fer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig zijn Babel en Strootman er wel bij!
Koeman krijgt een stijfje van dat soort spelers. Groot, sterk, kan er geen kut van.quote:
Die fergezochte woordgrapjes vind ik nooit zo leuk.quote:
twitter:tribjazz twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:06:06As part of the Jazz’s COVID-19 response, shootaround availability was done in the ZBBC media room today rather than on the court. As Rudy Gobert got finished discussing the situation, he stood up, leaned over and made it a point to touch every mic and recorder in front of him. 😂 reageer retweet
twitter:wojespn twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:33:48The Jazz and Thunder players are currently quarantined in the OKC arena, league sources tell ESPN. This is following Rudy Gobert testing positive for the coronavirus. reageer retweet
Based Ben, altijd aan de goede kant van de geschiedenis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben Affleck op de red flag list van Weinstein. Wat nu? @:Mani89
Ben je al in lockdown?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Based Ben, altijd aan de goede kant van de geschiedenis.
De teamleiders op mijn werk hebben net een app-groep opgericht speciaal voor Corona updates.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:46 schreef Momo het volgende:
De discussie op mijn werk over Corona lijkt een beetje op COR reeks
Bij ons (computerwerk) heb je team iedereen thuiswerken jullie zijn verantwoordelijk voor het probleem. En team het is maar een griepje en dit en dat moet af op tijdquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De teamleiders op mijn werk hebben net een app-groep opgericht speciaal voor Corona updates.
Bij ons kan lang niet iedereen thuiswerken dus dat gaat wel een beetje een probleem worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij ons (computerwerk) heb je team iedereen thuiswerken jullie zijn verantwoordelijk voor het probleem. En team het is maar een griepje en dit en dat moet af op tijd
Nouja bij ons zijn er ook mensen die schoonmaken en in de kantine werken natuurlijk, maar 90% zou gewoon makkelijk thuis kunnen werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons kan lang niet iedereen thuiswerken dus dat gaat wel een beetje een probleem worden.
En als die 90 procent thuiswerkt is het schoonmaken en de kantine ook minder nodig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja bij ons zijn er ook mensen die schoonmaken en in de kantine werken natuurlijk, maar 90% zou gewoon makkelijk thuis kunnen werken.
Kom je daar even mooi van af.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef franklop het volgende:
Verdomme jongens, ik had kaartjes voor Soldaat van Oranje dit weekend. Nu maar hopen dat het nog een keer verlengd wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |