quote:
Nou ja, Nederland doet er minder tegen dan Italië. Dus ja, dat lijkt me vrij goed mogelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch wel heftig wat er in Italië gebeurt. Benieuwd of dat hier over een paar weken ook kan plaatsvinden.
Twee weken thuis zitten zonder dat er dan daadwerkelijk sport te zien is, zou wel een flinke domper zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, Nederland doet er minder tegen dan Italië. Dus ja, dat lijkt me vrij goed mogelijk.
Italië was veel te laat alert.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, Nederland doet er minder tegen dan Italië. Dus ja, dat lijkt me vrij goed mogelijk.
Lijkt me heerlijk eigenlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee weken thuis zitten zonder dat er dan daadwerkelijk sport te zien is, zou wel een flinke domper zijn.
Twee weken op de hometrainer, je zou voor minder.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee weken thuis zitten zonder dat er dan daadwerkelijk sport te zien is, zou wel een flinke domper zijn.
Amai ze, Pat draagt een tin foil hat.quote:"Andere ploegen verdenk ik van een dubbele agenda. Misschien kampen ze wel met het coronavirus in de ploeg, maar zeggen ze het niet."
Extra tijd om voor de halve marathons te trainen. Nou ja, als die doorgaan dan.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee weken op de hometrainer, je zou voor minder.
Train je ook binnen voor de halve marathon?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Extra tijd om voor de halve marathons te trainen. Nou ja, als die doorgaan dan.
Hometraineren maakt m'n conditie ongetwijfeld niet slechter neequote:Op maandag 9 maart 2020 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Train je ook binnen voor de halve marathon?
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hometraineren maakt m'n conditie ongetwijfeld niet slechter nee(en het maakt het gewicht wat lager, dat helpt ook natuurlijk)
Maar hardlopen doe ik gewoon buiten.
Is Nederland op tijd alert dan?quote:
Volgens COR niet, en daar zitten toch wel de grootste experts.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Nederland op tijd alert dan?
Die opmerking over Brailsford ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Amai ze, Pat draagt een tin foil hat.
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die opmerking over Brailsford ook.![]()
"Met een budget van 40 miljoen euo per jaar zou ik me ook even met een sigaar en whisky in de zetel zetten."
3 uit 10...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:48 schreef Slobeend het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)rs-nu~1583845260385/
Leuk quizje. Slechts 4 uit 10.
Ricco wist je wel toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:34 schreef franklop het volgende:
6 op 10
Allemaal wilde gokken op Van Bon na.
Wel goed gegokt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ricco wist je wel toch?
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die naar De Kleedkamer hebben gekeken wisten een hoop.
Ik ook 3/10, precies de 3 die ik wel wist (Lieuwe, Ricco, Landis). Ben dus enorm slecht in gokken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 uit 10...
Ergste is dat Lieuwe niet eens 1 van die 3 was
Goeie band wel.quote:
Ja goh, waar denk je dat ik het vandaan heb.quote:
Hij blijft bezig:quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja goh, waar denk je dat ik het vandaan heb.
twitter:
Deze is echt crimineel niet grappig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij blijft bezig:[ afbeelding ]twitter:
Wie,wat,hoe?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:12 schreef Koffieplanter het volgende:
De inhaalrace gaat na vanavond al compleet zijn. @:showtimer
Een wedstrijd duurt 90 minuten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op de bank?
[ afbeelding ]
Maar dit volledig terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |