Bedankt makker. Ik voel me verder uitstekend hoor. Als het moest liep ik de marathon.quote:
Al het brood was weg inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik walg van dat gehamster. Geen brood meer.
Hoe kun je je uitstekend voelen terwijl je koorts hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bedankt makker. Ik voel me verder uitstekend hoor. Als het moest liep ik de marathon.
Ik stel me vooral niet aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je je uitstekend voelen terwijl je koorts hebt
Hij heeft geen koorts, slechts lichte verhoging.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je je uitstekend voelen terwijl je koorts hebt
Hier viel het vanmorgen ontzettend mee qua hoeveel er verkocht was. Voor zekerheid eerder van de week al pak pasta en pak rijst (+ paar kleine dingen toebehoren) gehaald, maar daar laten we het hier bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al het brood was weg inderdaad.
Bijna alles was weg, eigenlijk.Zelfs het biervak was serieus leeg, mensen gaan het blijkbaar gigantisch op een zuipen zetten.
Wc-papier was al helemaal nergens meer te bekennen. Mensen zijn bijzonder, en dat zijn ze.
HAMSTEREN IS EEN KUTWOORD.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik walg van dat gehamster. Geen brood meer.
Bij ons winkelcentrum staan bij de Kruidvat pallets WC-papier buiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hier viel het vanmorgen ontzettend mee qua hoeveel er verkocht was. Voor zekerheid eerder van de week al pak pasta en pak rijst (+ paar kleine dingen toebehoren) gehaald, maar daar laten we het hier bij.
Mensen met volle karren, waarvan de helft WC papier
Samenvatting: mensen zijn volkomen achterlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Terechte vraag
https://radio1.be/waarom-(...)er-tijden-van-crisis
Dat is correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Samenvatting: mensen zijn volkomen achterlijk.
Mijn beeld van mensen die hamsteren bestaat uit tokkiegezinnen en mensen met pittig korte kapsels. Hopelijk kan iemand dat beeld ontkrachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Samenvatting: mensen zijn volkomen achterlijk.
twitter:ThomasPrice59 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 09:39:57À Auchan Leers à l'ouverture. 8h30.
😱 😱 #Covid_19fr #Covid_19 #coronavirus #StayHome https://t.co/7UGJt8jrV9 reageer retweet
Nou, komt wel aardig overeen met wat ik net zelf met m'n eigen ogen heb gezien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn beeld van mensen die hamsteren bestaat uit tokkiegezinnen en mensen met pittig korte kapsels. Hopelijk kan iemand dat beeld ontkrachten.
Het is dat ik pas bij de winkels kwam toen de pasta en blikgroenten al leeg waren geroofd. Niet dat ik die nodig had. Ook de (afbak)broodsectie helemaal verpest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, komt wel aardig overeen met wat ik net zelf met m'n eigen ogen heb gezien.
Ik twee weekenden weg in het buitenland de komende tijd en een week vakantie in meiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:23 schreef franklop het volgende:
Ben oprecht wel blij dat ik op korte termijn geen vakantie gepland heb staan
Dat denk je nu nogquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik twee weekenden weg in het buitenland de komende tijd en een week vakantie in mei
Hier een dure rondreis in Mei/Juni. Maar zie mijn geld voor mijn neus verdampen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik twee weekenden weg in het buitenland de komende tijd en een week vakantie in mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |