Haha, dan vraag je wel heel wat zegquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een keer met me mee gaan naar een wedstrijd van ajax?
Jij vroeg aan mij hoe je het goed kon maken 😒quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, dan vraag je wel heel wat zeg
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij vroeg aan mij hoe je het goed kon maken 😒
Had je een beter idee dan
Wat heb je gedaan mrsLquote:
Ja was al om weggegaan. Maar dacht is nu wel afgelopen.quote:
Nog dik half uur en wie weet wel verlengingquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was al om weggegaan. Maar dacht is nu wel afgelopen.
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog dik half uur en wie weet wel verlenging
Geen zin in 🙃quote:
Mmmm. Gggggrrrrquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog dik half uur en wie weet wel verlenging
Niet zeuren Dottiequote:
Jammer dan meneertjequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet dametje
Zie nu de stand pasquote:
Gewoon een stukje taart geven MrsLquote:
O jee, zo erg deze ronde.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet dametje
Ik ben toch niet onaardig 😨🥺🥺🥺quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wees jij eens wat liever voor Mrsloveable!
Je wil dat ze een wedstrijd van Ajax gaat kijken in het stadion.. dat noem ik niet bepaald aardigquote:
Is mijn eigen schuld hoor, ga wel een nachtje op de blaren liggenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wees jij eens wat liever voor Mrsloveable!
Helaas aKboRquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:07 schreef aKboR het volgende:
Kom hier om te ontsnappen aan voetbal...
Helaas
Gewoon een gezellig avondje en wie weet wordt ze zelfs wel ajax fan!quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je wil dat ze een wedstrijd van Ajax gaat kijken in het stadion.. dat noem ik niet bepaald aardig
Arena is echt geen fijn stadionquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je wil dat ze een wedstrijd van Ajax gaat kijken in het stadion.. dat noem ik niet bepaald aardig
Gewoon gezellig thuis samen op de bankquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon een gezellig avondje en wie weet wordt ze zelfs wel ajax fan!
Ja, zullen we dat maar doen.quote:
Nope vertel mij wat.. laatste keer dat ik daar was moesten we een uur voor de wedstrijd binnen zijn en moesten we na de wedstrijd ook nog een uur wachten tot we weg kondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |