Dat is kut altijd hèquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:57 schreef Nizno het volgende:
oke nadeel van serie bingen die al 2.5 seizoen bezig is....
ik ben bij
Nou dat wil ik niet zeggen, voor mij is het altijd de beste wint.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Net als 99% van de Ajax-supporters
krijg je er tranen van in je ogen?quote:
ja, die 9-1-1 is best verslavend gebleken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is kut altijd hèzit je er helemaal in dat je het achter elkaar kan kijken, moet je ineens wachten tot de volgende aflevering komt..
k keek laatst een SF serie... vervolg moet zelfs nog opgenomen wordenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is kut altijd hèzit je er helemaal in dat je het achter elkaar kan kijken, moet je ineens wachten tot de volgende aflevering komt..
Oh dat is helemaal kutquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, die 9-1-1 is best verslavend gebleken.
16 maart komt de vlg in USA dus kan pas de 17 weer een afl kijken.
Dat is nog kutterquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
k keek laatst een SF serie... vervolg moet zelfs nog opgenomen worden
Oh ja, ook op mijn lijstje!quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, die 9-1-1 is best verslavend gebleken.
16 maart komt de vlg in USA dus kan pas de 17 weer een afl kijken.
allang blij dat ik nu pas bij ben... want zie dat de afl die ik nu net gekeken heb al in dec daar is uitgezonden dus dan had ik nog langer moeten wachtenquote:
Haha ja dan had je helemaal lang moeten wachtenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
allang blij dat ik nu pas bij ben... want zie dat de afl die ik nu net gekeken heb al in dec daar is uitgezonden dus dan had ik nog langer moeten wachten
ook slim.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:01 schreef Jippie68 het volgende:
Ik had eens een serie via nieuwsgroepen gedownload en per abuis begonnen met het laatste deel
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja dan had je helemaal lang moeten wachten
Fcutrecht.nl is een goede nsb sitequote:Op woensdag 4 maart 2020 23:02 schreef Jippie68 het volgende:
Zijn er nog een beetje goede nzb sites?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fcutrecht.nl is een goede nsb site
dm gestuurd met een nzb site, kweet de regels niet meer zo goed met sites waar ook niet legale content op staatquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dm gestuurd, kweet de regels niet meer zo goed met sites waar ook niet legale content op staat
#Madquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fcutrecht.nl is een goede nsb site
gebruik het zelf niet meer maar wie weet heb je er wat aanquote:
Ik neem het als een fanquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan moet je als een echte vent het verlies van Ajax dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |