Die gingen zelf he ....quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:37 schreef merdobach het volgende:
[..]
Oh dat gaat te ver, maar de grap stuur er 900 naar Italië mag wel? Oh wacht.
Ja nieuwe leden kiezen toch ook zelf voor ontgroening, geen verplichting hè zo’n vereniging. Maar blijkbaar leer je daar lekker volgzaam worden, want als er een naar Italië gaat, gaan we allemaal. Dus die Corona ontgroening kan er ook wel bij. Maar serieus, gewoon terug laten komen. Ze hebben niks verkeerds/strafbaars gedaan. Als ze ziek zijn is er een geweldig protocol van rivm/ggd. Dus alles komt goed.quote:
quote:Leden van de Groningse studentenvereniging Vindicat die morgen voor vertrek uit Noord-Italië klachten vertonen die lijken op het coronavirus, blijven achter in het Noord-Italiaanse Sestrière. Dat heeft de GGD Groningen bekendgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Iedereen is kerngezond.”
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
Kunnen ze meteen het schurft probleem aanpakken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:59 schreef GS-Raw het volgende:
Toch een geruststelling dat ze zich wel bij de ggd moeten melden wanneer zij klachten hebben, dat zullen ze vast doen!
Naast soa's ook voor corona?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:04 schreef maily het volgende:
Ze vertrekken na de lunch met 14 bussen ..... naar een geheime locatie, en worden dan eerst nagekeken door de GGD.
Als je geen sociopath bent, word je nooit een ceoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:27 schreef Ringo het volgende:
Zo kennen we Vindicat weer: geen enkele verantwoordelijkheid nemen, anderen jouw rotzooi laten opruimen en je eigen mensen het zwijgen opleggen (‘de club gaat vóór’).
Prima voorbereiding op een corporate carrière.
OMdat papa en mama dat niet willen. En als papa lid is van Vindicat gelden de regels van het plebs niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:24 schreef woxxel het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet gewoon daar 2 weken in isolatie moeten blijven voor ze terug kunnen
Ja, en facetimen voor collegequote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:24 schreef woxxel het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet gewoon daar 2 weken in isolatie moeten blijven voor ze terug kunnen
Jeetje, straks blijkt er een positieve uitslag te komen. Dat zou je toch niet verwacht hebben zeg!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens Nu.nl hebben 4 van de 900 studenten klachten en derhalve getest. Uitslag onbekend vooralsnog.
Nee toch?! Nah zal wel gewoon verkoudheidje zijn. Hop, paracetamolletje erin en vanaaf lekker de kroeg in ...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens Nu.nl hebben 4 van de 900 studenten klachten en derhalve getest. Uitslag onbekend vooralsnog.
Gelijk Groningen niet meer virusvrij en wellicht honderden gevallen er in één klap bij,quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, straks blijkt er een positieve uitslag te komen. Dat zou je toch niet verwacht hebben zeg!
Doet Groningen ook eens keer mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelijk Groningen niet meer virusvrij en wellicht honderden gevallen er in één klap bij,.
Duizenden ....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelijk Groningen niet meer virusvrij en wellicht honderden gevallen er in één klap bij,.
GGD heeft maar 304 van de 900 gesproken toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
<3 grunnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:58 schreef Zipportal het volgende:
Geen van de geteste Vindicat-studenten heeft coronavirus
https://www.rtvnoord.nl/n(...)en-heeft-coronavirus
Grunn genot.
Zover mij bekend zijn alle bussen op één plaats opgevangen (Kardinge Sportcentrum) en hebben ze voorlichting gehad van de GGD en studenten met klachten werden ter plaatse getest. Dus wel alle studenten I guess.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:57 schreef Peter het volgende:
[..]
GGD heeft maar 304 van de 900 gesproken toch?
Dan zouden er onder de 600 ontduikers nog 8 gevallen kunnen zitten?
Ik had begrepen dat een groot deel van de studenten op eigen gelegenheid is teruggereisd.quote:Op zondag 8 maart 2020 03:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover mij bekend zijn alle bussen op één plaats opgevangen (Kardinge Sportcentrum) en hebben ze voorlichting gehad van de GGD en studenten met klachten werden ter plaatse getest. Dus wel alle studenten I guess.
Dat weten we nog niet. Er zijn 4 van de 900 studenten die aan het snotteren waren getest; die hadden niets.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:43 schreef erkel het volgende:
Goh geen enkel corona-virus geval onder de studenten.
Dat is precies de reden natuurlijk. Vindicat is een vereniging waar je alleen bij gaat als je een klootzak bent die schijt op de rest van de wereld. Dat soort mensen zijn natuurlijk een makkelijk doelwit voor wat haat als je als normale burger bang bent. En mensen zijn nu doodsbang, dankzij de media.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:46 schreef Vasilevski het volgende:
H. Er heerst ontzettend veel haat tegen deze groep mensen. En nee, Vindicat is inderdaad geen club die de sympathie mee heeft.
Stel je niet aan man.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:40 schreef Richestorags het volgende:
Ik vind dat zo asociaal he. Kut studenten brengen gewoon met name oudere Nederlanders in gevaar. Je zal je opa maar verliezen omdat Roderick zonodig moest gaan skiën en neuken.
Bron?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
1 DOWN!
Still 899 to go.
Ik zet in op 194 studenten.
True, maar het legt wel een behoorlijke lastendruk op een GGD die je al zo hard nodig hebt. Was dit nu echt nodig, voor het plezier van de studenten? Ik vind dat je daar best vragen bij mag stellen.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:46 schreef Vasilevski het volgende:
Van alle duizenden mensen die de afgelopen tijd tussen Nederland en Italië hebben gereisd, is deze groep studenten waarschijnlijk de enige die in zo'n groepsverband is gegaan, constant contact hebben gehouden met de GGD, en van wie de bewegingen en contacten te achterhalen zijn. Allerlei andere mensen zijn heen en weer gereden en gevlogen zonder enige vorm van controle, tot op de dag van vandaag, en waarschijnlijk nog wel een paar weken in de toekomst. Mocht daar iemand tussen zitten die het virus draagt, succes met het achterhalen daarvan. Dat gaat nooit lukken. Terwijl juist bij deze groep de hele situatie veel beter beheersbaar is.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
True, maar het legt wel een behoorlijke lastendruk op een GGD die je al zo hard nodig hebt. Was dit nu echt nodig, voor het plezier van de studenten? Ik vind dat je daar best vragen bij mag stellen.
De studente uit Groningen die nu is besmet is GEEN! lid van Vindicat en was een week eerder dan Vindicat in Noord Italiëquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
1 DOWN!
Still 899 to go.
Ik zet in op 194 studenten.
Nee. Maar wel studente in Groningen. Dus wie weet hoeveel anderen zij al besmet heeft ...quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De studente uit Groningen die nu is besmet is GEEN! lid van Vindicat en was een week eerder dan Vindicat in Noord Italië
Dat klopt, maar DombohetOlifantje1 wilde het in de schoenen van Vindicat schuiven en dat was in dit geval niet terechtquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Maar wel studente in Groningen. Dus wie weet hoeveel anderen zij al besmet heeft ...
Getverderrie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De studente uit Groningen die nu is besmet is GEEN! lid van Vindicat en was een week eerder dan Vindicat in Noord Italië
Nog een weekje wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Getverderrie.
Dan blijft t bij ijdele hoop.
EXCUUS XOZO
twitter:FesterFrump twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:38:47@GGDGroningen #vindicat voor en na https://t.co/sanMKjsqW3 reageer retweet
Ik ben hier te oud voor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
Was deze al langsgekomen?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bron:twitter:FesterFrump twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:38:47@:GGDGroningen #vindicat voor en na https://t.co/sanMKjsqW3 reageer retweet
Niet gelachenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben hier te oud voor.
Misschien dat @:ggmm , @:onlogisch en @:wereldgozer er wel om kunnen lachen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |