dan is uitgestorven toch juist goed?quote:
Jawel maar beetje aanspraak kan geen kwaadquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is uitgestorven toch juist goed?
M-m-m-myyyy CO-RO-NAHquote:
je hebt ons toch..quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar beetje aanspraak kan geen kwaad![]()
NOu ja als het niets is daar kan ik naar Samui waar die vriendin zit
Ja misschien kunnen jullie je dan aanpassen aan Thaise tijd?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt ons toch..
afgezien van het tijdsverschil dan..
Wat is het tijdsverschil met hier?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen jullie je dan aanpassen aan Thaise tijd?
Ik heb altijd zin in strand.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn de strandtenten alweer aan het opbouwen. Over paar jaar beginnen ze in januari
6 uur later daarquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil met hier?
Het wordt tijd dat die tenten gewoon 365 dagen per jaar blijven staan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn de strandtenten alweer aan het opbouwen. Over paar jaar beginnen ze in januari
Ja geloof dat dat tegen word gehouden door de bewoners.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat die tenten gewoon 365 dagen per jaar blijven staan.
Maat van me is ook begonnen met opbouw in Scheveningen. Nu zie ik hem tot en met oktober nauwelijks 😂quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Die zaak waar ik werkte heeft zoveel gezeik gehad met de bewoners daar.
Ik regelmatig. Super chill!quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:16 schreef gianni61 het volgende:
ik ben nog nooit bij een strandtent geweest.
Sorry, wat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:16 schreef gianni61 het volgende:
Voor de kwaliteit heof je ook niet te gaan :pquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:16 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga nooit., te duurquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik regelmatig. Super chill!
veel te ver weg.quote:
ja. vind het echt te duur. Begrijp de prijzen wel hoor maar ga er vrijwel nooit heen. Tenzij iemand anders echt wil ofzoquote:
Even de bieb broeken terug brengen....quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Wat verstaan jullie onder 'naar een strandtent gaan'?
nou naar een strandtent gaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
een terras aan de noordzeequote:Op woensdag 4 maart 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Oh ok. Vind wel meevallen eigenlijk. Maar ga net zo lief naar de stad.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. vind het echt te duur. Begrijp de prijzen wel hoor maar ga er vrijwel nooit heen. Tenzij iemand anders echt wil ofzo
Die grap maakte ik van de week alquote:
quote:
Ja, zo heel duur is dat nou toch ook niet?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:18 schreef Karzai het volgende:
een horeca gelegenheid die op het strand staat
Misschien als ze een sushi strandtent zouden hebben dat ik zou gaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ok. Vind wel meevallen eigenlijk. Maar ga net zo lief naar de stad.
Ja true.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien als ze een sushi strandtent zouden hebben dat ik zou gaan![]()
Maar vaak is met mooi weer scheveningen tyfus druk.
Zit ik liever op de grote markt :pquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op woensdag 4 maart 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Is ook leukquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit ik liever op de grote markt :p
Nee niet echt mijn dingquote:
Lolquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet echt mijn ding
Al ga ik wel met dates naar het plein, zodat ik op de grote markt niet gespot word :p
nee niet duurder dan in de stadquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zo heel duur is dat nou toch ook niet?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik eruit zie. Deze post doet mij pijn.
Jullie hebben gedate?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik eruit zie. Deze post doet mij pijn.
Je mag hier nog stofzuigenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Pft.
Zit een partij te gapen tot en met.. heb geen bal gedaan vandaag behalve stoffen/stofzuigen/dweilen en beetje meubelen in de garage
Ja ben niet zo hooggeleidquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik snap je wel, haags is een intellectuele god, jammer dat het niet klikte.
Hehe nooit problemen meequote:Op woensdag 4 maart 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ook zon ding
Mee gestopt toen hij mijn modem aanviel en ik geen internet meer had
Rasta kapsel ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik snap je wel, haags is een intellectuele god, jammer dat het niet klikte.
Zozo.quote:
Hey schoonheidquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen is mooi als je maar een vaag genoege standaard hanteert
Jammerquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
Hebben ze sale bij about you. niks meer in mijn maat
Klinkt voorzichtig positief wel, mooi.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zozo.
Veel aan mijn hoofd, dus de behoefte om mijzelf terug te trekken, grenzen stellen en goed opletten.
Leerzaam wel.
Kijken wat het allemaal gaat brengen.
En jij, between jobs?
Oma jurk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
Wat vinden we hier van?
https://www.aboutyou.nl/p/object/zomerjurk-4284869
Behoorlijk positiefquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt voorzichtig positief wel, mooi.
Ik in between jobs? Nee joh.
RIP Uitstraling & collega’squote:Op woensdag 4 maart 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier net iemand naar huis laten sturen omdat hij zat te hoesten, vroeg ja gaat het en ben je in een van die gebieden geweest waar Corona heerst? Yes been to Milan, came back last sunday, why?
You stupid fuck!
Zo nou topquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:09 schreef Karzai het volgende:
Pluspuntje gister is de laatste ebola patient ontslagen in Congo
Prachtigquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
Wat vinden we hier van?
https://www.aboutyou.nl/p/object/zomerjurk-4284869
Ja das wel super hequote:Op woensdag 4 maart 2020 17:09 schreef Karzai het volgende:
Pluspuntje gister is de laatste ebola patient ontslagen in Congo
Is dat nog niet over daar?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naja is weer eens wat anders dan tenerife die zijn nog zwaar besmet
oh nee ik vergis mij, dat was een zandstormquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat nog niet over daar?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh nee ik vergis mij, dat was een zandstorm
Tering, lijkt wel op een berenpak maar dan van een beer met anorexia.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze dan
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality[79],source[/66/40/664082863194ebadff44f08c7a8a4ad2abbf1c9b.jpg],origin[dam],category[ladies_dresses_mididresses],type[DESCRIPTIVESTILLLIFE],res[m],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, lijkt wel op een berenpak maar dan van een beer met anorexia.
Ik krijg hier om de een of andere reden Patty Brard-vibes bij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze dan
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality[79],source[/66/40/664082863194ebadff44f08c7a8a4ad2abbf1c9b.jpg],origin[dam],category[ladies_dresses_mididresses],type[DESCRIPTIVESTILLLIFE],res[m],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh nee ik vergis mij, dat was een zandstorm
Hier ook, 24 mensen aangewezen die Nederland niet kan missen en ze in een fucking bunker op laten sluiten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff. Wat een dag. Tot over mijn nek in de corona
Jeetje.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ook, 24 mensen aangewezen die Nederland niet kan missen en ze in een fucking bunker op laten sluiten.
Iedereen kan blijven bellen en internetten, behalve als een van die 24 stiekem toch besmet zijn, vierdubbel getest nu
Mayoquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
Voor mijn debuut als cambal willen jullie liever dat ik door de mosterd rol of de mayo?
Cambalquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
Voor mijn debuut als cambal willen jullie liever dat ik door de mosterd rol of de mayo?
Lol.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
mosterd, dijon lekker pittig zodat je neus open gaat
vreemd verzoek karzaiquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
mosterd, dijon lekker pittig zodat je neus open gaat
Iedereen, als in heel Nederland of bij jouw werkgever?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ook, 24 mensen aangewezen die Nederland niet kan missen en ze in een fucking bunker op laten sluiten.
Iedereen kan blijven bellen en internetten, behalve als een van die 24 stiekem toch besmet zijn, vierdubbel getest nu
Pindasaus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Mag het ook op verzoek door zaad, dat we dat per litertje in een colafles opsturen of zo?
Ja en dat je dan gaat raden van wie het is, Cambal gaat wel zoooo rijk worden met dit concept
Dit is van drie werkgevers maar wel in nauwe samenspraak met verschillende regerinsinstanties maar goed die laatste hebben maar te luisteren, snappen ze toch weinig van.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen, als in heel Nederland of bij jouw werkgever?
Hm, mijn werkzaamheden waren wat minder groots. Vooral zitten pielen in systemen waar ik al een poos niks meer in gedaan heb.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is van drie werkgevers maar wel in nauwe samenspraak met verschillende regerinsinstanties maar goed die laatste hebben maar te luisteren, snappen ze toch weinig van.
Ik was al een pannetje pindasaus aan het makenquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je al een flesje zaad klaar staan dan
Heb het over de betaling.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was al een pannetje pindasaus aan het maken
hoezo latina?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Skinny latina Cambal in da coke"
Kàn werken.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)seneffect-s39305774/
quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je al een flesje zaad klaar staan dan
Gouden handel tochquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was al een pannetje pindasaus aan het maken
Dit is nu al vreemd. Die camshow belooft watquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het over de betaling.
Ga toch niet in coca cola rondrollen
oke oke.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ssstttt speel nou mee, gewoon een beetje dom kijken dan trappen mensen daar wel in.
Is dit geheimtaal?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de wortelen al gaar zijn.
Geheime boodschap aan Danny dat het hier finaal uit de hand loopt. Zo gaat GC op slot en dan komen de mannen met de witte pakken.quote:
Lolquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is nu al vreemd. Die camshow belooft wat
Ik laat wel een kratje bezorgen hoor.
Gek zegquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, trek je witte pak nou aan!
quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Asiel voor afgeschreven forumposters.
CUL / Worst!quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
Kan ik mij nog verstoppen in een ander topc?
Sterktequote:Op woensdag 4 maart 2020 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De wortelen zijn gaar.
Ik was vergeten dat ik gekookte wortelen niet te vreten vind
peekluts maken?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De wortelen zijn gaar.
Ik was vergeten dat ik gekookte wortelen niet te vreten vind
quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gaan in de vuilnisbak en ik ga nog wel even naar AH
beetje suiker.. klontje boter..quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ze toch maar braaf opgegeten
En dan zo snel aan de koffie
Dus ze zijn vanzelf naar het fornuis gelopen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker. Ik was dit zakje wortelen al dagen aan het uitstellen
Bijna wel. Weggooien is ook weer zo zonde. Maar ik had ze beter rauw kunnen eten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus ze zijn vanzelf naar het fornuis gelopen?
Neequote:Op woensdag 4 maart 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Heeft een van jullie wel eens first class gevlogen?
jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Heeft een van jullie wel eens first class gevlogen?
Binnen europa stelt 't geen kut voor.quote:
Gruwelijk duur ;Pquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Binnen europa stelt 't geen kut voor.
intercontinentaal wel OK, maar kan je net zo goed business class vliegen
Wat is een bankspaar hypotheek?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even een bedrag ingelegd op mijn bankspaar hypotheek
Een hypotheekvorm dat niet meer bestaat. Kreeg je 10 jaar geleden nog waarbij je iedere maand alleen rente betaald en spaart om over 30 jaar af te lossen.quote:
Das toch super gevaarlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een hypotheekvorm dat niet meer bestaat. Kreeg je 10 jaar geleden nog waarbij je iedere maand alleen rente betaald en spaart om over 30 jaar af te lossen.
Dat ligt eraan wat je na die 30 jaar doet.quote:
Ja maar das toch verleidelijk om dat te doen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je na die 30 jaar doet.
Als je 30 jaar lang hebt gedacht; YOLO dat zien we dan wel weer. Ja dan kan je redelijk de lul zijn.
Is dat het zelfde dat je alleen de rente betaald?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
ik betaal mijn huis niet af, ik heb een aflossingsvrije hypotheek, dat mag nu niet meer
Over 18 jaar moet ik verkopen, maar denk dat ik wel eerder weg ben
ik betaal alleen rentequote:Op woensdag 4 maart 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat het zelfde dat je alleen de rente betaald?
Zo'n slappe zooi geworden?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna wel. Weggooien is ook weer zo zonde. Maar ik had ze beter rauw kunnen eten.
EN je hebt even veel vertraging als de economy classquote:
Straks online onder: Cambalquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
chaturbate? Livejasmin? MFC? Onlyfans?
Ziet er wel gaaf uitquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
Wilde eigenlijk deze maar gebruikers zijn niet tevreden
https://www.kickstarter.com/projects/vivienmuller/ulo
Tof!quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
Wilde eigenlijk deze maar gebruikers zijn niet tevreden
https://www.kickstarter.com/projects/vivienmuller/ulo
Ja die is leuk he. geloof dat die te koop is op amazonquote:
Ja onder andere.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar das toch verleidelijk om dat te doen dan?
Is dat ook de reden dat deze vorm er niet meer is?
Da's wel weinig. Ik zit op 750 per maand. Na bemiddeling, het was meer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:17 schreef Karzai het volgende:
En die staat laag, dus ik hoef maar 282 p/m te betalen, waar woon je voor dat geld?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
Ja hij zit daar voor dat bedrag om dat hij alleen de rente betaald. Hij betaald niks zelf aan het huis.
Da's niet zo slim. Dan kun je net zo goed gaan hurenquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
Ja hij zit daar voor dat bedrag om dat hij alleen de rente betaald. Hij betaald niks zelf aan het huis.
En dan ben je 30 jaar later en heb je 2 ton schuldquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
Nou niet als hij dat huis met flinke winst verkooptquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's niet zo slim. Dan kun je net zo goed gaan huren
Nou niet dat alleen. gaat op de veilig en als de markt niet zo gestoort is als nu blijf je met een restschuld zittenquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dan ben je 30 jaar later en heb je 2 ton schuld/ kan je je huis aan de bank afstaan.
Nee mijn hypotheek bestaat uit twee delen. 1 spaar gedeelte waarbij ik een gedeelte na 30 jaar mee aflos en een gedeelte aflossingsvrij en dat is rente die ik betaal.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij betaald 750 euro alleen aan rente?
Ja maar dat is ook lang geen zekerheidje meer tegenwoordigquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou niet als hij dat huis met flinke winst verkoopt
Ik heb vele draadloze camera's gehad, allemaal Chinese shit.quote:
Dat heb ik ook jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee mijn hypotheek bestaat uit twee delen. 1 spaar gedeelte waarbij ik een gedeelte na 30 jaar mee aflos en een gedeelte aflossingsvrij en dat is rente die ik betaal.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb vele draadloze camera's gehad, allemaal Chinese shit.
Als je ze hebt aangesloten zeg maar eens een paar keer: "ik zoek een elektrische eierklopper"
Je zult zien dat je over Ali advertenties ziet van deze dingen.
en streamen allemaal naar een Chinese cloud.
Nu heb ik een bedrade ip cameraset met 4 buitencamera's en een eigen IVR. Harde schijf met eigen opslag.
Klopt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jaMaar dat kan tegenwoordig niet meer
ja en dat gedeelte wat dan na die 30 jaar nog openstaat?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee mijn hypotheek bestaat uit twee delen. 1 spaar gedeelte waarbij ik een gedeelte na 30 jaar mee aflos en een gedeelte aflossingsvrij en dat is rente die ik betaal.
Niet alleen FBquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Doe niet zo eng joh.
Maar fb doet dit ook al via de telefoon
Dat heb ik al afbetaald.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dat gedeelte wat dan na die 30 jaar nog openstaat?
Dan heb je een aantal opties:quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dat gedeelte wat dan na die 30 jaar nog openstaat?
Maar begrijp dan niet wat er dan anders is aan de bankspaar hypo in tegenstelling tot een normale?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb vele draadloze camera's gehad, allemaal Chinese shit.
Als je ze hebt aangesloten zeg maar eens een paar keer: "ik zoek een elektrische eierklopper"
Je zult zien dat je overal Ali advertenties ziet van deze dingen.
en streamen allemaal naar een Chinese cloud.
Nu heb ik een bedrade ip cameraset met 4 buitencamera's en een eigen IVR. Harde schijf met eigen opslag.
Ik vind het ook wel best allemaal. Voor mij was het destijds het beste, ik heb er nadrukkelijk voor gekozen om 30 jaar geen gezeik te hebben. Dat ik dan nu 5,9 % rente betaal, is dan maar zo. Ik krijgt tenslotte ook 5,9 % rente vergoed over het spaardeel. Het had achteraf met de huidige rentestanden waarschijnlijk wel goedkoper gekund, maar ja, gedoe. En ik hou niet van gedoe.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar begrijp dan niet wat er dan anders is aan de bankspaar hypo in tegenstelling tot een normale?
Was geen kritiekquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel best allemaal. Voor mij was het destijds het beste, ik heb er nadrukkelijk voor gekozen om 30 jaar geen gezeik te hebben. Dat ik dan nu 5,9 % rente betaal, is dan maar zo. Ik krijgt tenslotte ook 5,9 % rente vergoed over het spaardeel. Het had achteraf met de huidige rentestanden waarschijnlijk wel goedkoper gekund, maar ja, gedoe. En ik hou niet van gedoe.
Ik heb een aantal jaar geleden rentemiddeling gedaan. Ging van 5.1% naar 2.9% dat scheelde aanzienlijk veel geld.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel best allemaal. Voor mij was het destijds het beste, ik heb er nadrukkelijk voor gekozen om 30 jaar geen gezeik te hebben. Dat ik dan nu 5,9 % rente betaal, is dan maar zo. Ik krijgt tenslotte ook 5,9 % rente vergoed over het spaardeel. Het had achteraf met de huidige rentestanden waarschijnlijk wel goedkoper gekund, maar ja, gedoe. En ik hou niet van gedoe.
Mag ook niet meerquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Aflossingsvrije hypotheek
Bij een aflossingsvrije hypotheek betaal je de hypotheek niet terug. Je betaalt alleen de hypotheekrente over het hypotheekbedrag. Je kunt vrijwillig aflossen, zodat je ook minder rente hoeft te betalen. Doe je dat niet, dan blijft je hypotheekschuld even hoog. Bij verkoop wordt de opbrengst van het huis gebruikt om de hypotheekschuld in één keer af te lossen.
DIt zou eigenlijk toch niet mogen?
Komt omdat ze nog steeds bestaan maar niet meer nieuw uitgegeven worden..quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.hypotheekshop(...)t3EwslEaArvTEALw_wcB
Dat zie ik hier niet staan?
Ja, want ze moeten tegenwoordig ook je budget uitrekenen en een beeld scheppen van wat je hypotheek gaat doen als je arbeidsongeschikt raakt..quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zeg wel het zou niet moeten mogen maar goed is het de verantwoordelijkheid van een bank of hypo verstrekker om de klant te beschermen?
Nee, was ook meer een soort uitleg waarom ik er ook niks van weetquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was geen kritiekIk weet niets over hyptheken :p
Volgens mij is dat niet helemaal up to date meer en/of alleen om te laten zien welke vormen er op dit moment nog bestaan. Aangezien er nog heel veel mensen zijn die gebruik maken van deze hypotheekvorm.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.hypotheekshop(...)t3EwslEaArvTEALw_wcB
Dat zie ik hier niet staan?
sowquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zeg wel het zou niet moeten mogen maar goed is het de verantwoordelijkheid van een bank of hypo verstrekker om de klant te beschermen?
Gepensioneerd tegen de tijd dat de hypotheek afloopt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, was ook meer een soort uitleg waarom ik er ook niks van weetHet boeit me niet. Ik woon lekker, betaal de bank elke maand centjes, aan het eind is het huis van mij, en hoe en waarom het precies werkt vind ik wel best
Ja eerlijkquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Zit er straks zo'n lullig Chineesje zich af te trekken op ONZE bitterbal.
Daarom ook de campagne vanuit banken etc..quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eerlijk
de verantwoording van mensen zelf wordt steeds meer bij andere gelegd. Als je begrijpt wat ik bedoel. Blijkbaar mag deze vorm niet meer omdat mensen dus aan het einde van de looptijd niet genoeg hebben afgelost en met een schuld achter blijven.
We maken mensen steeds minder verantwoordelijk voor hun eigen falen heb ik het idee
Dat noemen ze vingeren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Zit er straks zo'n lullig Chineesje zich af te trekken op ONZE bitterbal.
Als ik zo kijk naar die vormen heeft die bank dus geen interesse in het hypotheek bedrag terug te krijgen maar alleen de rente?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom ook de campagne vanuit banken etc..
en toch vinden mensen steeds nieuwe manieren om te falen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eerlijk
de verantwoording van mensen zelf wordt steeds meer bij andere gelegd. Als je begrijpt wat ik bedoel. Blijkbaar mag deze vorm niet meer omdat mensen dus aan het einde van de looptijd niet genoeg hebben afgelost en met een schuld achter blijven.
We maken mensen steeds minder verantwoordelijk voor hun eigen falen heb ik het idee
Ja, het levert ze nogal veel geld opquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar die vormen heeft die bank dus geen interesse in het hypotheek bedrag terug te krijgen maar alleen de rente?
ja oke. Dat is iets waar ik net niet aan heb gedacht nee. maar goed als die mensen gewoon hadden betaald hadden ze dus het orginele hypotheek bedrag bij elkaar gespaard toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toch vinden mensen steeds nieuwe manieren om te falen.
Maar goed, die hypotheekvorm was prima zolang huizen altijd meer waard werden. toen dat ineens inklapte was dat voor veel mensen opeens een probleem.
wat je gepensioneerd noemtquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gepensioneerd tegen de tijd dat de hypotheek afloopt?
Ik ben 54 als deze hypotheek afloopt. De kans dat mijn hypotheek dan omgezet wordt is dan nog wat groter. Maar wil wel een flink deel al afgelost hebben. Iets waar ik al vanaf het begin mee bezig ben overigens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat je gepensioneerd noemtStoppen met werken kan ik waarschijnlijk pas met 71. Maar dan is wel het huis van mij ja
Ja als je ze de vrijheid geeft van u heeft 30 jaar om dat bedrag terug te betalen. U betaald maandelijks alleen de rente...quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar het is ook om mensen bewust te maken van hoe de vlag erbij hangt aan het einde van de hypotheek. Dat is dus wel goed. Echt schrikbarend veel mensen weten niet hoe of wat en denken dat het wel goed komt.
Juist wel. Het geld om het huis te kopen heb je van ze geleend dan, dus dat krijgen ze sowieso terug (goedschiks of kwaadschiks) en in de tussentijd is het 30 jaar gratis geld binnen harken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar die vormen heeft die bank dus geen interesse in het hypotheek bedrag terug te krijgen maar alleen de rente?
Ja kloptquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juist wel. Het geld om het huis te kopen heb je van ze geleend dan, dus dat krijgen ze sowieso terug (goedschiks of kwaadschiks) en in de tussentijd is het 30 jaar gratis geld binnen harken.
Ik heb mijn "restschuld-deel" jaren geleden al afgelost met smartegeld van een ongeval. Best mogelijke besteding van zulk geld.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben 54 als deze hypotheek afloopt. De kans dat mijn hypotheek dan omgezet wordt is dan nog wat groter. Maar wil wel een flink deel al afgelost hebben. Iets waar ik al vanaf het begin mee bezig ben overigens.
Ah nice!!quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mijn "restschuld-deel" jaren geleden al afgelost met smartegeld van een ongeval. Best mogelijke besteding van zulk geld.
Blijkbaar niet. 30 jaar is voor velen een 'ver weg van mijn bed show'quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je ze de vrijheid geeft van u heeft 30 jaar om dat bedrag terug te betalen. U betaald maandelijks alleen de rente...
Die mensen begrijpen toch dat ze over 30 jaar dat bedrag moeten hebben?:P
ja, als ze hadden betaaldquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke. Dat is iets waar ik net niet aan heb gedacht nee. maar goed als die mensen gewoon hadden betaald hadden ze dus het orginele hypotheek bedrag bij elkaar gespaard toch?
Een klein pandemietje en al je plannetjes zijn naar de godverdomme.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben 54 als deze hypotheek afloopt. De kans dat mijn hypotheek dan omgezet wordt is dan nog wat groter. Maar wil wel een flink deel al afgelost hebben. Iets waar ik al vanaf het begin mee bezig ben overigens.
Ja je weet nooit hoe het loopt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een klein pandemietje en al je plannetjes zijn naar de godverdomme.
Nee, je mag een percentage wat je betaald hebt aan hypotheek rente aftrekken van je inkomstenbelasting.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Renteaftrek is dat het volledige rentebedrag wat je terug krijgt van de belastingdienst?
49% vorig jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Renteaftrek is dat het volledige rentebedrag wat je terug krijgt van de belastingdienst?
Waarom mag dat? Om kopen te stimuleren?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, je mag een percentage wat je betaald hebt aan hypotheek rente aftrekken van je inkomstenbelasting.
En dat verrekend met wat je 'teveel betaald' hebt.. krijg je terug..
ze bouwen het af.. over een paar jaar is het er helemaal niet meer afaikquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom mag dat? Om kopen te stimuleren?
Heb dezelfde rente als jij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |