Nou ja, wij hebben Bruno Bruins als minister die gewoon toe heeft zitten kijken hoe ziekenhuizen financieel omvielen. Die geeft ook niet echt het gevoel van er boven op zitten maar we gaan het morgen in het debat zien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:38 schreef Belg het volgende:
Ik stel jullie voor aan de Belgische minister van Volksgezondheid :
Maggie De Block:
[ afbeelding ]
https://www.gva.be/cnt/dm(...)FB4H4s9sVlsUk5tFviJU
Hierboven heb je een artikel waarin ze waarschuwt als je een snotneus hebt om in je "kot" te blijven
kot= huis
Ook zegt ze als je iemand ziet met een snotneus om hem " buiten te smijten" = buiten te gooien
Yep. Zal wel niet de laatste film zijn...quote:
Bij mijn man zijn werk moet iedereen zijn laptop mee naar huis nemen en in geval van klachten vanuit huis werken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan ook gewoon thuis werken, los van Corona snap ik dat soort mensen toch al niet
Great, een "snotneus" is net geen typisch symptoom, droge hoest wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:38 schreef Belg het volgende:
Ik stel jullie voor aan de Belgische minister van Volksgezondheid :
Maggie De Block:
[ afbeelding ]
https://www.gva.be/cnt/dm(...)FB4H4s9sVlsUk5tFviJU
Hierboven heb je een artikel waarin ze waarschuwt als je een snotneus hebt om in je "kot" te blijven
kot= huis
Ook zegt ze als je iemand ziet met een snotneus om hem " buiten te smijten" = buiten te gooien
Zou wel eens een plaatje willen zien van het aantal IC plaatsen in 2000, 2010 en 2020quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:44 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben Bruno Bruins als minister die gewoon toe heeft zitten kijken hoe ziekenhuizen financieel omvielen. Die geeft ook niet echt het gevoel van er boven op zitten maar we gaan het morgen in het debat zien.
Ja, dat denk ik wel. Die hebben een social media app ingezet en testen heel agressief.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zit wat in ja. Dus eigenlijk is Zuid-Korea een van de beste landen om in de gaten te houden hoe het virus zich gedraagt?
Aan de andere kant zitten ze daar er wel meer bovenop dan Italië of Nederland naar mijn idee
True, maar een bejaardenverzorgster zou in mijn ogen normaal gesproken bij een kuchje of een snotneus sowieso al thuis moeten blijven gezien de doelgroep die ze bedient...quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Bij mijn man zijn werk moet iedereen zijn laptop mee naar huis nemen en in geval van klachten vanuit huis werken.
Maar goed, bij zijn werk kan dat.
Een bejaardenverzorgster kan niet thuis werken.
De kinderen in China zijn er niet blij mee, nu ze via internet les krijgen hebben ze blijkbaar veel meer huiswerk..quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:44 schreef KennyPowers het volgende:
Geen school, de droom van ieder (eerste wereld) kind.
Ah, thks!quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nee, de Diamond Princess is niet meegerekend, daar is het 1 op 118 (6 doden op 706 besmettingen)
Gewoon een kwestie van geld. Zo’n film brengt natuurlijk veel minder op wanneer mensen bioscopen mijden.quote:
Denk dat de dekkingsgraad dit soort logica niet toestaatquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True, maar een bejaardenverzorgster zou in mijn ogen bij een kuchje of een snotneus sowieso al thuis moeten blijven gezien de doelgroep die ze bedient...
Ben benieuwd of babyboom is in oktober in Chinaquote:
Dat is daar elke dag babyboom toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of babyboom is in oktober in China
It's not the time to diequote:
En geen ouder die vrij is, dus lekker met zn allen “Samenhangen”!quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:44 schreef KennyPowers het volgende:
Geen school, de droom van ieder (eerste wereld) kind.
Ik denk dat Mulan ook wel uitgesteld word, aangezien Disney met deze versie zich vooral op de Chinese markt gericht heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Yep. Zal wel niet de laatste film zijn...
Er is ook wel weer wat ruimte gecreëerdquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of babyboom is in oktober in China
Op Fortnitequote:Op woensdag 4 maart 2020 18:47 schreef _I het volgende:
[..]
En geen ouder die vrij is, dus lekker met zn allen “Samenhangen”!
Lekker rustig als bijna niemand gaat, heerlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:45 schreef Kyran het volgende:
Niemand gaat naar bios straks natuurlijk, dus logische keuze toch van Bond.
Zou juist goed zijn. China kampt met enorme vergrijzing. Komen nauwelijks kinderen bij daar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:47 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat is daar elke dag babyboom toch?
quote:
Is dit waar?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zou juist goed zijn. China kampt met enorme vergrijzing. Komen nauwelijks kinderen bij daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |