Deze patient schijnt Oscar te heten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Ook een leuk vooruitzicht voor Nederlanders die naar andere landen op vakantie willen. Word je bij aankomst gewoon in een container opgehokt.![]()
twee weken doe je er zo over, bij aankomst meteen uit quarantainequote:Op woensdag 4 maart 2020 14:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie hier een gat in de markt. Een volledig ingerichte container. Van alle gemakken voorzien, met wifi. Voor een zorgeloze vakantie.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:31 schreef -0- het volgende:
[..]
Deze patient schijnt Oscar te heten.
Foto van de container is ook al uitgelekt:
[ afbeelding ]
Ik zou het ook fideel vinden om deze man alvast de garantie te geven dat men hem hier niet failliet aan laat gaan. Kleine moeite.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval hoopgevend.
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)kan-werken-tegen-co/
Aangezien het nu de officiële behandeling wordt in Nederland verwacht ik dat Bruins ondertussen een order heeft geplaatst bij het bedrijf.
Je verwart Helmond met Heerlen denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:33 schreef SacreCoeur het volgende:
© RIVM — Corona-meldingen volgens het RIVM
Op de kaart van het RIVM staan de woonplaatsen van mensen die het virus hebben opgelopen. De gemeenten met de meeste besmettingen zijn Loon op Zand (4), Helmond (4), Rotterdam (3) en Altena (3). In Tilburg is het virus tot nog toe bij twee mensen vastgesteld, net als in Utrecht, Diemen en Coevorden. Er zijn nog zes 'coronavrije' provincies: Limburg, Zeeland, Flevoland, Overijssel, Friesland en Groningen.
huh? Limburg hoort er toch helemaal niet tussen?
Oh laat maaraltijd gedacht dat Helmond in Limburg lag.
hij zit in principe op het goud dus kan bij een order gewoon vooruitbetaling eisenquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zou het ook fideel vinden om deze man alvast de garantie te geven dat men hem hier niet failliet aan laat gaan. Kleine moeite.
Ik moet zeggen dat ik steeds meer respect voor de Limburgers begin te krijgen. Taai volkje!quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:34 schreef Linkie3 het volgende:
5Km van Limburg een corona brandhaard, maar Limburg is corenavrij
Overijssel valt dus al af als we RTV oost moeten geloven, maar die is schijnbaar nog niet meegenomen door het RIVMquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Op de kaart van het RIVM staan de woonplaatsen van mensen die het virus hebben opgelopen. De gemeenten met de meeste besmettingen zijn Loon op Zand (4), Helmond (4), Rotterdam (3) en Altena (3). In Tilburg is het virus tot nog toe bij twee mensen vastgesteld, net als in Utrecht, Diemen en Coevorden. Er zijn nog zes 'coronavrije' provincies: Limburg, Zeeland, Flevoland, Overijssel, Friesland en Groningen.
Zijn net als Turkije, niets laten merken, slecht voor de economie, ondertussen 100 besmettingen door die duutsersnetoverdegrensquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik steeds meer respect voor de Limburgers begin te krijgen. Taai volkje!
:’) :’) :’)quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:33 schreef SacreCoeur het volgende:
En daar balen wij van.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik steeds meer respect voor de Limburgers begin te krijgen. Taai volkje!
Voor Groningen is de soundtrack ook al begonnen met spelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Overijssel valt dus al af als we RTV oost moeten geloven, maar die is schijnbaar nog niet meegenomen door het RIVM
Groningen Coronavrij tot aankomend weekend? Dan komen die van Vindicat terugquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Incurbatie tijd. Test 1, test 2. donderdag a vrijdag denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Groningen Coronavrij tot aankomend weekend? Dan komen die van Vindicat terug
Dus wat? Of moet ik eerst op een vage link klikken?quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:36 schreef MichaelPallada het volgende:
https://www.pcmag.com/new(...)17AepoUVW-bAf1T5vvTs
Dus...
https://www.rtvnoord.nl/n(...)erscherpt-reisadviesquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Voor Groningen is de soundtrack ook al begonnen met spelen.
Wanneer komen de studenten terug?
De Flevopolder hoeft alleen maar de bruggen (en 1 tunnel) dicht te houden en klaarquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:38 schreef Jojoke het volgende:
Lijkt er nu op de Zeeland, Flevoland en Friesland de beste papieren hebben om zo lang mogelijk coronavrij te blijven.
Nou ja, zet maar vast 900 lege containers klaarquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)erscherpt-reisadvies
Komend weekend
Verdomme ook dat nog, zombies.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn anders wel precies dezelfde slachtoffers als die van de griep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |