Wauw, wel opvallend. Boven Bulgarije eindigen met name.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag was de eerste van 3 ESF-shows in Oostenrijk, met 14 van de 41 landen. In een deelnemersveld met o.a. Bulgarije, Roemenië, IJsland, België en Israël werd Jeangu verdienstelijk tweede, kort achter de jury-winnaar IJsland.
Ex aequo allebei 2e eigenlijk, maar Nederland moest als eerste, dus wel de morele winnaar in die tweestrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:59 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Wauw, wel opvallend. Boven Bulgarije eindigen met name.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag was de eerste van 3 ESF-shows in Oostenrijk, met 14 van de 41 landen. In een deelnemersveld met o.a. Bulgarije, Roemenië, IJsland, België en Israël werd Jeangu verdienstelijk tweede, kort achter de jury-winnaar IJsland.
Oh wat tof!quote:Op woensdag 15 april 2020 08:17 schreef Em31 het volgende:
Hier nog de complete uitslag.
[ afbeelding ]
Ik heb het zelf niet gezien, maar @Fred_B volgens mij wel? Ik kwam op twitter #ESCORF tegen en daar zag ik deze staan!quote:Op woensdag 15 april 2020 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat tof!Ik heb dit helemaal gemist. Kan je me helpen met een tekst voor Twitter, wat was dit zeg maar? het eerste deel van een Oostenrijkse previewshow waarin ze (wie zijn ze dan) de inzendingen beoordelen?
Of heb je een linkje naar een tweet met dit plaatje om te retweeten.
Ja sorry zie m'n post erna, ik gilde weer eens te snel, had het linkje hierboven niet gezienquote:Op woensdag 15 april 2020 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, maar @:Fred_B volgens mij wel? Ik kwam op twitter #ESCORF tegen en daar zag ik deze staan!
Oh wauw! Niet verwacht.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Oh wauwquote:Op donderdag 16 april 2020 21:57 schreef Em31 het volgende:
Malta, geschreven door één van de juryleden.
Terechte opmerkingen, als ie volgend jaar een lied heeft dat een tandje toegankelijker is op het eerste gehoor gaan we voor 2 op een rijquote:Op donderdag 30 april 2020 14:45 schreef Jason22 het volgende:
De reacties op Grow uit de Duitse 'Song-Check'.
https://www.eurovision.de(...)niederlande1236.html
Toen ik het de eerste keer hoorde dacht ik hetzelfde als deze mensen.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Terechte opmerkingen, als ie volgend jaar een lied heeft dat een tandje toegankelijker is op het eerste gehoor gaan we voor 2 op een rij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |