Komt goed. Deze kans laat ik niet lopen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:44 schreef Californium het volgende:
Tot straks Air. Veiling sluit vanmiddag 16.15 dus schiet maar op
Not all hope is lost!quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn zus is 5 jaar ouder maar die was op mijn huidige leeftijd al redelijk afgetakeld. We lijken dan ook niet op elkaar
Kijk maar uit dat je niet ineens overboden gaat worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed. Deze kans laat ik niet lopen.
ftfyquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet ineens overbodenig gaat worden.
Zozo, wat een alpha gedrag in enen. Slaan de hormonen op hol door het voorjaar?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet ineens overboden gaat worden.
Ik ben zeker 1,73, zonder hakkenquote:
dat is wel heel weinigquote:
ik geef toch de voorkeur aan sneakersquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben zeker 1,73, zonder hakken
Ik ben dan ook goedkoopquote:
Ik verwacht hakken zodadelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben zeker 1,73, zonder hakken
This can never workquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geef toch de voorkeur aan sneakers
Had je wat anders gedachtquote:
Nee, ondanks je pogingen jezelf als goedkoop weg te zetten, weet ik beter.quote:
sow.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
This can never workIk heb geeneens sneakers
Okequote:Op woensdag 4 maart 2020 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow.
gelukkig heb ik Halimede al gekocht voor 3 katten.
Ik zal je vanaf nu negeren.
Handig, nu hou je kamelen over.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow.
gelukkig heb ik Halimede al gekocht voor 3 katten.
Ik zal je vanaf nu negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |