quote:
Dat was gisteravond vannacht?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja jij had het over een serie ofzo
The Hunt doos.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat was gisteravond vannacht?
Of meer gifjes?
Pffff, ik zal wel ff terugzoekn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat was gisteravond vannacht?
Of meer gifjes?
A zo, vind het wel gezellig als ze er is, leuke kletstert.quote:
Die bedoelde ikquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:23 schreef Jippie68 het volgende:
Oh the Hunt op IBood.com is weer begonnen, even gluren
quote:
EEEEEJ 100 punktequote:
Hoezo dat dan?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, vind het wel gezellig als ze er is, leuke kletstert.
Ja wist het niet meer zeker. Denk vraag het gewoon ffkes.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Dacht dat je dat wel wist..
Skonne boormachinequote:Op woensdag 4 maart 2020 12:55 schreef Jippie68 het volgende:
https://www.ibood.com/nl/nl/#country=nl
Is 1 x in de paar maanden met veel extra aanbiedingen
Ah ik hou niet zo van dat soort site's..quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:55 schreef Jippie68 het volgende:
https://www.ibood.com/nl/nl/#country=nl
Is 1 x in de paar maanden met veel extra aanbiedingen
Vragen mag altijdquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wist het niet meer zeker. Denk vraag het gewoon ffkes.
Danke dirquote:
Bitte.quote:
quote:
Ibood heeft echt wel leuke aanbiedingen maar ik check ze meestal wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ik hou niet zo van dat soort site's..
Dat is sowieso wel slim om te doen inderdaad..quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ibood heeft echt wel leuke aanbiedingen maar ik check ze meestal wel.
Goffer.quote:
Had ik nou moeten schrikken of lachen?quote:
Coronatestje?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:01 schreef Jippie68 het volgende:
Werd net gebeld door een strenge secretaresse, dat ik nog bloed moest prikken voor mijn afspraak maandag in het ZH , voelde mij ineens 9 jaar
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:01 schreef Jippie68 het volgende:
Werd net gebeld door een strenge secretaresse, dat ik nog bloed moest prikken voor mijn afspraak maandag in het ZH , voelde mij ineens 9 jaar
Ow voor je schildklier?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Endocrinoloog dus T4 en T3 waarden in mijn bloed
Welke film kwam dit ook alweer uit? Het kont me bekend voorquote:
Haha je zegt kontquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke film kwam dit ook alweer uit? Het kont me bekend voor
Maar ik weet niet welke film, herkende hem ook.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke film kwam dit ook alweer uit? Het kont me bekend voor
Schild?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Endocrinoloog dus T4 en T3 waarden in mijn bloed
Doet me aan het spookhuis in Disney Parijs denkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar ik weet niet welke film, herkende hem ook.
Ja, ik twijfel of ik andere medicatie zal vragen. Blijf maar problemen met mijn 'energie' en een 'brainfog' houden, maar ben bang dat het met wisseling medicatie misschien nog erger wordtquote:
Tis een ellende als je het daar mee hebt. Het is met alles zo Jippie. Ieder mens reageert anders op ziektes en medicijnen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel of ik andere medicatie zal vragen. Blijf maar problemen met mijn 'energie' en een 'brainfog' houden, maar ben bang dat het met wisseling medicatie misschien nog erger wordt
De endocrinoloog is wel van het uitproberen maar zegt ook 'sommige mensen worden NOOIT meer de oude', lekker dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |