De EU elite stopt direct alle activiteiten, maar kinderen uit Noord Italië kunnen gewoon naar school blijven gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
genot!twitter:BNODesk twitterde op woensdag 04-03-2020 om 12:26:12NEW: First case of coronavirus at the EU offices in Brussels; the European Defense Agency has canceled all of its meetings until March 13 - EURACTIV reageer retweet
Duh, heb jij Alexander laatste tijd gezien nee. Die komen ook niet meer in t openbaarquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De EU elite stopt direct alle activiteiten, maar kinderen uit Noord Italië kunnen gewoon naar school blijven gaan.
De helft van de mensen is daar toch nooit ....quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
genot!twitter:BNODesk twitterde op woensdag 04-03-2020 om 12:26:12NEW: First case of coronavirus at the EU offices in Brussels; the European Defense Agency has canceled all of its meetings until March 13 - EURACTIV reageer retweet
Tja, voor grote internationale evenementen als het ESF maakt het op zich niet zoveel uit wat we er in Nederland van vinden. Ik bedoel dat de internationale organisatie het ook kan afblazen, andere landen kunnen afzeggen, enzovoort. Het kan sowieso gecanceld worden, ook al vind men dat in NL onzin.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:29 schreef maily het volgende:
[..]
Viel mij ook op ... Songfestival en Unilever ....
Dat bedoel ik niet. Het nieuws ging vooral over de Nederlandse inzending voor het songfestival en het feit dat Unilever meer vrouwen in dienst heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, voor grote internationale evenementen als het ESF maakt het op zich niet zoveel uit wat we er in Nederland van vinden. Ik bedoel dat de internationale organisatie het ook kan afblazen, andere landen kunnen afzeggen, enzovoort. Het kan sowieso gecanceld worden, ook al vind men dat in NL onzin.
Kan je je werkzaamheden werkelijk niet 1 weekje later doen? Je zit nu je collega's te besmetten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:20 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik zit hier als een gek te proesten en te hoesten. Helaas heb ik nog werkzaamheden. Maar statistisch is de kans op Corona vrij klein gelukkig.
Oh, oke. Sorry, verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het nieuws ging vooral over de Nederlandse inzending voor het songfestival en het feit dat Unilever meer vrouwen in dienst heeft.
Hoop dat ze haar naast het naar huis sturen ook op haar lazer hebben gegeven dat ze kennelijk niet eens in staat was hand of elleboog te gebruiken bij hoesten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef Ssjaapje het volgende:
Mijn directe collega is daarstraks veiligheidshalve naar huis gestuurd, omdat ze hier alles onder zat te hoesten zonder hand of elleboog voor de mond.
Ze zal wsl niet getest worden, maar enige juiste aktie van de leidinggevende denk ik... En btW, dit is in België
Ik zou ook graag het gevoel hebben dat de ziekenhuizen e.d. het onder controle hadden, in de zin van 'zicht hebben op de gevallen' en preventieve maatregelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:34 schreef Greys het volgende:
Gaat wel hard zo met dalen van beschikbare bedden in het ziekenhuis met weer een sluiting.Dat vind ik het engste aan alles.
Hopelijk hebben jullie haar er allemaal op aangesproken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef Ssjaapje het volgende:
Mijn directe collega is daarstraks veiligheidshalve naar huis gestuurd, omdat ze hier alles onder zat te hoesten zonder hand of elleboog voor de mond.
Ze zal wsl niet getest worden, maar enige juiste aktie van de leidinggevende denk ik... En btW, dit is in België
In de afgelopen 7 dagen zijn er dan ook tientallen landen met corona besmettingen bijgekomen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:33 schreef KingRadler het volgende:
eind Feb bleek het nieuws van Corona af te zwakken maar sinds begin Maart stijgt het weer.
https://trends.google.nl/(...)03-m&geo=NL&q=Corona
dit gaat alleen over Nederlandquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In de afgelopen 7 dagen zijn er dan ook tientallen landen met corona besmettingen bijgekomen.
Wij komen met lokale media nu op 33, dus +10 (oude stand 23)quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:33 schreef butz0rs het volgende:
Is de RIVM update weer om 13:00? Ik denk +14.
Ja, vorige week zei ik op maandag tegen een collega dat er wel 32 landen besmet zijn. Nu zitten we al op 81.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In de afgelopen 7 dagen zijn er dan ook tientallen landen met corona besmettingen bijgekomen.
Zeker!!quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie haar er allemaal op aangesproken.
Logeerkamer gereed?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:41 schreef Ssjaapje het volgende:
[..]
Zeker!!
Laatste nieuws is dat ze bij de dokter zit.....
Werkgever heeft handgel voorzien die ze ook niet gebruikte ...
Haar wederhelft is geregeld in Duitsland en was blijkbaar vorige week ook flink verkouden
Lijkt een goed argument om meer nationale bevoegdheden naar de EU door te schuiven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De EU elite stopt direct alle activiteiten, maar kinderen uit Noord Italië kunnen gewoon naar school blijven gaan.
RIP ...quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:41 schreef Ssjaapje het volgende:
[..]
Zeker!!
Laatste nieuws is dat ze bij de dokter zit.....
Werkgever heeft handgel voorzien die ze ook niet gebruikte ...
Haar wederhelft is geregeld in Duitsland en was blijkbaar vorige week ook flink verkouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |