daarboven staat ook het nr 160quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Huh? Het is een RNA virus, daar treden voortdurend mutaties op bij het kopiëren.
[..]
Zo vraag ik mij af, heeft het invloed op de uitslag van de test?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je er met één vaccin niet bent, maar dat je steeds nieuwe moet ontwikkelen, zoals bij de griep?
en terechtquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef Ssjaapje het volgende:
Mijn directe collega is daarstraks veiligheidshalve naar huis gestuurd, omdat ze hier alles onder zat te hoesten zonder hand of elleboog voor de mond.
Ze zal wsl niet getest worden, maar enige juiste aktie van de leidinggevende denk ik... En btW, dit is in België
Hmm, ik dacht juist gelezen te hebben dat door bepaalde mechanismes dit virus minder error gevoelig is. Maar dan zit ik ernaast.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Huh? Het is een RNA virus, daar treden voortdurend mutaties op bij het kopiëren.
[..]
Loon op Zand? Die is nog in het 2 steden ziekenhuis te Tilburgquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef THEFXR het volgende:
hoe gaat het nu met patiënt 1? is die al genezen of overleden?
Hier maandag ook een collega met iedere minuut een kuchje.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef Ssjaapje het volgende:
Mijn directe collega is daarstraks veiligheidshalve naar huis gestuurd, omdat ze hier alles onder zat te hoesten zonder hand of elleboog voor de mond.
Ze zal wsl niet getest worden, maar enige juiste aktie van de leidinggevende denk ik... En btW, dit is in België
Hoe iedereen nu bezig is met handen wassen moet er ook op gehamerd worden op thuis blijven bij hoesten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef Ssjaapje het volgende:
Ik zit hier als een gek te proesten en te hoesten. Helaas heb ik nog werkzaamheden. Maar statistisch is de kans op Corona vrij klein gelukkig.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:18 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Hier maandag ook een collega met iedere minuut een kuchje.
Vandaag 3 collega's met kuchjes.
Fijne mensen dit, van het dak trappen, stel idioten.
hangt ervan af wat met error gevoelig bedoeld wordt: dat er minder fouten optreden, of dat de meeste fouten het virus niet uitschakelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht juist gelezen te hebben dat door bepaalde mechanismes dit virus minder error gevoelig is. Maar dan zit ik ernaast.
Mail van Picnic, iedereen opeens aan de online boodschappen?quote:Beste,
Zoals je wellicht hebt gemerkt, is het op dit moment erg druk. Meer mensen dan gewoonlijk willen hun boodschappen thuisbezorgd krijgen. Daarom raken onze autootjes sneller gevuld dan je van ons gewend bent.
Bezorger
Wil je er zeker zijn van dat je je boodschappen bezorgd krijgt op de door jou gewenste dag? Dan raden we je aan je bestelling een paar dagen van tevoren te plaatsen. In je mandje kun je altijd zien welke dagen beschikbaar zijn.
We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat je snel weer uit meer bezorgtijden kunt kiezen. Bedankt voor je begrip!
Fijne dag,
Handig, krijg je je virus gewoon thuisbezorgdquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:21 schreef Leonos het volgende:
Mail van Picnic, iedereen opeens aan de online boodschappen?
als je zo bang bent en mensen van het dak wilt trappen kun je dan niet beter zelf ook thuis blijven?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:18 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Hier maandag ook een collega met iedere minuut een kuchje.
Vandaag 3 collega's met kuchjes.
Fijne mensen dit, van het dak trappen, stel idioten.
KAN IN DE OP!!!quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:20 schreef DustPuppy het volgende:
On the origin and continuing evolution of SARS-CoV-2
Samengevat: Het muteert sneller dan initieel verwacht en er zijn inmiddels 2 specifieke typen te onderscheiden, L en S (waarvan S de oorspronkelijke is).
Beetje zoals met de mondkapjes. De mensen in quarantaine hebben het echt nodig, maar alle tijdslots worden nu al geclaimd door 'paniekzaaiers'.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mail van Picnic, iedereen opeens aan de online boodschappen?
Zou dat ook Europa raken, ik bedoel de huismerk paracetamol van de drogisterijen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:57 schreef Toefjes het volgende:
En India stopt de export van paracetamol, aldus een telegraaf artikel. Staat achter een paywall. Dus even in incognito venster openen
https://www.telegraaf.nl/(...)nen-door-coronavirus
Ik kan mij herinneren dat al eerder werd gezegd dat de kans groot was dat het zou muteren volgens Chinese onderzoekers.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:20 schreef DustPuppy het volgende:
On the origin and continuing evolution of SARS-CoV-2
Samengevat: Het muteert sneller dan initieel verwacht en er zijn inmiddels 2 specifieke typen te onderscheiden, L en S (waarvan S de oorspronkelijke is).
Waarschijnlijk wel. Vooral omdat veel grondstoffen uit China/ India komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou dat ook Europa raken, ik bedoel de huismerk paracetamol van de drogisterijen?
En in welk tijdsbestek dan?
Viel mij ook op ... Songfestival en Unilever ....quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat al eerder werd gezegd dat de kans groot was dat het zou muteren volgens Chinese onderzoekers.
Nu is dan dit onderzoek naar buiten gekomen, maar nog niet heel veel aandacht hierover, daarom heb ik het gepost.
Heb ook het idee dat men in het nieuws al minder gaat berichten over het virus overigens..
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 04-03-2020 om 12:26:12NEW: First case of coronavirus at the EU offices in Brussels; the European Defense Agency has canceled all of its meetings until March 13 - EURACTIV reageer retweet
Oeitwitter:BNODesk twitterde op woensdag 04-03-2020 om 12:26:12NEW: First case of coronavirus at the EU offices in Brussels; the European Defense Agency has canceled all of its meetings until March 13 - EURACTIV reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |