Als je je echt verveelt mag dan wel voor mij naar de Uni gaanquote:
k zal er over nadenkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je je echt verveelt mag dan wel voor mij naar de Uni gaan
Dan ga ik zel maar gewoonquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Hmm na lang beraad bedank ik toch vriendelijk
Echt hé. Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden voor ik een burn out heb.quote:
Millenial jijquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé. Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden voor ik een burn out heb.
Dat je er nog niet middenin zit!quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé. Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden voor ik een burn out heb.
Het was leuk je gekend te hebben. Sta ik in je testament?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je er nog niet middenin zit!
Oh, en jongens, ik ga dood. Onverklaarbare jeukende plek op m'n arm.
Ja, maar ik heb alleen maar schulden en een brakkige auto.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Sta ik in je testament?
Aasgier gespotquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Sta ik in je testament?
Zo jong is Rabbit volgens mij nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Generatie Alpha bedoel je
https://www.businessinsid(...)bij-en-wat-zegt-dat/
RIP Draakjequote:Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je er nog niet middenin zit!
Oh, en jongens, ik ga dood. Onverklaarbare jeukende plek op m'n arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |