Waarom zit hij dan nog niet op een trein richting het Oosten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Even normaal doen tegen Drizzt. Die jongen is afgekeurd.
Hij woont toch in het oosten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zit hij dan nog niet op een trein richting het Oosten?
Drizzt en werken?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het echte oosten, daar waar werken je nog vrij maakt.
Goed puntquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Drizzt en werken?
Geen idee waarom hij niet in die trein zit. Zijn streams lopen altijd tien minuten achter dus hij zal die trein ook wel gemist hebben.
Ik heb geen Grow.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:00 schreef KingRoland het volgende:
@:mexicanobakker kan je Grow naar me sturen per DM?
twitter:Bedankt_Hans twitterde op woensdag 04-03-2020 om 12:06:18@DPVooijs @AFCAjax Ajax moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). reageer retweet
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:35 schreef GGMM het volgende:
twitter:Bedankt_Hans twitterde op woensdag 04-03-2020 om 12:06:18@:DPVooijs @:AFCAjax Ajax moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). reageer retweet
Ja dat was een behoorlijke uitglijderquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
Jezus, tast dat virus ook je hersenen aan of zo? @:onlogisch .
Nog steeds geen 40-45quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:35 schreef Zipportal het volgende:
33 besmettingen in Nederland. Op naar nummer 34. @:Caland
quote:Wanneer krijg jij corona?
Aankomende maandag
Het virus gaat bij jou aankomende maandag toeslaan. Hoe? Dat kunnen we je nog niet helemaal vertellen, maar het heeft iets te maken met je voorliefde voor het likken aan deurklinken van kinderdagverblijven in Sittard.
Ik heb niet eens zin om hierop in te gaan. Wat een debiel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
@:tjacka @:lenny_leonard @:caland @:scrummie2.1 @:maxi-mus @:fetx @:atypisch @:jancees
over 12 minuten, tik tak tik takquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:04 schreef onlogisch het volgende:
https://speld.nl/2020/03/04/wanneer-krijg-jij-corona/
[..]
Benieuwd wanneer jullie het krijgen @:GGMM @:KingRoland @:maxi-mus @:Elan @:Scrummie2.1 @:JanCees @:Doublepain @:Tarado @:Johannes_Vermeer @:Caland @:DonRaja @:Scrummie2.1 @:lange_Lans @:PicoMMP @:Lenny_Leonard @:Jojoortje @:Drizzt_Dourden @:Coco.
Als je hier niet bij staat wil ik het helemaal niet van je weten.
Lulquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer jullie het krijgen @:GGMM @:KingRoland @:maxi-mus @:Elan @:Scrummie2.1 @:JanCees @:Doublepain @:Tarado @:Johannes_Vermeer @:Caland @:DonRaja @:Scrummie2.1 @:lange_Lans @:PicoMMP @:Lenny_Leonard @:Jojoortje @:Drizzt_Dourden @:Coco.
Pijnlijk dit voor @Wereldgozerquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arbeit macht frei.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het echte oosten, daar waar werken je nog vrij maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |