Wat een schattige katquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Zou dit wat te betekenen hebben 😂 hij likt ook aan mijn buik
[ afbeelding ]
Wat een cutie inderdaadquote:
Ik droeg met 8 weken al positiebroeken omdat mijn gewone broeken echt niet lekker meer zaten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een cutie inderdaadIk zeg de poes kondigt de bevalling aan
Vraagje: wanneer hebben jullie een positiebroek aangeschaft? Ik merk dat mijn broek een beetje strak begint te zitten en aangezien ik de komende 2 weken niet echt in de mogelijkheid ben om iets aan te schaffen zit ik eraan te denken om morgen nog even langs de H&M te gaan. Of is dat overdreven en kan ik rustig nog 2 weken wachten?
Gewoon doen als jij het al prettig vindt. Ik droeg ze bij mijn eerste ook al heel snel, zat gewoon lekkerder al!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vraagje: wanneer hebben jullie een positiebroek aangeschaft? Ik merk dat mijn broek een beetje strak begint te zitten en aangezien ik de komende 2 weken niet echt in de mogelijkheid ben om iets aan te schaffen zit ik eraan te denken om morgen nog even langs de H&M te gaan. Of is dat overdreven en kan ik rustig nog 2 weken wachten?
Nog een jompel voor jullie mooie echoquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Week of 9/10.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als je kleine eerder kwam dan 11 maart zeker.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:20 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Nog geen baby hier!
Positiebroekem droeg ik bij de eerste rond 15 weken, deze keer wat eerder, 10 weken oid?
Ik vind wel dat die broeken met zo’n stoffen deel voor om je buik de eerste tijd ook nog niet zo heel lekker zitten omdat dat stof dan nog vrij los om je buik zit (bij mij tenminste)
Haha ja, ik ben er wel klaar mee 😜 is wel te merken zeker hahaha. Ik heb niet eens zo veel kwaaltjes maar afgelopen weken wel echt veel gerommel al ‘s avonds, en maagzuur, en voel me een walrus, lopen doet zeer (steken!) en ik wil natuurlijk gewoon mijn baby zien 😍!quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als je kleine eerder kwam dan 11 maart zeker.
Kan zijn dat ik dit weekend ga shoppen. M'n broeken passen gewoon maar ik wil het wel.
Ik vond de namen van onze eerste 2 al een ramp. En nu hadden we het gevoel dat alles al een keer de revue had gepasseerd en DE namen hebben we al in gebruik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:40 schreef SQ het volgende:
Kaartje maak ik altijd zelf, zowel trouwkaart als geboortekaartjes in hetzelfde thema gehad, dus nu moet ik gewoon een genderneutrale maken, dat moet me wel lukken
Qua namen valt het toch ook wel mee, 1 of 2 namen?
Het lijkt me pas lastig als je een tweeling krijgt en niet weet wat het wordt, dan moet je er 4 bedenken
Wij willen sowieso al twee namen. Dus dan moet je er ook al 4 bedenken. Veel te veel werk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:40 schreef SQ het volgende:
Kaartje maak ik altijd zelf, zowel trouwkaart als geboortekaartjes in hetzelfde thema gehad, dus nu moet ik gewoon een genderneutrale maken, dat moet me wel lukken
Qua namen valt het toch ook wel mee, 1 of 2 namen?
Het lijkt me pas lastig als je een tweeling krijgt en niet weet wat het wordt, dan moet je er 4 bedenken
Wij hebben 3 namen voor al onze kinderen dus dan hadden we er 6 moeten bedenkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:46 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Wij willen sowieso al twee namen. Dus dan moet je er ook al 4 bedenken. Veel te veel werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:28 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik zou het unisex shoppen al een ramp vinden eigenlijk. Niet dat ik nu alleen maar rose heb, maar toch vind ik écht unisex wel lastig te vinden.
Andere kat doet inmiddels ook een broedpoging:Klopt, maar je hoeft ook niet voor 3 maanden aan outfits klaar te hebben liggen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er zijn best veel merken die kleertjes hebben die zowel voor jongens als meisjes heel leuk zijn, vooral de Scandinavische
![]()
ik denk iig dat het wel los loopt, ik wist het bij de eerste 2 wel, wilde ik heel graag, maar het lijkt me ook echt supergaaf om het nu een keer niét te weten.
Mooie kat!disclaimer
Oh nee? Haha mijn hormonen vonden van wel hoor ;-) Vooral toen er mega sale was bij de hema in het durp waar ik werk 😂😂quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoeft ook niet voor 3 maanden aan outfits klaar te hebben liggen tochen er zijn best veel merken die kleertjes hebben die zowel voor jongens als meisjes heel leuk zijn, vooral de Scandinavische
![]()
ik denk iig dat het wel los loopt, ik wist het bij de eerste 2 wel, wilde ik heel graag, maar het lijkt me ook echt supergaaf om het nu een keer niét te weten.
Mooie kat!
Wij hebben maine coons gefokt voor de muizenjacht. Tja nou dat doen ze dus niet he. Oke eentje heeft geen tanden meer en is oud. Maar die ander bekijkt een prooi niet eens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:56 schreef SQ het volgende:
Britse korthaar toch?
Die hadden wij tot voor kort ook 2
Zijn inderdaad niet de slimste katten, maar ze zijn dan ook vooral gefokt op hun looks en niet zozeer op hun overlevingskansen in het wild
Die van mijn ouders had laatst een rat. Maar ons dubieus geen idee wat het precies is prulletje vangt al helemaal niets. En die is nog geen 2.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:59 schreef SQ het volgende:
Nee, daar moet je geen raskatten voor nemen. Je moet gewoon zo'n Helmondse straatkat hebben, die vreet ze ook nog op
Ik heb hier een exemplaar wat naar muizen en ratten niet echt omkijkt, maar om de haverklap met mollen komt aanzetten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:00 schreef F_r het volgende:
[..]
Die van mijn ouders had laatst een rat. Maar ons dubieus geen idee wat het precies is prulletje vangt al helemaal niets. En die is nog geen 2.
Die vangt tenminste nog iets. Zelfs een vlieg vangen ze hier niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb hier een exemplaar wat naar muizen en ratten niet echt omkijkt, maar om de haverklap met mollen komt aanzetten.
Ik zou het unisex shoppen al een ramp vinden eigenlijk. Niet dat ik nu alleen maar rose heb, maar toch vind ik écht unisex wel lastig te vinden.
Andere kat doet inmiddels ook een broedpoging:PoezenloveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Andere kat doet inmiddels ook een broedpoging:Te cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plakken ze al de hele zwangerschap of vooral nu?
Bedankt voor alle positiebroekenadviezen! Ik was vandaag lui en ben binnen geblevenIk moet het dus maar gewoon uitzingen met mijn broeken
Jurkjes met leggings zijn niet echt een optie omdat we naar koude landen gaan en redelijk wat gaan wandelen. Maar zal wel loslopen
Tas is gepakt, morgen naar Rotterdam en dan cruisen maar
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Haarelastiekje door je knoopsgat dubbelslaan en om je knoop heen doen was mijn oplossing met mijn darmen buikje toen ik nog geen positiebroeken hadquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Te cutePlakken ze al de hele zwangerschap of vooral nu?
Bedankt voor alle positiebroekenadviezen! Ik was vandaag lui en ben binnen geblevenIk moet het dus maar gewoon uitzingen met mijn broeken
Jurkjes met leggings zijn niet echt een optie omdat we naar koude landen gaan en redelijk wat gaan wandelen. Maar zal wel loslopen
Tas is gepakt, morgen naar Rotterdam en dan cruisen maar
Poezenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:22 schreef SQ het volgende:
Mijn poes zit ook op schoot as we speak. Voor het eerst in jaren
Dat had ik ook al ergens gelezen en had ik in mijn achterhoofd gehoudenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haarelastiekje door je knoopsgat dubbelslaan en om je knoop heen doen was mijn oplossing met mijn darmen buikje toen ik nog geen positiebroeken had.
Hopelijk heb je nog een oog dichtgedaan. Succes vandaag Quattro.quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:14 schreef QuattroF het volgende:
Team nachtbraker hier. Al meerdere nachten op rij lukt slapen niet. De baby ligt ontzettend rechts onder mijn ribben te drukken met zijn/haar billen en mijn bekken doen pijn. Slechter slapen dan dit met een pasgeboren baby? Ik kan het me niet voorstellen. 😅
Ik ben vandaag 35 weken en vanmiddag hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis. Een groeiecho en een gesprek met iemand over mijn ‘angsten/onzekerheden’ wat betreft de bevalling en de operatie van de baby. Hopelijk een fijn gesprek en een mooie echo. De baby is vast goed gegroeid in 2,5e week want hij/zij voelt enorm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |