In de gids bij radio las ik een ander tijdsstip. 19:05 stond er. Beetje vaag.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
Donderdag ook het concert live op radio 2
[..]
Dat is het juist dus wel, ik heb de technici met spindels vers geperste CD's tussen het publiek door naar het uitgifte punt zien lopen, en daar waren ze met man en macht de CD doosjes aan het vullenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:13 schreef rihago het volgende:
[..]
Denk niet dat dat de live cd van de show is geweest waar je net geweest bent. Maar van een eerdere opname.
Heb zelf de dvd ook... echt van genoten...
Het staat iig niet op de originele LP ( en remix versies heb ik mij nooit aan gewaagd.)quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de DVD van de live uitvoering, maar kon door andere verplichtingen helaas niet bij de concerten aanwezig zijn.
Overigens, het begin, wat je aanhaalt Sakura, deze komt op het ULLAdubULLA remixalbum voor. En ik weet het niet zeker, maar kon ook wel eens bij de recordingsessies erbij zitten (die 7 disc cd-box). Het hoort er dus ergens wel bij en is zeker niet speciaal voor de live versie geschreven. Alleen komt het niet voor op de normale versies van het album.
Nee, even opgezocht, en de intro (geluid althans) was gemaakt voor de videogame uit 1988quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
Het staat iig niet op de originele LP ( en remix versies heb ik mij nooit aan gewaagd.)
vind ik wel knap idd...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat is het juist dus wel, ik heb de technici met spindels vers geperste CD's tussen het publiek door naar het uitgifte punt zien lopen, en daar waren ze met man en macht de CD doosjes aan het vullen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Super!! Ik ga zeker luisteren
Hopelijk later ook nog terug te luisteren via hun site
Ik beaam dat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Vanavond bij de show geweest: wat een fantastisch mooi spektakel
nee, ik was ook al aan het kijken van wtfquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:48 schreef Treinhomo het volgende:
Heeft iemand gezien hoe de overgang ging van de dode vrouw van de dominee naar de pop die omhoog werd gehesen ?
Kloptquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat is het juist dus wel, ik heb de technici met spindels vers geperste CD's tussen het publiek door naar het uitgifte punt zien lopen, en daar waren ze met man en macht de CD doosjes aan het vullen.
Was idd geen pop, maar de zangeres zelf, wel heel knap gedaan, ik heb er speciaal op gelet, maar geen draden te zien. Heel knap gedaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:40 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
pop? Ze droeg gewoon een harnas onder haar gewaad. Ze is in het podium verdwenen en het harnas met gewaad ging omhoog. Toch?
Ik was er woensdag bij. Volume vond ik ook wel ok. 2e rij. Het vuurwerk was ook goed voelbaar. Een enorme hitte kwam er van af. 1e helft vond ik mooier dan de 2e helft.
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:07 schreef Sakura het volgende:
Was idd geen pop, maar de zangeres zelf, wel heel knap gedaan, ik heb er speciaal op gelet, maar geen draden te zien. Heel knap gedaan.
Ondanks doorgestreept, toch even hier op reageren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Daarvoor ging het, vooral de laatste paar meters, veel te snel.
Daarbij lijkt het me schier onmogelijk om vantussen de belichting weer ongezien in de coulissen te komen.
Van de verlichting kom je niet zomaar 1,2,3 naar de catwalk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:07 schreef Sakura het volgende:
Ondanks doorgestreept, toch even hier op reageren.
Er zijn hoog boven in de zaal meerdere catwalks, (daarvandaan werden ook de bladeren gestrooid door mensen die daar liepen tijdens Forever Autumn)
Ook zijn er waarschijnlijk daar weer boven loop paden.
Ik weet iig dat er bij Carré een beloopbare ruimte is boven het plafond, met meerdere luiken die open kunnen om onder het plafond te kunnen komen. Ben zelf namelijk in Carré op dat plafond geweest.
Daar werd bijvoorbeeld tijdens Cats een grote schoen door naar beneden gegooid op het podium
En als een concert gebouw als Carré dat al heeft, kan ik me niet voorstellen dat een nagenoeg nieuw gebouw (tov Carré) als HMH dat niet zou hebben.
Naar het podium bedoel je denk ik, de catwalk is er juist voor de verlichting, en het uitlichten. De tracks waar de lampen aan hangen zitten juist bij/naast de catwalks.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 04:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Van de verlichting kom je niet zomaar 1,2,3 naar de catwalk.
't is niet voor niks dat je voor een concert de mensen die de richtspots bedienen, met een touwladdertje omhoog ziet klimmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |