abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70542351
Als de opnamekwaliteit gewoon goed is (en dat hebben ze van tevoren wel even getest neem ik aan, anders doe je zoiets niet) dan kan het best een leuke CD zijn.
pi_70544278
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
Donderdag ook het concert live op radio 2
Super!! Ik ga zeker luisteren
Hopelijk later ook nog terug te luisteren via hun site
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 juli 2009 @ 14:01:28 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70545997
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Super!! Ik ga zeker luisteren
Hopelijk later ook nog terug te luisteren via hun site
, en via de 'achterdeur' valt het ook nog te downloaden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:43:26 #229
201020 OutOfThisWorld
Fuori dal Mondo
pi_70566120
Vanavond bij de show geweest: wat een fantastisch mooi spektakel
pi_70569316
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Vanavond bij de show geweest: wat een fantastisch mooi spektakel
Ik beaam dat.

Heeft iemand gezien hoe de overgang ging van de dode vrouw van de dominee naar de pop die omhoog werd gehesen ?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:53:19 #231
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_70599079
ik kom net terug, en wat een geweldige show zeg
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 02:48 schreef Treinhomo het volgende:
Heeft iemand gezien hoe de overgang ging van de dode vrouw van de dominee naar de pop die omhoog werd gehesen ?
nee, ik was ook al aan het kijken van wtf

verder vond ik het qua volume wel meevallen eigenlijk, het stond iig zeker niet te hard vond ik
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_70600651
pop? Ze droeg gewoon een harnas onder haar gewaad. Ze is in het podium verdwenen en het harnas met gewaad ging omhoog. Toch?

Ik was er woensdag bij. Volume vond ik ook wel ok. 2e rij. Het vuurwerk was ook goed voelbaar. Een enorme hitte kwam er van af. 1e helft vond ik mooier dan de 2e helft.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:22:36 #233
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_70604158
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef Sakura het volgende:

[..]

Dat is het juist dus wel, ik heb de technici met spindels vers geperste CD's tussen het publiek door naar het uitgifte punt zien lopen, en daar waren ze met man en macht de CD doosjes aan het vullen .
Klopt
Ik was een van de mensen die druk cd hoesjes aan het vullen was.

Er stond achter een busje met geluids techs die alles hebben opgenomen. Vanaf daar ging de master mee backstage, naar onze werkruimte.

De foto CD hebben we voor de show gebrand, de eerste helft gelijk na de pauze, en de tweede helft werd na de show gebrand, en dus live in de hoesjes gedaan

En het was inderdaad erg heet op het balkon, wij hadden backstage een ruimte met airco, dan is het verschil helemaal enorm!

Ik heb 3 avonden gekeken tussen de bedrijven door, dus ik heb niet de hele voorstelling mee gekregen, maar het zag er erg indrukwekkend uit. Zelfs tijdens de soundcheck, toen ze zaal nog leeg was, en de lichten nog gewoon aan, zag het er al super uit..
hoewel ik er nog niet helemaal over uit ben wat ik nou van de beelden op het scherm vond. Om nou te zeggen WHOEHA dat zag er echt superrealistisch uit.. neuhh..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:57:21 #234
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_70607385
Zat dinsdag rij 7 stoel 48, redelijk in het midden vooraan!!!
De muziek stond best hard in het begin, denk dat ik er later aan gewend ben geraakt!
De show was helemaal geweldig. In londen zaten we verder weg en nu konden we de de snorharen van de muzikanten zien!!!
Er waren een paar verschillen met de show in Londen en mijn mede-tWotWgangers vonden deze beter!
Ik was zelf meer onder de indruk van Londen omdat het de eerste keer was! Maar het was zeker de moeite waard om nog eens te gaan!!!
It's all a blur!!!
pi_70618349
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 03:40 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
pop? Ze droeg gewoon een harnas onder haar gewaad. Ze is in het podium verdwenen en het harnas met gewaad ging omhoog. Toch?

Ik was er woensdag bij. Volume vond ik ook wel ok. 2e rij. Het vuurwerk was ook goed voelbaar. Een enorme hitte kwam er van af. 1e helft vond ik mooier dan de 2e helft.
Was idd geen pop, maar de zangeres zelf, wel heel knap gedaan, ik heb er speciaal op gelet, maar geen draden te zien. Heel knap gedaan.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_70623124
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:07 schreef Sakura het volgende:
Was idd geen pop, maar de zangeres zelf, wel heel knap gedaan, ik heb er speciaal op gelet, maar geen draden te zien. Heel knap gedaan.
Dat lijkt me sterk.
Daarvoor ging het, vooral de laatste paar meters, veel te snel.
Daarbij lijkt het me schier onmogelijk om vantussen de belichting weer ongezien in de coulissen te komen.

Dan lijkt het harnas verhaal me waarschijnlijker.

Ik denk dat we uiteindelijk hetzelfde bedoelen.
Op het podium stond inderdaad geen pop; dat was duidelijk zichtbaar de zangeres in levenden lijve.

Ik dacht dat er een pop omhoog gehesen werd, maar een harnas wat 'uitgetrokken' wordt is ook wel een plausibele verklaring.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2009 19:50:19 ]
pi_70623796
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:47 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk.
Daarvoor ging het, vooral de laatste paar meters, veel te snel.
Daarbij lijkt het me schier onmogelijk om vantussen de belichting weer ongezien in de coulissen te komen.
Ondanks doorgestreept, toch even hier op reageren.
Er zijn hoog boven in de zaal meerdere catwalks, (daarvandaan werden ook de bladeren gestrooid door mensen die daar liepen tijdens Forever Autumn)
Ook zijn er waarschijnlijk daar weer boven loop paden.
Ik weet iig dat er bij Carré een beloopbare ruimte is boven het plafond, met meerdere luiken die open kunnen om onder het plafond te kunnen komen. Ben zelf namelijk in Carré op dat plafond geweest.
Daar werd bijvoorbeeld tijdens Cats een grote schoen door naar beneden gegooid op het podium
En als een concert gebouw als Carré dat al heeft, kan ik me niet voorstellen dat een nagenoeg nieuw gebouw (tov Carré) als HMH dat niet zou hebben.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_70627469
Iemand al een linkje van radio of elders?
pi_70634417
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:07 schreef Sakura het volgende:
Ondanks doorgestreept, toch even hier op reageren.
Er zijn hoog boven in de zaal meerdere catwalks, (daarvandaan werden ook de bladeren gestrooid door mensen die daar liepen tijdens Forever Autumn)
Ook zijn er waarschijnlijk daar weer boven loop paden.
Ik weet iig dat er bij Carré een beloopbare ruimte is boven het plafond, met meerdere luiken die open kunnen om onder het plafond te kunnen komen. Ben zelf namelijk in Carré op dat plafond geweest.
Daar werd bijvoorbeeld tijdens Cats een grote schoen door naar beneden gegooid op het podium
En als een concert gebouw als Carré dat al heeft, kan ik me niet voorstellen dat een nagenoeg nieuw gebouw (tov Carré) als HMH dat niet zou hebben.
Van de verlichting kom je niet zomaar 1,2,3 naar de catwalk.
't is niet voor niks dat je voor een concert de mensen die de richtspots bedienen, met een touwladdertje omhoog ziet klimmen.
pi_70634695
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 04:18 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Van de verlichting kom je niet zomaar 1,2,3 naar de catwalk.
't is niet voor niks dat je voor een concert de mensen die de richtspots bedienen, met een touwladdertje omhoog ziet klimmen.
Naar het podium bedoel je denk ik, de catwalk is er juist voor de verlichting, en het uitlichten. De tracks waar de lampen aan hangen zitten juist bij/naast de catwalks.
Maar zelfs in een oud theater als Cats kan je heel erg makkelijk van de catwalks naar de coulisen en het podium. Ik denk dat ze in HMH mogelijk zelfs wel liften hebben die die verbinding leggen.
Touwladdertjes worden echt geen gebruik meer van gemaakt, er is echt wel een heel erg goede verbinding aangelegt.
pi_71881488
Ik heb dit album weer gevonden in mijn LP verzameling maar ik had hem eigenlijk nooit een serieuze luisterbeurt gegeven. Ik heb hem net aangezet. Het eerste lied vond ik in ieder geval al heel mooi.
  woensdag 24 november 2010 @ 11:00:24 #242
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_89086580
Morgenavond is het eindelijk zo ver :D live bij War of the Worlds in de HMH _O_
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_89103896
dit jaar weer ?!

godver, helemaal niks van meegekregen.. had hem graag nog een keer gezien :(
  woensdag 24 november 2010 @ 19:32:39 #244
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_89106841
het is nog niet uitverkocht :o en overmorgen is er ook een voorstelling
pi_89161531
ik kom net terug!
Wat een prachtig avond :)
Vond alleen Chris Thompson erg tegenvallen! Hij had z'n avond niet echt... En de "gesprekken" tussen Rhydian (Parson Nathaniel) en Richard Burton liepen niet altijd synchroom...
maar het was echt een topavond!
ik zou trouwens als muzikant zijnde helemaal gek worden van Jeff Wayne als dirigent, maar dat terzijde :P
pi_89184115
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:32 schreef beertenderrr het volgende:
het is nog niet uitverkocht :o en overmorgen is er ook een voorstelling
geen geld meer ;(
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:30:40 #247
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_89208405
echt, die tripod _O_ geweldig :D super toffe avond inderdaad, een van de betere voorstellingen die ik tot dusver heb gezien _O_
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:28:33 #248
134538 chansadres
Black & White
pi_108617297
quote:
Kaiser Chiefs frontman Ricky Wilson has signed on to star in the stage adaptation of The War Of The Worlds later this year.

The singer, whose band released their fourth studio album 'The Future Is Medieval' last year, will play the part of The Artillery Man in Jeff Wayne's alien invasion epic. The part was played by David Essex in the original stage adaptation.

Wilson will star alongside former We Will Rock You star Kerry Ellis and a hologram of actor Liam Neeson, who plays The Journalist.

Speaking about the show, Wilson said: "Jeff Wayne's The War Of The Worlds is part of the musical landscape and I have always been a fan. It has long been held up as a fantastic piece of music and it is close to so many people's hearts. It is daunting to do because people love it so much. But I want to start doing things that scare me. I got the email from Jeff Wayne inviting me to be a part of it and that is not something you can say 'no' to."

Wilson will tour with the production across the UK and Ireland throughout December, playing 16 shows in all. He will then tour across Europe with the show.
En nu voor het eerst zal The Journalist dus ook als hologram tussen de andere karakters lopen op het podium. Kaarten in de pocket voor Ahoy. Ben wel benieuwd hoe de hernieuwde versie zal klinken. Van deze versie zal trouwens ook een dubbel cd worden uitgebracht.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:33:22 #249
134538 chansadres
Black & White
pi_120475749
Morgen is het zo ver!
Ik ben zeer benieuwd!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind