En iets van slaapmiddelen mag zeker niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh wat fijn!
Ja, door mijn voet nu maar daarvoor ook al wel door maagzuur.. maar hopelijk vannacht wel een wat langer nachtje.. ik moet nog ruim 16 weken..
Nee en pijnstilling mag ook al niet..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
En iets van slaapmiddelen mag zeker niet?
Hoop met je mee
Haha ja eensquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat iemand nog zo'n filmpje maakt en plaatst, zoom dan in op die kat
Hij is ziek geweest en zei laatst dat hij het erg druk had op zijn werk etcquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven? Al een tijdje niet meer gezien..
hey heyquote:
Aahquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hij is ziek geweest en zei laatst dat hij het erg druk had op zijn werk etc
Hoe is het?quote:
mwah rustig en daar ?quote:
Ik schat zo in dat je niet van de medicijnen bent, maar als je zo ruk blijft slapen moet je dit wel met huisarts /verloskundige bespreken. En dan eerlijk zeggen hoe het is, niet verbloemen. Er is vast wel een middel wat je 1x mag gebruiken om een goede nacht door te slapen. Je hebt nog twee jonge kinderen om je heen dus een powernap zal er ook niet snel inzitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee en pijnstilling mag ook al niet..![]()
Ja wel goed.. alleen veel pijn nog..quote:
Thanks zal ik doenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat je niet van de medicijnen bent, maar als je zo ruk blijft slapen moet je dit wel met huisarts /verloskundige bespreken. En dan eerlijk zeggen hoe het is, niet verbloemen. Er is vast wel een middel wat je 1x mag gebruiken om een goede nacht door te slapen. Je hebt nog twee jonge kinderen om je heen dus een powernap zal er ook niet snel inzitten.
pijn is niet fijn komt vast allemaal goed met julliequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja wel goed.. alleen veel pijn nog..
[..]
Thanks zal ik doen
Hoi skeet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |