Crack.quote:
ja joh wel net weer wakkerquote:
quote:
daarom ben ik ook weer wakker.quote:
Ik zag een BDSM site met leuke gifjes,ga ook even zoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:56 schreef Jippie68 het volgende:
Was van de week op een website met cat gifjes, stonden paar leuke tussen. Even zoeken.
Oh neequote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:56 schreef Jippie68 het volgende:
Was van de week op een website met cat gifjes, stonden paar leuke tussen. Even zoeken.
quote:
Waarom moeten ze nut hebben dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
Panda`s mogen aan de hoogste boom.De meest nutteloze dieren op aarde.
Meer van dit pleasequote:
??quote:
Paarden zijn van nut en lief.En dat vinden muggen ook.En hoe lynch je in godesnaam een mug?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom moeten ze nut hebben dan?![]()
![]()
Ga liever muggen en paarden in die boom hangen.
Sniperquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paarden zijn van nut en lief.En dat vinden muggen ook.En hoe lynch je in godesnaam een mug?
Dat is zielig.quote:
Ooh wat fijn!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja was eerst eNGine10 maar vind dit mooier staan
Maar heb de UI wel gehouden en blijft m'n favoriete getal
[..]
Best wel goed vandaag eigenlijk. Eerste keer in 10 dagen ofzo dat ik zeker 6 uur geslapen heb
Begreep dat jij daar ook moeite mee hebt?
Hoelang nog voor je ongeveer gaat bevallen als ik mag vragen?
gelukkig schrok alquote:
Geef je daar in wel gelijk ja, dat ze naam leuker isquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja was eerst eNGine10 maar vind dit mooier staan
Maar heb de UI wel gehouden en blijft m'n favoriete getal
[..]
Best wel goed vandaag eigenlijk. Eerste keer in 10 dagen ofzo dat ik zeker 6 uur geslapen heb
Begreep dat jij daar ook moeite mee hebt?
Hoelang nog voor je ongeveer gaat bevallen als ik mag vragen?
Beterschap madamequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh wat fijn!
Ja, door mijn voet nu maar daarvoor ook al wel door maagzuur.. maar hopelijk vannacht wel een wat langer nachtje.. ik moet nog ruim 16 weken..
Dacht je dat ik boos was, en mijn hoofd tegen de muur aan beuken wasquote:
haha kan nooit goed zijn voor je hoofd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht je dat ik boos was, en mijn hoofd tegen de muur aan beuken was
Klote panda`s.quote:
In een panda lach je iedereen uit .quote:
Aahh, goeie jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een panda lach je iedereen uit .
Dat vind ik niet leuk.
gaat dit over furriesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik niet leuk.
Vermoed dat er iets anders speelt?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |