kom, drink wijn geniet... het is maar een griepjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar het is zo lekker vakantieweer rond milaan met speeltuinen vol spelende kinderen! Angstzaaiers!![]()
Ook bij het ademen verspreid je virussen. Ik had het enkele weken geleden opgezocht, waren enkele studies over. Het varieerde sterk, dacht ik, sommige personen nauwelijks, sommigen veel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar hoe kan iemand anderen besmetten als diegene niet hoest/niest? Alles wat ik lees wijst erop dat het in 99% van de gevallen komt door iemand die hoest of niest (en dan handen geeft/dingen aanraakt die anderen dan weer aanraken), maar ik weet oprecht niet hoe ze anderen besmetten als ze blijkbaar niet hoesten/niezen
Sneller dan ik dacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:36 schreef iBenny het volgende:
Nou, het reisadvies is aangepast.
Reisadvies Noord-Italië aangescherpt - https://nos.nl/l/2325552
Ja helaasch, de wereld draait zo rap.quote:
Ik dacht dat je bij zoiets wel eerst gehoest moest hebben, en dat die druppels dan een beetje rond de mond blijven hangen. En dat het dan idd met ademen, zoenen, etc ook mee komt, maar dan begint het alsnog met een hoest. Mja, zal ik wel verkeerd gelezen hebben dan. Je leest zoveel tegenstrijdige info.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ook bij het ademen verspreid je virussen. Ik had het enkele weken geleden opgezocht, waren enkele studies over. Het varieerde sterk, dacht ik, sommige personen nauwelijks, sommigen veel.
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 18:39:37BREAKING: Argentina reports first case of coronavirus - Clarin reageer retweet
Circa een maand te laat maar dat is slechts een detail.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:40 schreef KingRadler het volgende:
Zo snel had ik ook niet verwacht ze nemen het eindelijk serieus
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Wie was die clown eigenlijk ook alweer met die wervende tekst van die hoteleigenaar?
En juist nu loten we Italië in de Nations Leaguequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NOS twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 18:34:20Reisadvies: ga niet op vakantie naar Noord-Italië https://t.co/bwu1bmzGXt reageer retweet
Dacht ook dit, dat je echt wat weefsel los moet hoesten zeg maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij zoiets wel eerst gehoest moest hebben, en dat die druppels dan een beetje rond de mond blijven hangen. En dat het dan idd met ademen, zoenen, etc ook mee komt, maar dan begint het alsnog met een hoest. Mja, zal ik wel verkeerd gelezen hebben dan. Je leest zoveel tegenstrijdige info.
Spanje > 150, Frankrijk > 190 ...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:40 schreef KingRadler het volgende:
Zo snel had ik ook niet verwacht ze nemen het eindelijk serieus
nee die bedoel ik niet, was een tweet van zo'n flits frits, hele wervende tekst, de wanhoop spatte ervan af, zeker toen bleek dat het een hotelier was...quote:
Ja, dus straks maakt het geen zak uit of je nu in Nederland of Italie zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:42 schreef Jane het volgende:
Ik kom heel graag in Italië, dus ik vind het best lullig voor ze. Maar ja, waarschijnlijk blijft het hier niet bij in Europa. Ik bedoel niet alleen in Nederland. Op Zwitserland en deels Duitsland en Frankrijk na wordt volgens mij zo ongeveer overal een soortgelijk beleid gevoerd.
Volgens mij kwam die van @remlofquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
nee die bedoel ik niet, was een tweet van zo'n flits frits, hele wervende tekst, de wanhoop spatte ervan af, zeker toen bleek dat het een hotelier was...
Niet meer risico op unforced errorsquote:
Ik vind hem zo vies met al dat gore slijm dat uit zijn mond looptquote:
en toen dacht je, kom, ik stel iedereen eraan bloot?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hem zo vies met al dat gore slijm dat uit zijn mond loopt![]()
[ afbeelding ]
Er zijn ook zat mensen die hoesten vanwege het roken, niezen als ze in de zon kijken etcquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij zoiets wel eerst gehoest moest hebben, en dat die druppels dan een beetje rond de mond blijven hangen. En dat het dan idd met ademen, zoenen, etc ook mee komt, maar dan begint het alsnog met een hoest. Mja, zal ik wel verkeerd gelezen hebben dan. Je leest zoveel tegenstrijdige info.
Gelijk een antwoord op de vraag van @AlwaysHappyquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hem zo vies met al dat gore slijm dat uit zijn mond loopt![]()
[ afbeelding ]
Ik had er eerst 1 waar het zijn mondhoek uitliep. Ik spaar jullie nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
en toen dacht je, kom, ik stel iedereen eraan bloot?
superspreader alert
Indonesië.quote:18:43
Minister Bruins haakt af bij staatsbezoek Indonesië vanwege coronavirus. Gisteren werd bekend dat koning Willem-Alexander en Maxima wel nog voornemend zijn om volgende week op staatsbezoek te gaan naar Indonesië. De aanwezigheid van minster Bruins werd toen al in twijfel getrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |