Koorts bij tanden en kiezen is bij L zeker geen hoax gebleken en anders werkt het sowieso tegen de pijn waar hij vooral snachts last van leek te hebben.
Een te lage dosis zetpil kan idd minder goed werken, even de bijsluiter erbij pakken dan weet je het zeker. Bij 'mijn' etos (eigen merk van de etos heeft vééél fijnere verpakking dan de andere drogisten) lagen weer voldoende pijnstillers in de schappen.
Hier is de pestkies door

Nog 3 te gaan voor een compleet melkgebit maar als dat ook zo'n drama is mogen die van mij nog wel even wachten.
@Rebubbled! Gefeliciteerd
@exode, Dat ruimt wel lekker op zo

Geniaal hoe je de sloopkwaliteiten van Juul inzet om de oude sets af te breken.
Ik heb gisteren een oude houten treinbaan van zolder getrokken. Ik was er even helemaal klaar met een hangerig kind, rest van de middag heb ik er geen kind meer aan gehad en vanmorgen was het ook direct weer "T(r)ein!"
Weet trouwens niet eens meer of ik hier nog had gemeld dat de voortanden weer een heel eind zijn gezakt. Het heeft even geduurd en niet helemaal tot de oude plek maar scheelt niet veel. Ze lijken heel lichtjes verkleurd maar dat is alleen te zien met een bepaald licht. We zullen in september bij de controle wel horen wat de tandarts ervan vindt.