We houden voor de zekerheid wel haar voeten vast. Ze zit best stevig. Gelijk een goede oefening voor haar rompstabiliteitquote:Op maandag 27 april 2020 12:24 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Kan Sofie al wel los zitten eventueel? Hier moet ik haar wel écht nog vasthouden met één hand, anders laat ze zich gewoon achterover kukelen. Vol vertrouwen op ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou kleine van ons kreeg standaard koorts als er weer een tandje door moest komen.quote:Op donderdag 30 april 2020 07:35 schreef 1inamelon het volgende:
Mijn dreumes heeft koortsWe zitten hier al 7 weken in quarantaine, hij is niet verkouden, wel vrolijk en hij eet en drinkt goed. Geen idee waar het vandaan komt. Hij krijgt wel 3 hoektanden tegelijk (
) maar ik heb me laten vertellen dat koorts/verhoging bij tandjes een hoax is. Raar.
Misschien zijn het dan toch die rottige hoektanden.quote:Op donderdag 30 april 2020 07:45 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nou kleine van ons kreeg standaard koorts als er weer een tandje door moest komen.
Vanaf gistermiddag tot nu heeft onze kleine nu ook koorts. Maar nu hielpen de zetpilletjes minder. Maar kwam er net achter dat ze voor baby's van 3 tot 12 maanden zijn. Kan het dat zijn als de dreumes 14 maanden is? Gaat dat zo snel?
Ze rilde ook echt gisteravond. Zo sneu
De werking hangt vooral af van de verhouding werkzame stof/gewicht kind. De leeftijdsaanduiding is een indicatie daarvan. Maar kan goed dat je inmiddels een wat hogere dosis nodig hebt.quote:Op donderdag 30 april 2020 07:45 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nou kleine van ons kreeg standaard koorts als er weer een tandje door moest komen.
Vanaf gistermiddag tot nu heeft onze kleine nu ook koorts. Maar nu hielpen de zetpilletjes minder. Maar kwam er net achter dat ze voor baby's van 3 tot 12 maanden zijn. Kan het dat zijn als de dreumes 14 maanden is? Gaat dat zo snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |