Omdat in ONZ een hoop kan en mag. En een hoop leuke users zitten.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:09 schreef phoenyx het volgende:
Even een hele rare vraag maar waarom stond zijn reeks in ONZ als hij er serieus wat mee wou doen?
Das liefquote:Op zondag 3 mei 2020 22:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Omdat in ONZ een hoop kan en mag. En een hoop leuke users zitten.
Stuur hem een dm als je hem mistquote:Op maandag 4 mei 2020 18:03 schreef phoenyx het volgende:
Is het niet raar dat zijn topic gesloten wordt terwijl Braddie zelf niks verkeerd heeft gedaan? Hij streamed ook nog gewoon dus ja als de reden is dat hij gepest wordt met bestellingen etc. dan is dat niet echt een goede reden..
Alsof jij dat doet bij mensen die je mistquote:Op maandag 4 mei 2020 18:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuur hem een dm als je hem mist
#anoniem heeft geen inboxquote:Op maandag 4 mei 2020 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof jij dat doet bij mensen die je mist
Je weet dat hij het zelf heeft gevraagd hè?quote:Op maandag 4 mei 2020 18:03 schreef phoenyx het volgende:
Is het niet raar dat zijn topic gesloten wordt terwijl Braddie zelf niks verkeerd heeft gedaan? Hij streamed ook nog gewoon dus ja als de reden is dat hij gepest wordt met bestellingen etc. dan is dat niet echt een goede reden..
Nee had ik geen idee vanquote:Op maandag 4 mei 2020 18:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je weet dat hij het zelf heeft gevraagd hè?
Naar wie?quote:Op maandag 4 mei 2020 18:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan weet je het nu. Volgende keer gewoon DM sturen.
Wat denk je zelfquote:
Naar Braddie? Preventief mensen vragen of ze er iets mee te maken hebben als een topic sluit?quote:
Neequote:Op donderdag 7 mei 2020 19:04 schreef kree het volgende:
Even verzoekje, deze mag dicht
ONZ / FOK! Woord uitdrukking vd maand #mei
Nee ok goed hij hoefde van mij ook niet dicht natuurlijk. Maar het leek me handiger om verwarring te voorkomen. Van mij mag die oude wel open blijven ook. Maargoed die zakt vanzelf wel weg.quote:
Beste kree. De TT is al lang aangepast. Daar stond netjes een TR voor bij het topic.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 03:58 schreef kree het volgende:
Ja wtf mods? Ik leg het hier uit ik leg het in het topic uit?
Ok die op slot laatste dus. Maarja probeer ik jullie te helpen. Nou ok ga de TT maar wijzigen dan en de OP. Thanks van die oude.
Wat leg ik er nu niet goed aan uit? Zei toch oude sluiten want was handiger, Maar whatever fix het nu zelf maar weer. En verander het alles zelf maar. Thanks. Doei
Ok nouja dat is later gedaan he wel. Maar dacht help jullie ff en doe het tien keer simpeler voor jullie enzo van sluit er 1 en laat de volgende open . Ok dit is voor jullie dan denk makkelijker?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Beste kree. De TT is al lang aangepast. Daar stond netjes een TR voor bij het topic.
Daarnaast: wij zijn niet jouw persoonlijke modteam om te commanderen. Je kunt hier niet midden in de nacht ons komen toespreken alsof we jouw slaafjes zijn. Zo werkt het niet. Verander de OP zelf maar.
Klopt. Danny en yvonne wilden je per direct een permban opleggen. Met gevaar voor mn vaste aanstelling als mod heb ik me daartegen verzet. En met succes deze keer. Hopelijk was dit eenmalig, want de volgende keer kan ik je niet meer redden.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:27 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wacht op de ban die men voor mij voorspelde in het DTS topic wegens het ''kapen''
Men vertelde mij daar dat ik een zeer ernstige overtreding heb begaan en dat ik zal moeten boeten voor mijn daden.
Bij deze wacht ik op de uitspraak en zal ik mij nederig opstellen naar de consequenties van mijn daad.
Gr, R-woud93
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |