En een reuze jolige groepsquarantainequote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
:
"Quarantaine" en "studentenhuis," klinkt al als "het aantal gevallen zal waarschijnlijk toenemen."
Dat zal wel weer zo'n stouterd van het RIVM zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:37 schreef merino het volgende:
Hoor ik die kerel op Politiek24 nu zeggen dat incubatietijd onder een week is?
Daar heb ik toch echt hele andere dingen over gelezen in het buitenland. Met zekerheid kan hij dat echt niet zo zeggen.
Het is iig niet zo vast te stellen dat het minder dan een week is (zonder enige extra context daarbij).quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien is de incubatietijd afhankelijk van hoeveelheid virus dat je hebt binnen gekregen, temperatuur, luchtvochtigheid, immuunsysteemsterkte etc...
Ik ook hoor, en ik heb voldoende te verliezen, maar god... ik kan wel gaan zitten janken, maar ja... dan gaan mensen je troosten en aan je zitten, en dat is riskantquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, 24 stuks dus en Eindhoven en Den Haag zijn toegevoegd aan de lijst? Nice. Heb dit topic wel gemist tijdens m'n werkdag![]()
Hoop mensen doen nog steeds wat lacherig over het virus trouwens.
Echt ongelofelijk hoe ze onwaarheden als feiten blijven brengen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:37 schreef merino het volgende:
Daar heb ik toch echt hele andere dingen over gelezen in het buitenland. Met zekerheid kan hij dat echt niet zo zeggen.
Na weken van duimen draaien door Nederlandse autoriteiten zit er ook weinig anders op.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoop mensen doen nog steeds wat lacherig over het virus trouwens.
ho! het was vakantie!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Na weken van duimen draaien door Nederlandse autoriteiten zit er ook weinig anders op.
Laat hem snel contact opnemen met de inwoners van Wuhan en de regering van China! Ze zullen daar vast een gat in de lucht springen!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:42 schreef kilon het volgende:
Wacht. Mannetje van RIVM zegt oprecht dat het niet zo erg is als een griepje. Want de cijfers van vorige week zijn minder hoog.
Volgens mij zei hij waarschijnlijk korter dan een week, niet langer dan 2 weken oid.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:37 schreef merino het volgende:
nee, 13 feb, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:42 schreef kilon het volgende:
Wacht. Mannetje van RIVM zegt oprecht dat het niet zo erg is als een griepje. Want de cijfers van vorige week zijn minder hoog.
Een dag of zes komt het meest voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:37 schreef merino het volgende:
Het is dan ook geen presentatie voor ons.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:44 schreef MikeRoss het volgende:
Er wordt een presentatie gehouden, maar WIJ zien de slides niet?
nope, het is net radio, met een hoofd danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:44 schreef MikeRoss het volgende:
Er wordt een presentatie gehouden, maar WIJ zien de slides niet?
Joh, net noemde hij 13 februari een week geleden, die manquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:45 schreef MikeRoss het volgende:
Het continue downplayen van alles.....WTF in de landen om ons heen reizen de gevallen de pan uit.
WTF...mag de andere presentatie gestart worden..? WAT EEN AMATEUR....WAAROM NIET GEWOON 1 SLIDEDECK
Dat was niet wat hij aangafquote:
HOEZO nemen we zo'n meneer ook serieus? En als je in onze 2ekamer een verhaal komt houden. Knutsel dan 1 slidedeck in elkaar..ipv dat je halverwege moet vragen om de tweede presentatie te starten...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Joh, net noemde hij 13 februari een week geleden, die man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |