gooi de terroristen in de kelder, deur op slotquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet op mijn terroristen letten.. mr-april moest nog ff weg voor werk..
Aan alle eikenquote:
Haha enige wat hun rustig krijgt is een klauwhamer, maar dat mag niet dat noemen ze kindermishandeling...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Geef ze een slaaptabletje dan.
Of een tablet, zelfde effect
gewoon zorgen dat je het niet zichtbaar laat zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha enige wat hun rustig krijgt is een klauwhamer, maar dat mag niet dat noemen ze kindermishandeling...
Haha ja goeie welquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je het niet zichtbaar gaat zijn
Lief!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
BTW, zo lopen de kalfjes na ongeveer 1-2 weken wel achter je aan, omdat je ze de fles geeft bouw je een beetje een vertrouwensband op. Dit merk je ook op latere leeftijd nog wel hoor.
Ze zijn lomp maar wel lief ja.quote:
Ik heb het echt met je te doen..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet op mijn terroristen letten.. mr-april moest nog ff weg voor werk..
Eikels zijn het.quote:
Rubberen hamer laat geen sporen achter.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha enige wat hun rustig krijgt is een klauwhamer, maar dat mag niet dat noemen ze kindermishandeling...
U is een kenner.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rubberen hamer laat geen sporen achter.
Momentje Dud.quote:
quote:
jijquote:
Kiwis zijn goor johquote:
Filo Paay.quote:
Bahbah zout héquote:
Ik snap dat ook niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat zijn er toch makkelijk ouders.
Mag ***** mee spelen
Ik, ja hoor dat mag waar is haar moeder.
Ik mag alleen naar huis komen (9 jaar)
Ik oke. Maar moet je moeder dan niet weten dat je bij ons gaat spelen?
Nee hoor, ik heb mijn moeder gezegd dat ik misschien ga spelen.
Ik snap dat echt niet, ik thuis toch even gebeld naar die moeder neemt ze niet op.
Laatst ook al een jongen (11) jaar. Hoe laat moet jij thuis zijn? O maakt niet uit papa zet wel eten voor mij aan de kant. Kind woont aan de andere kant van het drop mag gewoon in het donker naar huis.
Zal wel aan mij liggen maar ik vind het niet normaal
Dit nummer ken ik.quote:
Is ook niet normaal toch.. je wil toch weten waar of bij wie je kind isquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat zijn er toch makkelijk ouders.
Mag ***** mee spelen
Ik, ja hoor dat mag waar is haar moeder.
Ik mag alleen naar huis komen (9 jaar)
Ik oke. Maar moet je moeder dan niet weten dat je bij ons gaat spelen?
Nee hoor, ik heb mijn moeder gezegd dat ik misschien ga spelen.
Ik snap dat echt niet, ik thuis toch even gebeld naar die moeder neemt ze niet op.
Laatst ook al een jongen (11) jaar. Hoe laat moet jij thuis zijn? O maakt niet uit papa zet wel eten voor mij aan de kant. Kind woont aan de andere kant van het drop mag gewoon in het donker naar huis.
Zal wel aan mij liggen maar ik vind het niet normaal
Boven de 11 beslist zelf toch.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:14 schreef noodgang het volgende:
Inderdaad, een jongen van 11 kan best zelf voor wat eten zorgen. Dat hier je toch niet voor hem aan de kant te zetten.
Kom maar mee naar de kelderbox meisje.quote:
Vierendelenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom maar mee naar de kelderbox meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |