Je moet er ook niet te lang naar kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik wist al niet meer hoe hij eruit zag.
Hoi Sky.quote:
Oh tof hoe laat? misschien zie ik je nog wel ff.quote:
.quote:
Lol jupquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is gezellig op vakantie
20.00 tot 21:00 geboektquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oh tof hoe laat? misschien zie ik je nog wel ff.
Ja, maar anders gezellig dan met vrienden in een kroegje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan zo'n avond neit gezellig zijn dan?
Jullie zijn mijn vriendenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar anders gezellig dan met vrienden in een kroegje.
Of met een vriendinnetje op date.
Dan zit ze al vol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nee ik kon pas om 2300 terecht.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit ze al vol.Je hebt voor mij geboekt he smeerpijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is duurder dan je moeder.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee ik kon pas om 2300 terecht.
Rest was vol
Wel handig dat online boekingssysteem.
Ik heb ook een alert, als er iemand uitvalt kun je voor 75% de boeking overnemen zegmaar.
heeft mij al 1,25 gescheeld!![]()
Nee man, krijg je gekke kindjes vanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je hebt voor mij geboekt he smeerpijp
Ik dacht dat jij altijd eerste moest, om de wanden nog te kunnen raken zegmaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je hebt voor mij geboekt he smeerpijp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |