quote:
Heb het nog steeds/weer op mijn computer staan en speel het af en toe nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, wow, daar hebben we aardig wat nachtjes mee doorgehaald jaren terug
All these bitches crawlquote:
Al mijn spellen komen uit het vorige decennium of ervoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:18 schreef rival het volgende:
Ben weer met GTA bezig, komt toch ook al uit 2013!
Ik mis Burn Out Revengequote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef rival het volgende:
Need for speed is van 8 November vorig jaar hoor. Hoezo oud
Ik snap die 61 steeds beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:21 schreef gianni61 het volgende:
jezus. TOny Hawk pro skater was zelf 1999
i'm this old.
toch heeft dat niks met de leeftijd te makenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap die 61 steeds beter.
Waarmee dan welquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch heeft dat niks met de leeftijd te maken
helemaal niks eigenlijk.quote:
Altijd handig idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal niks eigenlijk.
bijnaam en rugnummer is ooit ontstaan en sindsdien makkelijk voor online accounts aan te maken.
Ik was altijd zo enorm belabberd slecht in race spellenquote:
controle of behandeling? Ik moet morgen op controlequote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen zin meer, en over een uur afspraak bij de tandarts.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was altijd zo enorm belabberd slecht in race spellenZodra ik dan links bijstuurde ging dat te hard, dan rechts bijsturen nog meer, dan weer links want te veel, dan weer rechts want..... slingerend over t parcour en daarna de bocht uitvliegend
Nee.
controle. Maar ik heb een kies die scheef is gegroeid en die komt nu een beetje boven mijn tandvlees uit in de buurt van de tand ernaast. Geen idee of dat goed gaat blijven gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
controle of behandeling? Ik moet morgen op controle
Dat ik dan op mijn telefoon moet inloggen om dit te kijken, omdat sommige image providers zijn geblokkeerd op t werk. En dat ik dan VOORAF eigenlijk wel weet "het is die chinees die GAAAAY roept of die zeehond die GAAAAY roept"quote:
Dit is toch mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik dan op mijn telefoon moet inloggen om dit te kijken, omdat sommige image providers zijn geblokkeerd op t werk. En dat ik dan VOORAF eigenlijk wel weet "het is die chinees die GAAAAY roept of die zeehond die GAAAAY roept"
rival is voorspelbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik dan op mijn telefoon moet inloggen om dit te kijken, omdat sommige image providers zijn geblokkeerd op t werk. En dat ik dan VOORAF eigenlijk wel weet "het is die chinees die GAAAAY roept of die zeehond die GAAAAY roept"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |