Opvoeden op de boerderij 2.0quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitspraak van mijn vader:Wie de dood vreest is een lafaard.
Dit terwijl ik aan een kraan bungelde.
TL buizen vervangen op 6 meter hoogte.Ik kneep hem toen best wel even.quote:
Jij weet.quote:
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
TL buizen vervangen op 6 meter hoogte.Ik kneep hem toen best wel even.
Ja echt he, dan verlang ik naar de tijd van het schavotquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
Die tramschutter is ook niet te geloven.
Dan ben je nog vrij mild.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja echt he, dan verlang ik naar de tijd van het schavot
Moeten ze kielhalenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
Die tramschutter is ook niet te geloven.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Publiekelijke onthoofding was toch op een schavot?
Schandaligquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:03 schreef Dotteke het volgende:
CASTRICUM - Acht dagen lang heeft het Castricumse gezin Mensing, dat 22 februari terugkwam uit Noord-Italië, geprobeerd duidelijk te maken dat ze toch echt erg ziek waren en mogelijk het coronavirus onder de leden hebben. Van het kastje naar de muur werden ze gestuurd. Huisarts, huisartsenpost, het landelijk telefoonnummer, de eerste hulppost van het ziekenhuis én de GGD consulteerden ze voor overleg over het mogelijke coronavirus. Dinsdagmiddag worden ze eindelijk getest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |