Ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:53 schreef aKboR het volgende:
HErtog jan is dus ook een van de lekkere ja
Dat is voor de mods om ongewenste opmerkingen te verwijderen voordat ze gepost zijn. Beetje als live tv in amerikaquote:
Is dat.corona bij jou ook zo'n ding of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is voor de mods om ongewenste opmerkingen te verwijderen voordat ze gepost zijn. Beetje als live tv in amerika
Paniek om niets. Maar helaas wel paniek omdat er 2 gevallen "in de buurt" zijn geconstateerdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat.corona bij jou ook zo'n ding of valt dat wel mee?
Ja hier ook. Ik word er een beetje moe van.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Paniek om niets. Maar helaas wel paniek omdat er 2 gevallen "in de buurt" zijn geconstateerd
Zit nu al in meetings voor het geval de universiteit dicht moet en we allemaal thuis moeten werken. Laat maar gebeuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hier ook. Ik word er een beetje moe van.
Jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:58 schreef aKboR het volgende:
Ja het lijkt in de pers wel heteinde van de wereld..
Overdreven man.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit nu al in meetings voor het geval de universiteit dicht moet en we allemaal thuis moeten werken. Laat maar gebeuren.
De laatste paar jaren voelt het alsof het 365/366 dagen per jaar komkommer tijd isquote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:58 schreef aKboR het volgende:
Ja het lijkt in de pers wel het einde van de wereld..
Kreeg toen ik jonger was al een kater tijdens het drinken van grolsch.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol. Ik heb na het drinken van Grolsch altijd een enorme kater.
Doe je goedquote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:59 schreef engine het volgende:
[..]
Kreeg toen ik jonger was al een kater tijdens het drinken van grolsch.
Wel mooi dat je mijn standaard PI hebt gekopieerdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:59 schreef aKboR het volgende:
hehheheh ja te erg voor woorden af en toe..
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel mooi dat je mijn standaard PI hebt gekopieerd
Niets mis met alcohol intolerantiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:59 schreef engine het volgende:
[..]
Kreeg toen ik jonger was al een kater tijdens het drinken van grolsch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |