SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Roze, heel erg roze,quote:
Wat een hypothetische post. Man en rijbewijs en auto...quote:Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Roze, heel erg roze,
Als mijn man daarmee thuis zou komen hadden we een groot probleem
Heel hypothetisch ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een hypothetische post. Man en rijbewijs en auto...
Die moet minimaal een Hemi rijden?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Roze, heel erg roze,
Als mijn man daarmee thuis zou komen hadden we een groot probleem
Mijn tante rijdt in een roze Hummer, dat valt ook best wel op.quote:
Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...rozequote:
Ik was zelf vooral gecharmeerd van de ingebouwde carkit. Want nu neemt mn dochter haar moeders telefoon op tijdens het rijden, en gaat dan een soort dialoog ondersteuning zitten uitvoerenquote:
Een Hemi, een motor met een hemisferische verbrandingskamer. Meestal een 5.7 liter V8 motor.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...roze
Ik moest er wel van grijnzen! Ik mopper altijd dat iedereen alleen maar autokleuren wil die weer goed te verkopen zijn en dus is bijna elke auto in een saaie kleur grijs of blauw. Ik mis kleur! En dit is duidelijk kleurquote:Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...roze
Aha, die heeft een buurman van mij. Maar dan in het wit. Da’s ok , maar roze nietquote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een Hemi, een motor met een hemisferische verbrandingskamer. Meestal een 5.7 liter V8 motor.
Ligt vaak in zoiets.
[ afbeelding ]
Gisteren stond hier een fel gele auto, die knalde er leuk uitquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest er wel van grijnzen! Ik mopper altijd dat iedereen alleen maar autokleuren wil die weer goed te verkopen zijn en dus is bijna elke auto in een saaie kleur grijs of blauw. Ik mis kleur! En dit is duidelijk kleurMeer van dit soort vrolijke auto's
(al hoeven ze van mij ook niet allemaal roze te zijn...)
Mogge....quote:
Uniekjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mogge....
Ik wel maar kan niet want kaas...
Als je niet ziek wilt worden is het vermijden van groepen mensen en zeker het ov een goed adviesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier in een hele rustige intercity ondanks dat de helft van de treinen uitviel.
Zou dat gevolg zijn van de grieppaniek?
Vakantie is alweer voorbij hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |