Er is niemand aan het lachen. Maar verneuk jij je gezond nog maar meer. Komt je corona vast ten goede.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef mario390 het volgende:
jullie de nu lachen gaa ik vannacht alle hilen
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar Marion laat ze maar eens wat zien
Nooit gekeken dusquote:
Heb je serieus Lord of the Rings nog nooit gezien?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik die niet ken. Nooit gekeken.
Aldus degene die altijd klaagt dat hij slecht slaapt.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is niemand aan het lachen. Maar verneuk jij je gezond nog maar meer. Komt je corona vast ten goede.
Ik dacht dat jij lesbisch was en dat we sowieso geen kans haddenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh dat kan ik de heren online niet aan doen, helemaal in tranen als ze me zien dat ze geen schijn van kans hebben
Dat geduld heb ik niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zijn leuke films maar je moet er wel voor gaan zitten.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is niemand aan het lachen. Maar verneuk jij je gezond nog maar meer. Komt je corona vast ten goede.
Heb je die boeken ooit gelezen? man man man wat saaiquote:Op maandag 2 maart 2020 22:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je serieus Lord of the Rings nog nooit gezien?
dat zeg ik toch!quote:Op maandag 2 maart 2020 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij lesbisch was en dat we sowieso geen kans hadden
Ik blijf niet speciaal wakker voor dts dwaas. Ik slaap gewoon slecht. Mario gaat expres wakker blijven terwijl hij ziek is om punten te scorenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Aldus degene die altijd klaagt dat hij slecht slaapt.
Beetje jammer wel dit..quote:Op maandag 2 maart 2020 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh dat kan ik de heren online niet aan doen, helemaal in tranen als ze me zien dat ze geen schijn van kans hebben
Nee waarom zou ik dat moeten kijken.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je serieus Lord of the Rings nog nooit gezien?
heb LotR ook nooit gezienquote:
Ja laat hem lekker.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik blijf niet speciaal wakker voor dts dwaas. Ik slaap gewoon slecht. Mario gaat expres wakker blijven terwijl hij ziek is om punten te scoren
De boeken van LotR heb ik nooit gelezen nee.. Films wel allemaal gezien..quote:Op maandag 2 maart 2020 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je die boeken ooit gelezen? man man man wat saai
quote:
ja als je potter nix vindt dan ga je LotR ook niets vindenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:40 schreef Dotteke het volgende:
En Harry Potter hen ik 15’min gezien daarna nooit meer. Niet mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |