Omdat je dan niet spoortquote:
wat heb ik gemistquote:Op maandag 2 maart 2020 22:52 schreef madam-april het volgende:
Ik post dus gewoon niet meer in het userfoto-topic
Deed ik toch al niet en kijk er eigenlijk ook nooit.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:52 schreef madam-april het volgende:
Ik post dus gewoon niet meer in het userfoto-topic
al een paar maanden niet meerquote:
allemaal geile mannetjes ?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn DM-box zat elke keer vol als ik een foto had gepost regelmatig +100 dm's per dag..
als ik nieuwe telefoon heb ga ik weer downloaden.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik speel sinds kort weer.
Vandaag nog een armored Mewtwo gevangen.
Ik heb het in het begin wel gespeeld..quote:Op maandag 2 maart 2020 22:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik speel sinds kort weer.
Vandaag nog een armored Mewtwo gevangen.
Doen!quote:Op maandag 2 maart 2020 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
als ik nieuwe telefoon heb ga ik weer downloaden.
Ja niet normaal wat voor dingen er gestuurd werden johquote:Op maandag 2 maart 2020 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
allemaal geile mannetjes ?
[..]
als ik nieuwe telefoon heb ga ik weer downloaden.
Toen het net uitkwam deed ik niks anders dan dat spel spelenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb het in het begin wel gespeeld..
Haha nee zo intensief speelde ik het nietquote:Op maandag 2 maart 2020 22:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Toen het net uitkwam deed ik niks anders dan dat spel spelen.
Ben je ook naar Kijkduin gegaan toen?
Ik ben zelfs nog naar een FOK!-meet geweest bij Kijkduinquote:Op maandag 2 maart 2020 22:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee zo intensief speelde ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |