Welke inspecteurs?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit. Alsof de inspecteurs hier mee bezig zouden zijn.
WTF? Ik dacht dat ze ook aantal uitgevoerde tests en regioinformatie zouden gaan geven?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:46 schreef zipcon het volgende:
Die actualisaties zijn wel erg triestig bij RIVM https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
[ afbeelding ]
Ja, dat was het.
Zeer goede punten en dat schokkende filmpje op het eind zorgt ervoor dat ik deze maand lekker thuis blijfquote:
Die controleren waar je hond poept en of je het wel opruimt.quote:
Dashboard van de overheid van Singapore: https://experience.arcgis(...)441a874f9efe67bd8b89quote:Op maandag 2 maart 2020 21:46 schreef zipcon het volgende:
Die actualisaties zijn wel erg triestig bij RIVM https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
[ afbeelding ]
Ja, dat was het.
Echt he. Betaal je je het leplazarus aan verzekering voor.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:48 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het toch wel zorgwekkend dat na een paar dagen de huisartsen al aan de bel trekken dat het niet goed gaat. Er is gewoon echt NUL aan voorbereiding gedaan lijkt het
ok Stevequote:Op maandag 2 maart 2020 21:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Beurs gaat wel lekker op de VS. + 4,2% nu
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:32 schreef Coeus het volgende:
Hoe gaan mensen met een hond dit doen als ze 'in quarantaine' willen of moeten?
quote:
Steve? Ik kijk alleen naar Steve om 1 uur snachts ong.quote:
Alleen al zo'n website an sich zal de Nederlandse overheid nooit van de grond krijgen. Laat staan met goed bijgewerkte informatie. En het kost veel miljoen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dashboard van de overheid van Singapore: https://experience.arcgis(...)441a874f9efe67bd8b89
Triest hè.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:49 schreef Jane het volgende:
[..]
WTF? Ik dacht dat ze ook aantal uitgevoerde tests en regioinformatie zouden gaan geven?
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:51 schreef Dyre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: grr.. plaatje werkend krijgen is moeilijk
Hoop het niet ben net weer begonnen om die hele tent af te breken @JanCeesquote:Op maandag 2 maart 2020 21:53 schreef Lafoy het volgende:
ik was vanochtend in de sportschool. Lekker veel mensen zweten ademen met hun gore poten apparaten en gewichten aanraken. Lijkt me een prima plek voor Corona om te verspreiden. Ben benieuwd of en wanneer die tijdelijk gaat sluiten.
Ik vermoed niet dat er bijzonder veel mensen met longontsteking zwaar ijzer gaan zitten pompen for the gains.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:53 schreef Lafoy het volgende:
ik was vanochtend in de sportschool. Lekker veel mensen zweten ademen met hun gore poten apparaten en gewichten aanraken. Lijkt me een prima plek voor Corona om te verspreiden. Ben benieuwd of en wanneer die tijdelijk gaat sluiten.
Het is zo amateuristisch dat ik het wel een of andere parodie lijkt. Heel onwerkelijk.quote:
Eerst een jaartje vergaderen. Een of andere gare extern bedrijf inhuren, miljoentje of vijf tegenaan gooien, na 9 maanden achterkomen dat het niet met vijf miljoen gaat lukken, maar ongeveer 8 miljoen gaat kosten ..... etc etcquote:Op maandag 2 maart 2020 21:52 schreef kilon het volgende:
[..]
Alleen al zo'n website an sich zal de Nederlandse overheid nooit van de grond krijgen. Laat staan met goed bijgewerkte informatie. En het kost veel miljoen.
gaat er toch om dat je dit niet wilt verspreiden onder de oudere bevolking lijkt me.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat er bijzonder veel mensen met longontsteking zwaar ijzer gaan zitten pompen for the gains.
Mooi beschreven. Denk dat onwerkelijk wel een mooie beschrijving is van hoe met alles wordt omgegaan. Onwerkelijk en zwaar teleurstellend van een land wat kennis zo hoog heeft zitten.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is zo amateuristisch dat ik het wel een of andere parodie lijkt. Heel onwerkelijk.
Ik heb in de IT voor de overheid gewerkt. Deze man weet.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eerst een jaartje vergaderen. Een of andere gare extern bedrijf inhuren, miljoentje of vijf tegenaan gooien, na 9 maanden achterkomen dat het niet met vijf miljoen gaat lukken, maar ongeveer 8 miljoen gaat kosten ..... etc etc
Met een beetje een hoestje of loopneus ga ik nog wel hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat er bijzonder veel mensen met longontsteking zwaar ijzer gaan zitten pompen for the gains.
Dan nog; als je jezelf rochelend van de longontsteking naar de sportschool sleept, denk ik niet dat je daar veel kunt uitvreten met die apparaten.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
gaat er toch om dat je dit niet wilt verspreiden onder de oudere bevolking lijkt me.
Na het werk naar de sportschool geweest. Inderdaad verwacht je een verspreidingsgevaar. Ik had al ontsmettingsdoekjes meegenomen in de sporttas, maar toch maar even daar gelaten en het even aangekeken.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:53 schreef Lafoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |