Zal wel op mondiaal niveau samenwerking zijn lijkt mij? Al wil er natuurlijk één partij altijd de snelste zijn ivm het verdienmodelquote:Op maandag 2 maart 2020 23:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik hoop wel dat al die teams hun kennis en ervaring uitwisselen.
En de belangrijkste informatie voor jezelf houdenquote:Op maandag 2 maart 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel op mondiaal niveau samenwerking zijn lijkt mij? Al wil er natuurlijk één partij altijd de snelste zijn ivm het verdienmodel
21 stuks; verder meer van hetzelfde. Gewoon verder gaan alsof er niks aan de hand is.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:42 schreef vosss het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten in een korte samenvatting sinds het middaguur? Ik ben net terug van mn werk en we zijn tig topics verder.
Bedankt alvast.
PS: op hoeveel zitten we momenteel? Laatste wat ik mee kreeg was 18 geloof ik.
Nee hoor hij zei dat op normale toon en hij had gelijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:51 schreef Markesh het volgende:
[..]
Baardmans zei op hele arrogante toon; mag ik even uitpraten...
Gaat Ajax nog door dit weekend?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Dit gaat gigantisch uit de hand lopen
Met de 3 gevallen in Vlaanderen staat de teller voor morgen reeds op 10, 15-20 gevallen erbij lijken dan ook waarschijnlijk aangezien de grote ziekenhuizen op dit moment zitten te testen.quote:Zeven nieuwe verdachte gevallen in Luik
Het Academisch ziekenhuis van Luik heeft zeven verdachte gevallen van het coronavirus geregistreerd. Dat meldt het ziekenhuis in een mededeling op Facebook. Een van hen, wiens toestand niet kritiek is, is opgenomen in het ziekenhuis. Een tweede geval "wordt onderzocht". De vijf andere gevallen zitten in thuisisolatie. Definitieve resultaten zijn er echter nog niet.
De stalen van de patiënten werden, zoals voorgeschreven door de procedure, naar het KULeuven-laboratorium gestuurd.
"Er is dagelijks een multidisciplinaire vergadering en we staan permanent in contact met de autoriteiten, het laboratorium en de referentiecentra om de situatie in realtime te volgen en ons voor te bereiden op een instroom van patiënten", aldus het universitair ziekenhuis.
De FOD Volksgezondheid stuurt om 10 uur een mededeling met een stand van zaken.
Lekker geld maken.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tengano het volgende:
In Amerika denken ze dit jaar al een vaccin te hebben. (Pence)
Eens. Deed ie keurig. Die boy zat er de hele tijd doorheen te tetteren.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:43 schreef Coeus het volgende:
[..]
Nee hoor hij zei dat op normale toon en hij had gelijk.
KNVB is niet van plan om wedstrijden af te lassen als gevolg van het virus.quote:
Bron?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
KNVB is niet van plan om wedstrijden af te lassen als gevolg van het virus.
Was net een statement op TV. Komt volgens mij in het nieuws. Geen fake nieuws.quote:
Daar zal Ajax wel blij mee zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Was net een statement op TV. Komt volgens mij in het nieuws. Geen fake nieuws.
Ik ben het er alleen niet mee eens.
Wellicht is op de IC liggen hun definitie van critical? Maar dan zou de teller op 2 moeten staan.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:44 schreef Felixa het volgende:
Was het al bekend dat een van de twee mensen die op IC liggen, "critical" is?Zie het nu pas staan op de site van BNO.
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Stond er vanmorgen ook al. In zijn source staat dat niet. Je hoeft natuurlijk niet echt helemaal compleet bijna dood kritiek te liggen om op de Intensive Care terecht te komen he.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:44 schreef Felixa het volgende:
Was het al bekend dat een van de twee mensen die op IC liggen, "critical" is?Zie het nu pas staan op de site van BNO.
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Minister van volksgezondheid in België mag binnenkort ook een andere baan zoeken.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:43 schreef zipcon het volgende:
Vanuit de HLN feed:
[..]
Met de 3 gevallen in Vlaanderen staat de teller voor morgen reeds op 10, 15-20 gevallen erbij lijken dan ook waarschijnlijk aangezien de grote ziekenhuizen op dit moment zitten te testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |