quote:
Maarrrrr ik had wel gelijk want:quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:40 schreef Pumpalov het volgende:
Madam komt hier enkel maar voor de lapo's
Welkom.quote:
quote:
Maar ze fokt welquote:
Liever frietquote:
MADAMMEDquote:Op maandag 2 maart 2020 20:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maarrrrr ik had wel gelijk want:
[..]
quote:
Friet patat is een pot nat in Brabant noemde we het friet. In Gelderland patatquote:
Interesseert me niet hoe ze het in het buitenland noemenquote:Op maandag 2 maart 2020 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Friet patat is een pot nat in Brabant noemde we het friet. In Gelderland patat
liever geen natte friet en een natte pot kan ik ook niks mee.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Friet patat is een pot nat in Brabant noemde we het friet. In Gelderland patat
Mij ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Interesseert me niet hoe ze het in het buitenland noemen
Nee, dit voegt veel toequote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Interesseert me niet hoe ze het in het buitenland noemen
Mij boeit het niet hoe die dingen eten als het maar smaakt. Of het nu friet is of patatquote:Op maandag 2 maart 2020 20:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer jullie een keuze voor het een of het andere hebben gemaakt..
Wij zijn zo geworden juist door onze zuiderburen manquote:Op maandag 2 maart 2020 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
door het gedrag van Brabanders denken onze zuiderburen dat alle Nederlanders mongolen zijn.
Dat zegt toch wat over die zuiderburen hè.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
door het gedrag van Brabanders denken onze zuiderburen dat alle Nederlanders mongolen zijn.
huhquote:Op maandag 2 maart 2020 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij boeit het niet hoe die dingen eten als het maar smaakt. Of het nu friet is of patat
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij zijn zo geworden juist door onze zuiderburen man
Ook goed.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij zijn zo geworden juist door onze zuiderburen man
zij zitten fout door brabanders gollanders te noemen zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen maar heb vroeger vaan genoeg in Antwerpen meegemaakt als er ergens gezeik of lawaai was het meestal Brabanders of buitenlanders uit merksen waren.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zegt toch wat over die zuiderburen hè.
Nee niet lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |