Italië is ook al een week verder dan Frankrijkquote:Op maandag 2 maart 2020 20:05 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Frankrijk's besmettingen/doden ratio is compleet verschillend met die van Italië
Hear hear.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
Kan het ongefundeerde gekanker op het RIVM aub in het eigen topic COR / De amateurs van het RIVM
Herhaling van zetten. Het is allang duidelijk, inksom, rechtsom, wel communicatie, geen communicatie altijd kut, altijd incompetente arrogante lui. Blabla. Elk land doet het beter, alle artsen zijn incompetent.
Wat een geouwehoer zeg.
Mee eens.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
Kan het ongefundeerde gekanker op het RIVM aub in het eigen topic COR / De amateurs van het RIVM
Herhaling van zetten. Het is allang duidelijk, inksom, rechtsom, wel communicatie, geen communicatie altijd kut, altijd incompetente arrogante lui. Blabla. Elk land doet het beter, alle artsen zijn incompetent.
Wat een geouwehoer zeg.
Oh echt?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:07 schreef n__n het volgende:
Krijg net via-via een kort filmpje van die persoon in de ambulance
Hij lacht wel, dus dat is geruststellend. Schijnt zich wel flink ziek te voelen.
Ik verwacht nu een virus blogquote:Op maandag 2 maart 2020 20:07 schreef n__n het volgende:
Krijg net via-via een kort filmpje van die persoon in de ambulance
Hij lacht wel, dus dat is geruststellend. Schijnt zich wel flink ziek te voelen.
dat is erg snel, wat houden ze allemaal achter?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:07 schreef zipcon het volgende:
Op de openbare omroep in Vlaanderen zegt een lid van het Coronavirus-comité dat dinsdagmorgen België overschakelt op fase 3 "wijde verspreiding van het virus". Sinds vrijdag was het land in fase 2 "containment van geïsoleerde gevallen".
Hebben ze nooit gehad, het is een soort van kerk.quote:
Als die Rutte maar opbokt, dan liever een andere clown.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:09 schreef kilon het volgende:
Dit gaat sowieso grote gevolgen hebben op de verkiezingen van volgend jaar (ervan uitgaande dat het kabinet hierdoor niet valt)
Mee eens. Maar je ontkomt er niet aan. Want het valt of staat allemaal hier best wel wat het RIVM doet, of nalaat. Dat heeft raakvlakken met juist veel discussiepunten. Voorzorgsmaatregelen, hoeveel besmettingen etc etc.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een geouwehoer zeg.
of trumpquote:Op maandag 2 maart 2020 20:09 schreef kilon het volgende:
Dit gaat sowieso grote gevolgen hebben op de verkiezingen van volgend jaar (ervan uitgaande dat het kabinet hierdoor niet valt)
Hoewel ik me er zelf ook schuldig aan maak ben ik het hier wel mee eens ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een geouwehoer zeg.
Het gezin zit thuis in quarantaine, de man lag eerst in Maasstad en nu in het Erasmus.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Deze ligt op 2 plekken tegelijk
Het gezin van de patiënt die een week in het Maasstad Ziekenhuis lag terwijl hij besmet was met het coronavirus, zit thuis in quarantaine. De man, die ondertussen ernstig ziek in het Erasmus MC ligt, woont in de regio Rotterdam. In het academische ziekenhuis ligt ook een 49-jarige vrouw uit Nieuwendijk. Lees hier meer.
ad
Oh edit. het gezin![]()
![]()
Ongefundeerd? In 2 afzonderlijke ziekenhuizen een patiënt die een week tussen de andere patiënten heeft liggen hoesten omdat er volgens het RIVM protocol niet getest mochten worden.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een geouwehoer zeg.
Het is af en toe ook best relevant om gewoon hier te bespreken als ze nieuws melden of iets dergelijks.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoewel ik me er zelf ook schuldig aan maak ben ik het hier wel mee eens ja.
Dat wel ja, zoals dat ze vanmiddag meldden dat de nieuwe besmettingen het probleem zijn van de lokale GGD's is zeer relevant.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is af en toe ook best relevant om gewoon hier te bespreken als ze nieuws melden of iets dergelijks.
Maar verder wel eens.
Nu kan het ineens welquote:Op maandag 2 maart 2020 20:13 schreef Blueheeler het volgende:
In Amerika kopen ze een hotel om daklozen op te vangen vast te houden die besmet zijn.
Bron: persco op stream van Steve
Site van RIVM neem ik aan?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
nos
De besmetting in Alphen aan den Rijn komt boven op het aantal van achttien coronapatiënten dat het RIVM vanmiddag bekendmaakte. Minister Bruins schrijft vanavond in een Kamerbrief dat de ontwikkelingen elkaar in zo'n hoog tempo opvolgen dat voortaan niet meer elke besmetting afzonderlijk wordt gemeld.
In plaats daarvan komt online een teller te staan met daarop het aantal gedane testen en het aantal positieve testen, met een geografische aanduiding. De site wordt volgens Bruins "doorlopend" geactualiseerd.
BNW is gewoon open hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:14 schreef byah het volgende:
Het voelt sowieso allemaal erg georchestreerd aan dit virus, vanuit de media wordt er alleen maar gestuurd op FUD. Vraag me af of we er ooit achterkomen welke belangen er daadwerkelijk spelen momenteel
Die stofmaskers helpen toch niet?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:15 schreef summer2bird het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/spectrum-stofmaskers-/
Heej, de stofmaskers zijn weer terug in het assortiment bij de action.
Hoe lang tot ze uitverkocht zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |